Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparatii la sistemul de canalizare pluviala din municipiul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 348152
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 348152/07.06.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii la sistemul de canalizare pluviala din municipiul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RegistraturaB-dul Revolutiei nr.73, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257255818, persoana de contact: RegistraturaB-dul Revolutiei nr.73
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr. 75, cam. 12 ? Serviciul Edilitar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii la sistemul de canalizare pluviala din municipiul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari pentru intretinerea si repararea sistemului de canalizare pluviala din municipiul Arad
II.1.6) CPV: 45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 099, 053 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP :15.000 lei sau echiv leu/alta valuta, la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data lim stab pt depunerea ofertelor. Daca CNSC respinge contestatia, AC retinedin o parte din GP , cf. OUG 34/2006, art.278^1, lit.a, prevederile alin.(1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Per de valab. a GP va fi min egala cu per de valab a ofertei (45 de zile de la data lim de dep a ofertelor). Mod constituire garantie participare: a)instr. garantare emis in cond. legii in favoarea AC (art. 86 din HG 925/2006); b)OP(vizat de banca) sau fila CEC insotite de extrasul de cont. Contul de garant.particip.la licitatii al Mun.Arad deschis la Trez. Arad RO40TREZ0215006XXX006669. Pentru scrisoare de garantie bancara (formular 8), ea va fi preferabil eliberata de o banca/societ. asigurari din Romania, se depune in original; pt. scrisorile emise debanca din strainatate, se prezinta in anexa traducerea autorizata si autentificata notarial; c)depunerea sumei in numerar la casieria AC. Cf.art. 86 alin. (4) din HG 925/2006. ?Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. AC exclude din procedura ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu dovedeste constituirea garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta doc.de atribuire. Dovada constituirii GP se prezinta astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indep acestei cerinte fara a deschide plicul exterior.Ofertantii care vor constitui GPcf. art. 16 (2) din L 346/2004 privind IMM, vor dovedi ca sunt IMM si completa formularul 9 . Modul de restituire a garant.particip.-ofertantului castigator in max. 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna ex. iar ofertantilor necastigatori dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarare perioada de valabilitate oferta
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului ? Formular 12; Caz IMM, cuantum garantie buna executie: 2, 5% pret contract fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Dar daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil la dispozitia autoritatii contractante. Suma se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Achizitorul alimenteaza acest cont din retineri succesive pana la concurenta sumei stabilite drept garantie buna executie.Modul de restituire a garantiei de buna executie (cf. art. 92 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) Din cont pot fi dispuse plati atat de Executant, cu aviz scris Achizitor, cat si de Trezorerie la solicitare scrisa Achizitor, conf. art. 90 (3) HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere in conformitate cu Formularul 2 ? original (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular). Autoritarea contractanta va exclude din prezenta proc.de atribuire, ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180, art.181 lit.a, lit.c^1 si lit.d si art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor completa si depunedeclaratia pe propria raspunderein conformitate cu Formularul 3-original) (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a, lit.c^1 si lit.d, declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 si in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire, ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independentaSe va prezenta ?Certificatul de participare cu oferta independenta? conform Ordinului nr.314/2010. Ofertantii vor completa si depune declaratiain conformitate cu Formularul 5 ? original; in cazul unei asocieri, fiecare ofertant/candidat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular).4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul 4; in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantii vor completa si depune decl. pe proprie rasp. privind neincadrarea in prev.art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare in original. Aceasta declaratie se depune si de subcontractant.In vedereadovedirii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.: Falca Gheorghe-Primar al Mun. Arad, Catalin Titiriga? Viceprimar, Levente Bognar-Viceprimar, Lia Ardelean, Ovidiu Sergiu Bilcea, Mariana Cismasiu, Ionel Ciupe, Cziszter Kalman Andras, Ioan Dolha, Ioan Farcas, Florin Galis, Gheorghe Ghilinta, Teodor Gligor, Adrian Catalin Lazurca, Marin Lupas, Florin Maris, Tristan Gheorghe Mihuta, Ovidiu Vasile Mosneag, Marcela Ana Nicsanu, Geanina Simona Pistru-Popa, Viorica Florica Rotaru, Eugen Vasile Rus, Glad Aurel Varga, Traian Ion Vlaicu-Hergane, consilieri locali, Macra Anca Claudia ? Administrator Public, Ciprian Puie consilier juridic, Pruteanu Daniel-presedinte comisie evaluare, Membri comisiei de ev.: Elena Portaru-Director Executiv, Gabriel Moldovan- Sef Serviciul Edilitar, Pecican Iosif - consilier, Stana Claudiu - consilier Membri de rezerva: Camelia Teretean - consilier, Florea Marius - consilier5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor Persoane juridice romane Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii vor prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -copie semnata si stampilata (cu stampila unitatii ?conform cu originalul?)Pentru persoane fizice romane: Copia certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte echivalente (copie semnata si stampilata (cu stampila unitatii) ?conform cu originalul?. La solicitarea autoritatii contractante ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatului procedurii, va prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular)Dovada unei forme de inregistrare ? persoane juridice straine 1.Documente edificatoare care sa dove-deasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident , precum si un Certificat de Rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane. Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceriSe vor prezenta informatii pentru cel mult ultimii 3 ani, fara a se considera anul 2013.Cifra medie de afaceri pe cel mult ultimii 3 ani, rezultata din domeniul de activitate al contractului ce urmeaza sa fie atribuit, in masura in care acestea sunt disponibile, trebuie sa fie de minimum 600.000 lei, fara TVA., Cifra de afaceri2.Bilantul contabil- se va prezenta bilantul contabil pentru anul 2011, avizat de organele competente pentru persoanele juridice romane sau la finele perioadei impuse de legea tarii respective pentru persoanele juridice straine;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea profesionalaSe va completa "lista cu personal ?cheie? propus pentru indeplinire contract?, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii contract : personal specialitate ? executie si intretinere retele de canalizare pluviala sau menajera. Cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in consideratie a resurselor tuturor membri grup.Daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de alta persoana, are obligatia dovedirii sustinerii prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura, conform prevederilor art.180?1., Lista principalelor lucrari din ultimii 5 aniSe va prezenta dovada executarii de lucrari similare ca natura si complexitate cu cele ale contractului ce urmeaza sa fie atribuit conform prezentei proceduri, efectiv executate in cel mult ultimii 5 ani, in valoare de minimum 600.000 lei, fara TVA. In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Se vor prezenta informatii privind experienta similara pentrucontracte executate si duse la bun sfarsit in domeniul canalizarii pluviale sau menajere, ale caror lucrari au fost efectiv executate in cel mult ultimii 5 ani, calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, in valoare de minimum 600.000 lei, exclusiv TVA.Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar, din care sa rezulte executia de lucrari si care vor contine date referitoare la: nume beneficiar, tipul lucrarilor executate, perioada derularii si valoarea lor. Prin sintagma ?duse la bun sfarsit? se intelege: lucrari receptionate partial, lucrari receptionate la terminarea acestora sau lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala (sfarsitul perioadei de executie nu presupune expirareaperioadei de garantie)., 3. Lista cu dotarile specificeOfertantul ? trebuie sa aiba in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa (printr-un contract de concesionare, cumparare sau sa aiba acces la procurarea acestora in baza unui angajament), utilaje si echipamente care sa fie folosite in cadrul contractului.Lista tipurilor de utilaje va corespunde cu lista utilajelor necesare pentru executarea lucrarilor si trebuie sa cuprinda : - autovidanjeze de capacitate Q> 5 mc ;
- Autocuratitor Woma- grupuri de pompare mobile- buldoexcavator sau alt utilaj specific pentru lucrari de terasamente- motocompresor- autobasculantaPentru a dovedi existenta utilajelor se vor prezenta certificate de inmatriculare/facturi de achizitie/contracte de inchiriere/contracte de comodat/de leasing sau un angajament scris, valabile la data limita de depunere a ofertelor., 4.Informatii despre resursele umane si structura managementuluiOfertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, valabile la data limita de depunere a ofertelor., 5. Informatii privind subcontractantii /asociatiiOfertantul?liderul asociatiei va completa Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere / subcontractare. In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Documentele pe care trebuie sa le prezinte asociatii, subcontractantii sau sustinatorii terti vor fi in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/28.09.2011- Anexa Nr.2In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusive liderul) va prezenta certificatele si formularele pentru partea lor de contract ce o vor executa, conform Anexa 2 la Ord. 509/2011. Cerinta de calificare pentru ofertant/toti asociatii/tert sustinator: Cerinte minime: Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 si SR EN ISO 14001:2005, valabilela data limita de depunere a ofertelor. Prezentarea unor certificate care se refera la alte domenii decat cele solicitate de autoritatea contractanta duce la excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului.Se accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat pana la data limita depunere oferte si din el reiese ca ofertantul va primi curand certificarea. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Asociatii vor prezenta certificatele pentru partea lor de contract ce o vor executa, conform Anexa 2 la la Ordin 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
perioada de garantie acordata
15
Descriere: Perioada de mentinere la un nivel functional satisfacator a lucrarilor executate - Componenta tehnica
intervalul de timp pentru constatarea deficientelor
5
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer