Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea ANIF-Filiala Ialomita
Detaliu pentru invitatia numarul 329061
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329061/08.06.2012
Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea ANIF-Filiala Ialomita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARECod fiscal: RO 29275212, Adresa: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213322816, Fax: +40 0213322183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Cuza Voda nr.5, Slobozia, jud. Ialomita, Romania, cod postal: 920057, telefon: +40 0243213023, fax: +40 0243215088, persoana de contact Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Cuza Voda nr.5, Slobozia, jud. Ialomita, Romania, cod postal: 920057, telefon: +40 0243213023, fax: +40 0243215088, persoana de contact Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati conexe agriculturii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea ANIF-Filiala Ialomita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea ANIF-Filiala Ialomita
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 667 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este conform anexa B, respectiv pentru LOT 1-1050 lei, LOT 2-882 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale-art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Constituirea garantiei de participare in cont RO09TREZ7045009XXX009642-deschis la Trezoreria sector 4, CIF 29275212 in cazul depunerii cu OP sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, iar pt. IMM-uri 2, 5% din valoarea fara TVA a contractului, si se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 12 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 12 B.Certificate de atestare fiscala ANAF pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare (care va fi prezentata atat de catre subcontractant cat si de tertul susutinator daca este cazul).Lista personalului de conducere, din cadrul ANIF, care detine functii de decizie: - Gheorghe IORDACHE ? DIRECTOR GENERAL- Cornel POPA ? DIRECTOR GENERAL ADJ.- Iuliana-Claudia TOMA ? DIRECTOR ECONOMIC- Vasilica STURZU- CONSILIER JURIDIC- Lina GRUIA ? Sef Serviciu Achizitii PubliceCertificatul de participare cu oferta independentaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12C Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor prezenta toate certificatele si formularele solicitate in fisa de date a achizitiei si care trebuie sa fie emise de organele similare din tara respectiva.Ofertantul care va fi declarat castigator va prezenta, la semnarea contractului, documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleInformatii privind situatia financiara pentru ultimii 3 ani fara a fi luat in considerare anul in cursCifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-LOT1: minim 53.000 lei (fara TVA), respectiv echivalentul euro; LOT2: minim 45.000 lei (fara TVA). Echivalarea in euro pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anul respectiv
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul castigator va prezenta, la semnarea contractului, pentru utilajele, mijloacele de transport si mijloacele fixe care nu sunt in proprietatea sa, dar sunt inchiriate sau luate prin conventie, contractul de inchiriere sau conventia., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Certificare de atestare in executia lucrarilor de I.F.Certificatul de atestare va purta viza pentru anul 2012., Atestare ANRE pentru lucrari de instalatii electrice, Informatii privind subcontractantii.Formularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti, cu precizarea NU ESTE CAZUL.Subcontractantii declarati la deschiderea ofertelor nu pot fi schimbati pe parcursul derularii contractului decat cu acordul autoritatii contractante. Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza conform ISO 9001:2008 sau echivalent, Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza conform ISO 14001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Conform art.40 (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 16:18