Achizitie publica - Lucrari de intretinere strazi pietruite din loc. Scortaru Vechi si Comaneasca, com. T. Vladimirescu
Detaliu pentru invitatia numarul 322576
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322576/22.03.2012
Denumire contract: Lucrari de intretinere strazi pietruite din loc. Scortaru Vechi si Comaneasca, com. T. Vladimirescu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Tudor VladimirescuCod fiscal: 4342731, Adresa: Braila, comuna Tudor Vladimirescu, Tudor Vladimirescu, Telefon: +40 239613284, Fax: +40 239613284
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Braila, comuna Tudor Vladimirescu, Tudor Vladimirescu, Romania, cod postal: 817180, telefon: +40 239613284, fax: +40 239613284, persoana de contact: Vasile Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria com. T. Vladimirescu, str. Brailei, nr. 89.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere strazi pietruite din loc. Scortaru Vechi si Comaneasca, com. T. Vladimirescu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de intretinere a strazilor prin scarificare mecanica, reprofilare parte carosabila, sapatura la rigole, asternere mecanica a LIDONITULUI si compactare umplutura.ATENTIE!: vor fi luate in considerare doar ofertele ce au ca material pentru stratul de fundatie LIDONIT.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 249, 931 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 4000 lei(pt. IMM 50%, cu dovada calitatii de IMM), perioada de valabilitate: min 90 zile, nu mai mic decat termenul de valabilitate al ofertei, posibilitate prelungire a termenului de valabilitate in caz de extindere a perioadei de valabilitate a ofertei, in caz contrar oferta se considera retrasa. Primaria T. Vladimirescu, CUI 4342731, cont RO57TREZ1515006XXX003153, Trez. Braila. Constituire: conform prevederilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006, in original, in lb. roamana sau insotit de traducere legalizata, in cuantum si pt perioada prevazuta in DA, depunere de numarar la casieria AC, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Neconstituirea/nedepunerea garantieide participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
Cuantum 10% din pretul contractului. Perioada de valabilitate min. 12 luni. Se va constitui conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006. Prezentare Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Aceasta se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006. Prezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. Prezentare formular conform modelului din prezenta documentatie - Capitolul - Formulare.Ofertantul va depune Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006. Prezentare formular conform modelului din prezenta documentatie - Capitolul - FormulareDetin functii de decizie, urmatoarele persoane: primar: Constantin Vasileviceprimar: Mihaiu Dumitruinsp. contabil: Mitrea Florelcons. juridic: Calin Constantininsp. Stanciu VirgilCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Administratia Finantelor Publice Locale de pe raza jud. in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala ofertantul isi are punctul de lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in lb. romana.AC solicita ca in cazul existentei unei datorii nerambursate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, graficul de reesalonare.Documentele vor fi depuse pentru ofertant, ofertant asociat (unde este cazul).Documentele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local sau bugetul de stat, in termenele legale ale scadentei de plata, vor fi respinse.Documentele se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Certificatul constatator in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.In etapa evaluarii ofertelor, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul".Persoane juridice /fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, in original sau copie, insotite de traducerea in limba romana facuta de o persoana autorizata. Modalitatea de depunere a documentelor doveditoare este aceeasi ca si in cazul persoanelor juridice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil sau extrase de bilant, Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010). Daca operatrul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate depune pentru anii 2009, 2010, 2011. Aceasta trebuie sa fie cel putin egala sau mai mare decat 400000 lei fara TVA.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE., In cazul in care ofertantul beneficiaza de aportul unui "sustinator" in ceea de priveste sustinerea resurselor ofertantului privitoare la situatia economico-financiara, se va completa Angajamentul de sustinere economico-financiara, ce va fi prezentat ca document autentificat notarial. Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de o certificare de buna executie. Respectiva certificare va indica beneficiarul, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Prin lista prezentata ofertantul trebuie sa demonstreze ca a indeplinit in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect executarea unor lucrari de drumuri si a carui sau a caror valoare cumulata este de 200000 lei fara TVA.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE., Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii personalului de specialitate pentru lucrari de drumuri care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului : - responsabil tehnic cu calitatea CQ;
- responsabil tehnic cu executia RTE;, Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului. Sunt considerate necesare pentru executarea contractului, minim urmatoarele utilaje: 1 autogreder1 autobasculanta1 rulou compactor, Prezentarea unei declaratii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. La depunerea ofertei se vor declara toti subcontractantii., In cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea unei oferte comune, asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ cerintele privind experienta generala si situatia financiara. Formularul de oferta va fi semnat de liderul asocierii imputernicit in acest sens de fiecare asociat. Oferta va include Acordul de asociere care va indica partea de implicare a fiecarui asociat, liderul asociatiei. Asocierea se va legaliza doar daca oferta comuna este declarata castigatoare. AC nu este raspunzatoare fata de asociati, daca liderul asocierii nu isi indeplineste obligatiile fata de acestia. Pentru indeplinirea cerintelor minime privind situatia economica, financiara, tehnica se vor lua in calcul resursele grupului., In cazul in care ofertantul beneficiaza de aportul unui "sustinator" in ceea de priveste sustinerea resurselor ofertantului privitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala se va completa Angajamentul de sustinere tehnica si/sau profesionala. Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare. Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se va prezenta certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor., Standarde de protectie a mediului: Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se va prezenta certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 14001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare gratuit din SEAP: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 15:56