Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare si alei, amenajari parcari, plombe si covorase asfaltice, covoare asfaltice


Detaliu pentru invitatia numarul 331333
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGOVISTE
Numar invitatie: 331333/09.07.2012
Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare si alei, amenajari parcari, plombe si covorase asfaltice, covoare asfaltice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGOVISTECod fiscal: 4279944, Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste, Telefon: 0245611222, Fax: 0245217951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Revolutiei 1-3, Targoviste, Romania, cod postal: 130011, telefon: +40 245611222 int.305, fax: +40 245210670, persoana de contact: ing. Veronica CUCU.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local, str.Revolutiei 1-3, Targoviste.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare si alei, amenajari parcari, plombe si covorase asfaltice, covoare asfaltice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea efectuarii reparatiei sistemului rutier la nivelul municipiului Targoviste.Total cantitati lucrari ? cca 30.000 mp.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 60.000lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 6779 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006:1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara / societate de asigurari - formular nr.18 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ; ordin de plata: in contul RO 26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, Cod de Identificare Fiscala 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Garantia de participare se va completa si se va depune in original. Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Reducerea nu vizeaza cuantumul amenzii. Se va prezenta formular 19. In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si/sau prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?Cerinta 2 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului 3 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independent3. Completarea si prezentarea Formularul nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante - jr. Gabriel Florin Boriga PRIMAR;ing. Paul Robert Briceag VICEPRIMARjr. Chiru Catalin Cristea SECRETAR;ing. Marius Constantinescu ADMINISTRATOR PUBLIC;ec. Daniela Popa Director executiv Directia economica;ec. Cristian Irimia Director executiv adjunct Directia economica;Director DAPPP ? Ing.Dorin MAICAN.4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restantecatre bugetul de stat ? din luna anterioara depunerii ofertelor.5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelorNota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta 3 : Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Dovedire :1. Completare Formular5: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta 1 : Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire :1.Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice2 Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare - copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.Cerinta 2 : In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm -instrument juridic al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), Formular 6- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006. Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica, la data deschiderii ofertelor. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), - Formular 7- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic , in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 7.1 sau Formularul 7.2, dupa caz. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)." Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 5.000.000 lei.1.Documente din care sa reiasa informatiile solicitate(bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani - vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente ? in copie).2.Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani-se va completa Formular 8 - Fisa de informatii generale - in original., 2-continuarePersoanele juridice straine vor a prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calculeaza situatia financiara aferenta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari. Conditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera: Prezentarea a minim 1 ? maxim 2 contracte similare de executie lucrari a caror valoare cumulata sa fie de 3.000.000 lei, fara T.V.A. Se va completa Formularul nr. 9 ??Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? si anexa aferenta reprezentand lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu., 1-continuareSe vor prezenta completate Formular 9a Experienta similara pentru fiecare contract care este luat in calcul. Se vor atasa copii certificate conform cu originalul dupa contractele inscrise in Formularul 9 in scopul dovedirii cerintei.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., 1-continuareSe va atasa, in copie certificata conform cu originalul, recomandarea din partea beneficiarilor contractului solicitat ca experienta similara. Contractul/contractele prezentat/e va/vor fi insotit/e de copii certificate conform cu originalul dupa procesul/procesele verbal/e la terminarea lucrarilor. Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective/s-a facut receptia lucrarilor respective., 2. Echipamentele necesare pentru executarea contractului Formularul nr. 10 -, ,Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului?., 3.Utilaje solicitate: 1-Statie de preparare mixturi asfaltice-automatizata, cu autorizatie de mediu, valabila ; 2-Sistem de cantarire auto cu certificare conform legislatiei metrologice, verificarea la zi, conform HG1373/2008 3-Freza pentru decapare cu banda incarcatoare 4-Cilindru compactor 5-Cilindru compactor pentru reparatii asfaltice izolate si straturi usoare de uzura 6-Perie automatizata 7-Autobasculanta transport 8-Finisor 9-Pikamer , 10-Masina de amorsat automatizata 11-Buldoexcavator sau incarcator frontal 12.Laborator gr.2 dotat cu echipamente si aparatura verificata metrologic in vederea determinarii caracteristicilor fizico mecanice.Operatorul economic trebuie sa prezinte documente care sa ateste detinerea utilajelor solicitate (dotarea proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie)., 4.Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului Formularul nr. 11- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, si separat prezentarea echipei desemnate pentru realizarea contractului. Se va prezenta si declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-formular 11.1., 5.Componenta echipei solicitate Autoritatea contractanta solicita prezentarea echipei nominalizate pentru acest contract, conform ca minima componenta : Cerinta minima obligatorie : - sef lucrare - responsabilul de controlul calitatii- decizie interna de numire - sef laborator gr.2 - autorizat Responsabil tehnic cu executia atestatSe vor prezenta pentru membrii echipei Formularul 11a- ?Curriculum vitae? si Formularul 11b ??Declaratie de disponibilitate?aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte., 5 -ContinuareCV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor-se va prezenta zona unde sunt vizele de valabilitate /viza anuala dupa caz, ale acestor legitimatii. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii-Ofertantii au obligatia sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante - respectiv ISO 9001 sau echivalent.Ofertantii au obligatia sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul unei asocieri, se vor prezenta certificate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, pentru lucrarile asumate in cadrul asocierii. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta ceritificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate., Inform.priv.standardele de protectie a mediului-Ofertantii au obligatia sa se raporteze la sistemele de management de mediu bazate pe seriile de standarde europene relevante respectiv ISO 14001 sau echivalent.Ofertantii au obligatia de a prezenta certificate, emise de organ.indep., prin care se atesta faptul ca op.ec. respecta anumite standarde de protectie a mediului, raportat : a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS); b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certif. de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internat privind certificarea. In conformitate cu princ. recunoasterii reciproce, aut.contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stab.in alte state ale UE.In cazul unei asocieri, se vor prez.certif. individ. de fiecare membru al asoc. pt partea de contr. pe care o realiz. pt lucr.asumate in cadrul asoc.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut pret ofertat se acorda punctajul maxim alocat 70 puncte b).Pentrualt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: P(n)=(pret minim/pret(n))x70, unde P(n)-punctajul ofertei care se evalueaza; pret minim=pretul cel mai mic dintre ofertele depuse ;pret(n)=pretul ofertei care se evalueaza
perioada de garantare a lucrarilor
30
Descriere: Perioada de garantare a lucrarilor va fi de min 12 luni si max 60 luni. a)Pt cea mai mare perioada se acorda punctaj max-Tmaxim garantie;b)pt alta perioada decat cea prevazutain punctul a) se acorda punctajul astfel: Tgarantie(n)=(Tgarantie(n)/Tmaxim garantie)x30;Tgarantie(n)-perioada de garantie propusa in oferta.Pt perioade mai mici de 12 luni sau mai mari de 60 luni punctajul va fi 0 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer