Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea S.T. AIS
Detaliu pentru invitatia numarul 309398
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Cod de identificare fiscala: R16787270
Adresa: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021-3322816
Fax: 021-3322183
Denumire invitatie: Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea S.T. AIS
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea Unitatilor de Administrare din cadrul Sucursalei Teritoriale Arges Ialomita Siret
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 10.08.2011 16:25
Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2011 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: ANIF RA? Bucuresti, sos. Oltenitei, nr. 35-37, Sector 4.
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ANIF RA? Bucuresti, sos. Oltenitei, nr. 35-37, Sector 4.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica.)
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 536, 789 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Cifra medie an.de afac.pe ult.3 ani: minimLotul 1-11000 lei, Lotul 2-440000 lei, Lotul 3 - 29000 lei, Lotul 4-580000 lei, respectiv echivalentul în euro.Exp.simil. în ult.5 ani a cel putin 1(unu) contract si cel mult 3(trei) contr.a caror val.cum.sa fie: minim Lot 1: minim 5800 lei, Lot 2: minim 221000 lei, Lot 3: minim 14000 lei, Lot 4: minim 290000 lei, Bilantul cont.la data de 31.12.2010, vizat de organele competente în dom.si balanta de verificare la 30.06.2011, Decl.priv.Calit.de particip.la proc.Decl.priv.lista princip.lucrariexec.în ult.5ani, Prez.certif.de atestare ISO 9001; ISO 14001, OHSAS 18001 în domeniu sau echiv.acestora din seria de standarde europene relevante, Decl.priv.Utilaj.dispune op.ec.pentru îndepl. Coresp.a contractului, Decl.priv.efect.mediu anual al person.angajat si al cadr.de cond, Decl.priv. subcontr., Certif. De IF cu viza anuala.
În conformitate cu art. 40 alin. (1) din OUG 34/2006.Gar.partic: Lot1?110 lei, Lot2?4.400 lei, Lot3?290 lei, Lot4? 5.800 lei