Achizitie publica - LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII: STR. BOGDAN VASILE, D. BOLINTINEANU, STR. CONDUCTELOR, STR. PROGRESULUI, STR. PETRU RARES, STR. ORADEA, STR. CICIEU, STR. FABRICII, STR. TG. MURES ? MUNICIPIUL CAMPINA
Detaliu pentru invitatia numarul 324848
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324848/23.04.2012
Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII: STR. BOGDAN VASILE, D. BOLINTINEANU, STR. CONDUCTELOR, STR. PROGRESULUI, STR. PETRU RARES, STR. ORADEA, STR. CICIEU, STR. FABRICII, STR. TG. MURES ? MUNICIPIUL CAMPINA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CAMPINACod fiscal: RO2843272, Adresa: BDUL CULTURII, NR.18, Campina, Telefon: 0244-336134, Fax: 0244-371458
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII: STR. BOGDAN VASILE, D. BOLINTINEANU, STR. CONDUCTELOR, STR. PROGRESULUI, STR. PETRU RARES, STR. ORADEA, STR. CICIEU, STR. FABRICII, STR. TG. MURES ? MUNICIPIUL CAMPINA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII: STR. BOGDAN VASILE, D. BOLINTINEANU, STR. CONDUCTELOR, STR. PROGRESULUI, STR. PETRU RARES, STR. ORADEA, STR. CICIEU, STR. FABRICII, STR. TG. MURES ? MUNICIPIUL CAMPINA
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 629, 863 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :50.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire: - cu OP sau fila de CEC in contul RO82TREZ5225006XXX000071Trezoreria Campina, C.F. 2843272cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ? Formularul nr. 16.Se va prezenta dcl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) ? Formular nr. 17. Cu execeptia cazului in care banca emitenta semneaza electronic scrisoarea de garantie bancara pentru participare la procedura de atribuire , fiind astfel posibila transmiterea acesteia in S.E.A.P. in format electronic, ofertantul are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea de catre autoritatea contractanta a scrisorii originale de garantie bancara, pana la data stabilita pentru deschiderea ofertelor, prin posta sau direct la registratura acesteia. Aceasta va fi insotita de o scrisoare de inaintare ? Formularul nr. 18.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in procent de 10% din pretul total al contractului fara TVA.Termenul de valabilitate al garantiei de executie va fi de minim 5 (cinci) ani de zile.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator. ? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2 ? Formularul nr. 1A -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3 -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale(in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ? emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Cerinta 4 -Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ? emis de Administratia Finatelor Publice;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5 - Formular nr. 2. - Certificat de participare la procedura cu oferta independentaNOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta 6 - Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ing. Tiseanu Horia Laurentiu- primar, - ing. Dragomir Ion- viceprimar, - ing. Oprescu Eliza ? director executiv, - ec. Onita Eliza- sef Serviciu Contabil- ing. Olteanu Felicia ? sef Serviciu ADPP, - cons. Birligiu Adina- Achizitii PubliceCerinta 7 - Formular nr. 4- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Cerinta 1: Persoane fizice/ juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (original /copie legalizata/ copie conform cu originalul), eliberat cu maximum 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: obiectul declarat de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului).Certificatul constatator trebuie sa cuprinda urmatoarele date: denumire operator economic si date identificare, CUI, sediu social si secundare, filale, puncte de lucru etc., structura actionariat, nume reprezentanti legali, domenii de activitate declarate, situatia societatii.Persoane fizice /juridice straine: documente edificatoare (original / copie legalizata/ copie conform cu originalul +original traducere in limbaromana de catre traducator autorizat) eliberate cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind situatia economico-financiara - cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) a ofertantilor participanti la procedura sa fie de cel putin5.250.000 lei.Operatorul economic care si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportarea la ultimii 3 ani incheiati, respectiv :2011, 2010, 2009., Cerinta 2Bilant contabil pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010/2011).Autoritatea contractantaisi rezerva dreptul de a solicita clarificari ofertantului, daca va constata neconcordante intre cifra de afaceri declarata si cifra de afaceri conform bilantului contabil inregistrat si depus la Directia Generala a Finantelor publice pe fiecare din anii respectivi.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta 2Prezentarea a cel putin unui contract finalizat deexecutie lucrari similare, a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 2.620.000 lei, insotit de proces-verbal de receptie, recomandare/document constatator emise de beneficiar.Prin formularea contract de lucrari finalizat se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese-verbale de receptie partiala; sau- lurari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Ofert tb sa faca dovada ca poate dispune (proprietate, leasing sau prin contr/conventii de inchiriere/ angajament de sustinere) de: - Statie producere mixturi asfaltice. (inspectie tehnicavalabila) cu o capac mai mare sau egala cu 120t/h ? 1 buc; -Cilindru pe pneuri ? cu o capac > 10t ? 2 buc;
- Vibrator universal cu o capac > de 2, 5 CP ? 1 buc;
- Compactoare rulouri netede ? cu o capac > 14 t ? 2 buc;
- Placa vibratoare cu o capac mai mica de 10 CP ? 1 buc;
- Foreza rutiera cu o capaci mai mare sau egala cu 50 CP ? 1 buc;
- Autobetoniera ? capaci min 5 mc ? 3 buc; - Repartizator, finisor mixtura asfaltica ? 1 buc;
- Freze asfalt de minim 600 mm ? 1 buc;
- Buldoexcavator sau incarcator frontal ? 1 buc;
- Autobasculante ? 6 buc;
- Autogudronator cu o capac de 3500-3600 litri? 1 buc; Labora de incercari grad 2 pt mixturi asfaltice, betoane ? 1 buc- Statie de betoane (inspectie tehnica valabile) ? 1 buc., Cerinta 4Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1 RTE pentru lucrarile specifice celor din doc tehnica care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata ? se vor prezenta copii legalizate sau copii marcate de catre ofertant cu ?conform cu originalul? dupa atestat si legitimatia vizata la zi-1 responsabil cu asigurarea calitatii- inginer/subinginer constructor cu exeprienta in asigurarea controlului calitatii pentru lucrari de constructii drumuri-1 responsabil cu asigurarea securitatii si sanatatii muncii, in conformitate cu HG nr. 300/2006.-1 Coordonator lucrare atestat in domeniul care face obiectul procedurii de achizitie publica, licentitat al unei facultatii de constructii (detine diploma de inginer/ subinginer), Cerinta 5Autorizatie de Mediu pentru statia de betoane si statia de asfalt, valabile la data deschiderii ofertelor. Certificat ISO 9001/2008, Certificat ISO 14001/2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 15:05