Achizitie publica - LUCRARI DE INTRETINERE STRAZI PIETRUITE IN ORASUL INSURATEI, JUDETUL BRAILA
Detaliu pentru invitatia numarul 330731
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330731/28.06.2012
Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE STRAZI PIETRUITE IN ORASUL INSURATEI, JUDETUL BRAILA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA INSURATEICod fiscal: 4721220, Adresa: STRADA SOSEAUA BRAILEI NR.18, Insuratei, Telefon: 0239660312, Fax: 0239660480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Soseaua Brailei, nr.18, Insuratei, Romania, cod postal: 815300, telefon: +40 239660312, fax: +40 239660480, persoana de contact: IONEL GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE STRAZI PIETRUITE IN ORASUL INSURATEI, JUDETUL BRAILA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie efectuarea lucrarilor de intretinere a 11 strazi pietruite precum si executarea de rigole din pamant de o parte si de alta a acestora si amenajarea acostamentelor cu pamant in orasul Insuratei, judetul Braila, conform prevederilor caietului de sarcini atasat.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 560, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6000 lei(pt.IMM-uri: 3000lei).Se va constitui in una din formele: scrisoare de garantie bancara, numerar la casierie AC, ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO95TREZ15221180250XXXXX deschis la Trezoreria orasului Insuratei sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiveste 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, AC va retine suma de 4341lei, conform art.278^1, din OUG 34/2006 cu modif. si compl.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie(GBE) va fi 10%(pt.IMM-uri: 5%) din pretul contractului fara TVA.GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.AC are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinctla dispozitia AC.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1.Declaratie privind eligibilitatea, art. 180 din O.U.G.34/2006; Nota: a.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, b.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei c.in cazul depunerii unei oferte individuale comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Cerinta nr.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006 Cerinta nr.3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Cerinta nr.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta nr.6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: primar - Gheorghe D. Ionel, viceprimar - Marin Costel, secretar - Gheorghe V. Ion, contabil sef-Lipan Marioara, contabil - Burlacu Stefana, inspector achizitii publice - Marin Fanel, referent birou urbanism - Pricop Radu, consilieri locali- Budur Marcel, Ciocoi Stefan, Moraru Stefan, Marino Radu, Cabuz Ion, Petre Radu, Moraru Fanel, Oprea Georgel, Gradea Simona, Dumitru Aurel, Rosioru Dumitru, Pricop Lenuta, Lungu Ionut, Alexandru Paul.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012, ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru persoanele juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca: obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului);Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventeisau ca societatea se afla in incapacitate de plata;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, de asemenea subcontractantii vor prezenta aceste documente.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate, trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata-in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: In cazul in care certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de catre organismele abilitate, in copie, cu mentiunea "Conform cu originalul".Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim 1000000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si de cel putin un contract de executie lucrari similare, in valoare de minim 560.000 lei, fara TVA.Lista cu echipamentul disponibilsinominalizat pentru realizarea contractului(se va indica daca echipamentul respectiv este propriu, inchiriat sau al unui subcontractant) care trebuie sa contina: - autogreder pana la 175 CP;
- compactor autopropulsat cu rulouri(valturi) pana 12 TF;
- compactor static autopropulsat cu rulouri(valturi) R 8-14, pana 14 TF;
-autocisterna cu dispozitiv de stropire minim 5-8 tone;autobasculante.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii: - efectivele medii ale personalului angajat si de conducere in ultimii 3 ani;
- lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului cu descrierea pregatirii profesionale si experienta. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru lucrari de drumuri.Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent, pentru lucrari de drumuri.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici membri ai asociatiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 09:36