Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea ANIF-Filiala Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 329059
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARE
Numar invitatie: 329059/08.06.2012
Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea ANIF-Filiala Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARECod fiscal: RO 29275212, Adresa: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213322816, Fax: +40 0213322183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Sarariei nr.16, Iasi, jud. Iasi, Romania, cod postal: 700083, telefon: +40 0232226526, fax: +40 0232212256, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Sarariei nr.16, Iasi, jud. Iasi, Romania, cod postal: 700083, telefon: +40 0232226526, fax: +40 0232212256, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati conexe agriculturii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea ANIF-Filiala Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea ANIF-Filiala Iasi
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 208, 811 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 4176 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale-art. 87, alin 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Constituirea garantiei de participare prin depunerea sumei in cont RO09TREZ7045009XXX009642-deschis la Trezoreria sector 4, CIF 29275212 sau prin orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie, respectiv 60 de zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, iar pt. IMM-uri 2, 5% din valoarea fara TVA a contractului, si se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 12 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 12 B.Certificate de atestare fiscala ANAF pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare care va fi prezentata atat de catre subcontractant cat si de tertul susutinator daca este cazul).Lista personalului de conducere, din cadrul ANIF, care detine functii de decizie: - Gheorghe IORDACHE ? DIRECTOR GENERAL- Cornel POPA ? DIRECTOR GENERAL ADJ.- Iuliana-Claudia TOMA ? DIRECTOR ECONOMIC- Vasilica STURZU- CONSILIER JURIDIC- Lina GRUIA ? Sef Serviciu Achizitii PubliceCertificatul de participare cu oferta independentaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12C Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor prezenta toate certificatele si formularele solicitate in fisa de date a achizitiei si care trebuie sa fie emise de organele similare din tara respectiva.Ofertantul care va fi declarat castigator va prezenta, la semnarea contractului, documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Informatii privind situatia financiara pentru ultimii 3 ani fara a fi luat in considerare anul in curs.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani: min 210.000 (fara TVA). Echivalarea in euro pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anul respectiv
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiOfertantul castigator va prezenta, la semnarea contractului, pentru utilajele, mijloacele de transport si mijloacele fixe care nu sunt in proprietatea sa, dar sunt inchiriate sau luate prin conventie, contractul de inchiriere sau conventia., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Certificare de atestare in executia lucrarilor de I.FCertificatul de atestare va purta viza pentru anul 2012., Atestare ANRE pentru lucrari de instalatii electrice, Informatii privind subcontractantiiFormularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti, cu precizarea NU ESTE CAZUL. Subcontractantii declarati la deschiderea ofertelor nu pot fi schimbati pe parcursul derularii contractului decat cu acordul autoritatii contractante Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza conform ISO 9001:2008 sau echivalent, Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza conform ISO 14001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Conform art.40(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer