Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarea Tamas-Corbeanca, judetul Ilfov
Detaliu pentru invitatia numarul 345771
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345771/23.04.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarea Tamas-Corbeanca, judetul Ilfov
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 29.04.2013 11:55)
Motive anulare:
Altele
Observatii: lipsa fonduri
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARECod fiscal: RO 29275212, Adresa: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213322816, Fax: +40 0213322183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Nicoleta Simon
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati conexe agriculturii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarea Tamas-Corbeanca, judetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarea Tamas-Corbeanca, judetul Ilfov.Precizam ca lucrarile ce se vor realiza nu sunt lucrari de investitii, nu necesita un proiect, nu este prevazuta nicio suma pentru cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45221220-0 - Podete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 327, 012 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6540 lei.Pentru o garantie de participare depusa in valuta, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare se va constitui in conf.cu art. 86 din HG 925/2006 cu modif.si compl.ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt.deschiderea ofertelor. Garantia de participare se constituie printr-un document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in originalsau prin depunerea cu OP in contul RO09TREZ7045009XXX009642-Trezoreria sector 4, CIF 29275212. IMM-urile pot prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006. Retinerea garantiei de participare se face in conf. cu art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif.si compl.ulterioare si art.87 din HG 925/2006 cu modif.si compl.ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, iar pt. IMM-uri 2, 5% din valoarea fara TVA a contractului, si se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92 alin.4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea in conf.cu art.180 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 12 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 12 B.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12CCertificate de atestare fiscala ANAF pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat care sa prezinte obligatiile exigibile in luna naterioara lunii in care se depun ofertele.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (va fi prezentat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul).Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -ing. Adi Florinel BARBU - Director General-ing. Ciprian Mircea BLEJAN - Director General Adj.-dr.ing.Cornel POPA - Director Tehnic-ec.Cristian MORLOVA- Director Economic-ing.Lina GRUIA - Sef Serv.Achizitii Publice-cons.jur.Vasilica STURZU - Sef Serv.JuridicCertificatul de participare cu oferta independenta conf.Ordinului ANRMAP 314/2010. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa contina date reale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor prezenta toate certificatele si formularele solicitate in fisa de date a achizitiei si care trebuie sa fie emise de organele similare din tara respectiva.Ofertantul care va fi declarat castigator va prezenta, la semnarea contractului, documentele in original/copie legalizata.Certificatul de atestare in executia lucrarilor de I.F.conform Ordinului 182/19.02.2009 al Ministrului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, pentru aprobarea normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenul din domeniulagricol, activitati de IF, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 223/07.04.2009.Certificatul de atestare va purta viza pentru anul 2013.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia financiara pentru ultimii 3 ani fara a fi luat in considerare anul in curs.Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 327.000 lei (fara TVA), respectiv echivalentul euro. Echivalarea in euro pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anul respectivPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelorde conducere, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii privind subcontractantiiSubcontractantii declarati la deschiderea ofertelor nu pot fi schimbati pe parcursul derularii contractului decat cu acordulautoritatii contractante Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executarea lucrarilor in cauza conform ISO 9001:2008 sau echivalent, Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza conform ISO 14001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 16:44