Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?LUCRARI DE INTRETINERE STRAZI COMUNALE CARBUNARI SI ?TINAPARI, COMUNA CARBUNARI, JUD. CARA?-SEVERIN?


Detaliu pentru invitatia numarul 329667
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Carbunari (Consiliul local Carbunari)
Numar invitatie: 329667/19.06.2012
Denumire contract: ?LUCRARI DE INTRETINERE STRAZI COMUNALE CARBUNARI SI ?TINAPARI, COMUNA CARBUNARI, JUD. CARA?-SEVERIN?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Carbunari (Consiliul local Carbunari)Cod fiscal: 3227670, Adresa: Carbunari, nr 304, Carbunari, Telefon: 0728002966, Fax: 0720112099
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Carbunari, nr 304, Carbunari, Romania, cod postal: 327070, telefon: +40 728002966, fax: +40 355818659, persoana de contact: Angelica Schinteie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Carbunari, nr 304, Carbunari, Romania, cod postal: 327070
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?LUCRARI DE INTRETINERE STRAZI COMUNALE CARBUNARI SI ?TINAPARI, COMUNA CARBUNARI, JUD. CARA?-SEVERIN?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de intretinere strazi comunale pietruite in satele Carbunari si ?tinapari, in lungime totala de 3495 m.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 337, 201 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.000 lei.Perioada de valabilitate: 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;Modul de constituire: a) prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original);b) prin virarea sumei in contul nr. RO45 TREZ 1852 1180 250X XXXX, deschis de autoritatea contractanta la Trezoreria Moldova Noua si prezentarea ordinului de plata.Obs. Contestatorului caruia i-a fost respinsa de catre CNSC contestatia ca nefondata, ii va fi retinuta din garantie suma calculata cf. prevederilor art. 278 ind.1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.;
- Modul de constituire: se va specifica in cadrul Formularului de oferta una din urmatoarele modalitati pentru care se opteaza (art. 90 din HG 925/2006): 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau2) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (situatia in care contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita: - Declara?ie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) - Formular 1- Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 2.- Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul consolidat general - original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor- Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul local - original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelorDin certificatele de mai sus trebuie sa reiasa faptul ca nu exista datorii catre bugetul de stat sau bugetul local scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 4- Declaratie privind incadrarea in categ IMM - daca este cazul - Formular 5- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69, indice 1 din OUG 34/2006Privind conflictul de interese se nominalizeaza persoanele cu functie de decizie responsabile cu atribuirea contractului: Prasnescu Gheorghe - primar Se solicita: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceriDeclararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare de: 600.000 lei- Bilantul contabil (depus la organele competente, cu viza) la data de: 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 .- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta (se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (anterior datei de depunere a ofertelor), insotita de certificari de buna executie (recomandari) pentru cele mai importante contracte;
- Experienta similara: contract in cadrul caruia au fost executate lucrari de natura si complexitate similara (lucrari de drumuri); valoarea lucrarilor prezentate ca experienta similara trebuie sa fie de cel putin 300.000 lei, excl. TVA, acoperite de maxim 2 contracte (se va lua in considerare valoare lucrarilor dintre cele nominalizate in Lista solicitata anterior).- copii ale partilor relevante din contractul de lucrari/ proces-verbal de receptie/ recomandare din partea beneficiarului (Formular 15) / orice alte documente edificatoare in sensul dovedirii procentului din contract realizat de ofertant, al similitudinii obiectului contractului etc., 2. Personal- Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere (Formular 9). Personalul propus pentru realizarea contractului (conform cerintelor impuse de caietul de sarcini, corelate cu graficul de executie propus): Anexa la formularul 9.- Vor fi inclusi cel putin urmatorii specialisti: 1) sef de santier - inginer cu specializarea drumuri ?i poduri;2) Responsabil tehnic cu executia atestat conform legislatiei nationale, specializarea drumuri si poduri;3) Responsabil control calitate;4) Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca;
- Pentru personalul de specialitate nominalizat se vor prezenta: CV (anexa 9.2); copie diplome, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale.- Capacitatea ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva., 3. UtilajeLista utilajelor necesare: Minim 1 autogrederMinim 1 buldozerMinim 3 autobasculanteMinim 2 cilindrii compactoriLaborator grad II-Ofertantul poate dispune de aceste utilaje si prin alte modalitati decat proprietatea (de ex. inchiriere), dar se vor prezenta documente doveditoare (de ex. contract de inchiriere)- Capacitatea ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva., -Informatii privind subcontractantii Certificarea sistemului de management al calitatiiPrezentarea certificatului ISO9001 sau echivalent(copie legalizata sau copie conform cu originalul), Certificarea sistemului de management al mediuluiPrezentarea certificatului ISO14001 sau echivalent(copie legalizata sau copie conform cu originalul )lui
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer