Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarea de irigatii Giurgiu Razmiresti zona B, jud. Teleorman
Detaliu pentru invitatia numarul 344314
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344314/25.03.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarea de irigatii Giurgiu Razmiresti zona B, jud. Teleorman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARECod fiscal: RO 29275212, Adresa: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213322816, Fax: +40 0213322183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Roxana Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Roxana Popa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati conexe agriculturii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarea de irigatii Giurgiu Razmiresti zona B, jud. Teleorman
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii din cadrul amenajarii Giurgiu Razmiresti zona B, judetul Teleorman
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 173 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2000 lei.Pentru o garantie de participare depusa in valuta echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi ? 60 zile calendaristice, de la data depunerii ofertelor. Modalitate de constituire: Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art. 86, 87. Date pentru constituirea garantiei de participare: In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se constituie printr-un document emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original sau prin depunerea cu OP in contul RO09TREZ7045009XXX009642- Trezoreria Sector 4, CIF 29275212. IMM-urile pot prezenta garantia de participare in cunatum de 50% din valoarea mai sus precizata. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Retinerea garantiei de participare se face in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M.?urilor, garantia de buna executie este de 2.5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completraile ulterioare-Formular 12Ab)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completraile ulterioare-Formular 12Bc)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 12Cd)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completraile ulterioare (va fi prezantat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator daca este cazul)Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1.Director General-Adi Florinel Barbu2.Director general adjunct-Ciprian Mircea Blejan3.Director tehnic-Cornel Popa4.Director Economic-Cristian Morlova5.Consilier juridic-Vasilica Sturzu6.Sef Serviciu Achizitii publice-Lina Gruiae)Certificat de participare cu oferta indepenedenta conform ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.f)Certificat de taxe si impozite locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii care se depun ofertele.g)Certificat de atestare fiscala eliberat de Adminstratia Finanatelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte obligatiile exigibile in luna anterioara lunii care se depun ofertele.Certificatele se prezinta in original sau copie conform cu originalul, semjnate si stampilate cu mentiunea "conform cu originalul". )Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sa contina date reale la data limita de depunere a oferetelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original sau copie semnata si stampilata cu mentiunea "conform cu originalul". Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la plicarea Legii nr.85/2006 privind procedutra de insolventa sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.b)Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor.c)Certificatul de atestare in executia lucrarilor de IF conform ordinului 182/2009 al Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, pentru aprobarea normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care au capacitatea de a desfasura activitati de IF, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr.223/07.IV.2009-Certificatul de atestare va purta viza pentru anul 2013.d)Atestare ANRE tip A, B pentru lucrari de instalatii electrice conform ordinului 24/2007 modificat de Ordinul 14/2010 si ordinul 51/2011 ale Presedintelui ANRE.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani fara a se lua in considerare anul in curs. Cifra medie de afaceri in domeniul de activiate trebuie sa fie de 107173 lei.Echivalarea in EURO pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual BNR din anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declarartie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul castigator va prezenta pentru utilajele, mijloacele de transport care nu sunt in propietatea sa, dar sunt inchiriate sau luate in conventie contractul de inchiriere sau conventia., Informatii privind subcontractantii Formularul prtivind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti. Subcontractantii declarati in oferta nu pot fi schimbati pe parcursul derularii contractului decat cu acordul autoritatii contractante. Documete/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza conform ISO 9001:2008 sau echivalent, Documete/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza conform ISO 14001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 10:21