Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII PE DOMENIUL PUBLIC AL MUNICIPIULUI CAMPINA


Detaliu pentru invitatia numarul 345356
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CAMPINA
Numar invitatie: 345356/16.04.2013
Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII PE DOMENIUL PUBLIC AL MUNICIPIULUI CAMPINA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CAMPINACod fiscal: RO2843272, Adresa: BDUL CULTURII, NR.18, Campina, Telefon: 0244-336134, Fax: 0244-371458
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL CULTURII, NR.18, Campina, Romania, cod postal: 105600, telefon: +40 244336134, fax: +40 244371458, persoana de contact: MIHAELA IONETE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL CULTURII, NR.18, Campina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII PE DOMENIUL PUBLIC AL MUNICIPIULUI CAMPINA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII PE DOMENIUL PUBLIC AL MUNICIPIULUI CAMPINAOptiuni: Suplimentarile se aplica conf. art.122 lit.j din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare.
II.1.6) CPV: 45233293-9 - Instalare de mobilier stradal (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 - 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :3.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: - cu OP sau fila de CEC in contul RO82TREZ5225006XXX000071 Trezoreria Campina, C.F. 2843272 cu conditia confirmariiacestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ?Formularul nr. 16.Se va prezenta dcl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) ? Formular nr. 17. Ofertantul are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea de catre autoritatea contractanta a scrisorii originale de garantie bancara, pana la data stabilita pentrudeschiderea ofertelor, prin posta sau direct la registratura acesteia. Aceasta va fi insotita de o scrisoare de inaintare ? Formularul nr.18.Ofertantii care doresc constituirea garantiei de participare in valuta, vor folosi cursul euro comunicat de BNR cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in procent de 3% din pretul total al contractului fara TVA. Termenul de valabilitate al garantiei de executie va fi deminim 1 (un) an de zile.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui si printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator. ? daca partile convin, garantia de buna executie sepoate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant incontul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2 ? Formularul nr. 1A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedurapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3 -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale?emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??.Cerinta 4 -Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, ? emisde Administratia Finatelor Publice;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??.Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-auindeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vorprezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5 - Formular nr. 2. - Certificat de participare la procedura cu oferta independentaNOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nueste de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate siprezentate de fiecare asociat.Cerinta 6 - Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire: - ing. Tiseanu Horia Laurentiu, - ing. Dragomir Ion, - ing. Oprescu Eliza, - ec. Onita Eliza-, - ing.Ionete Mihaela, ing.OlteanuFelicia, Lista Consilierilor Locali: d-na Albu Elena , dl. Nistor Marian , dl. Zagan Horatiu, d-na Petrovici Mihaela , d-na Clinciu Monica , dnaPreda Gena , dl. Tudor Gheorghe , dl. Pitigoi Ioan ? Adrian , dl. Dula Marian , dl. Bondoc Viorel ? Gheorghe , d-na Dumitrescu Viorica ?Luminita, dl. Telegescu Daniel, dl. Tiu Calin, dl. Ionita Daniel, dna. Papuc Rodica, dna.Stanica Viorica-Georgeta, dl.Fratila severius, dl.Tifigiu Mihai Valentin.Cerinta 7 - Formular nr. 4- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Cerinta 1: Persoane fizice/ juridice romane: Certificat constator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivuluioperator economic. Obiectul CONTRACTULUI trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator trebuie sa cuprinda urmatoarele date: denumire operator economic si date identificare, CUI, sediu social sisecundare, filale, puncte de lucru etc., structura actionariat, nume reprezentanti legali, domenii de activitate declarate, situatiasocietatii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator/alte documente edificatoare-trebuie sa fie reale/actuale la "data limita de depunere aofertei".Persoane fizice /juridice straine: documente edificatoare (original / copie legalizata/ copie conform cu originalul + original traducere in limbaromana de catre traducator autorizat) din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de serviciisolicitate (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantuleste rezident.Informatiile cuprinse in certificatul constatator/alte documente edificatoare-trebuie sa fie reale/actuale la "data limita dedepunere a ofertei".Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantuluiclasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatuluiconstatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse bun sfarsit, lucrari similare insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor.Prin formularea lucrari duse la bun sfarsit se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese-verbale dereceptie partiala; sau- lurari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Cerinta 2Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poatedispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari, lista cuprizand cantitatile de utilaje, instalatii siechipamente tehnice specifice categoriei de lucrari supuse procedurii.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (proprietate, leasing/prin contracte /conventii de inchiriere sau prin angajament de sustinere) deutilajele necesare indeplinirii contractului., Cerinta 3 a) ?Decl. priv efecti mediu anual al pers angajat si al cadrelor deconducere?.b) ?Inf ref la pers tehnic de speci de care dispune sau al caruiangaj de participare a fost obtinut de catre ofert pentru derularea contr?.c)Ofert va prezenta CV-ul aferent fiecarei pers propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte - diplome privind specializareapersonalului;
- copii dupa autorizatii/certificate de atestare profesionala silegitimatii. Toate documentele vor fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.d) Incazul in care se propun pers care nu sunt angajati ai ofertantului, pt fiecareastfel de specialist se va completa de catre titular, semna si se va prezentain original Decl de disponibilitate e) Preze Angaj ofertantului privind resumane ca, in cazul indisponibilitatii unor pers dintre cele nominalizate pentruindeplinirea contractului, le va inlocui numai cu pers avand cel putincalificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001?sau echivalentpentru domeniul de activitate care faceobiectul achizitiei (in copie), valabile la data limita de depunere a ofertei., Prezentarea de certificate emise de organisme independentecare atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO14001 sau echivalent pentru domeniul de activitate care faceobiectul achizitiei (in copie), valabile la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer