Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere vara ? iarna


Detaliu pentru invitatia numarul 353637
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Palatca (Consiliul Local Palatca Jud. Cluj)
Numar invitatie: 353637/11.09.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere vara ? iarna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Palatca (Consiliul Local Palatca Jud. Cluj)Cod fiscal: 5105687, Adresa: Palatca Nr. 455, Jud. Cluj, Palatca, Telefon: 0264235352, Fax: 0264235356
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Palatca Nr. 455, Jud. Cluj, Palatca, Romania, cod postal: 407450, telefon: +4 0264276441, fax: +4 0264276441, persoana de contact: Ioan Huldusan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Palatca Nr. 455, Jud. Cluj, Palatca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere vara ? iarna
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Avand in vedere starea actuala a drumurilor si a degradarilor evolutive datorate solicitarilor dinamice si a factorilor climaterici, este necesara executarea lucrarilor de intretinere specifice tipului drumurilor, in vederea eliminarii defectiunilor si aducerii drumurilor la o stare normala de exploatare care sa asigure siguranta si confortul circulatiei atat vara cat si iarna.Pentru realizarea Lucrarilor de intretinere a drumurilor, necesare a se executa, sunt propuse a fi licitate urmatoarele tipuri de lucrari : Lucrari de intretinere a drumurilorDeszapezirea drumurilor
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 669 - 5, 000, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
100.000, 00 lei, perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art.86 din HG 925/2006. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in valuta, contravaloarea sumei de 100.000, 00 lei fiind calculata la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Facilitate IMM: 50%. Garantia de participare se va retine in cazurile si cuantumul stipulate de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 si, respectiv, art. 87 din HG 925/2006. Cont IBAN pentru constituire garantie de participare: RO98TREZ2165006XXX02418 deschis la Trezoreria Cluj.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art. 90 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea Anexei nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Persoane cu functie de decizie: Primar: Huldusan Ioan; Consilieri locali: Cocan Cornel, Gorgan Simion, Mandrusca Ioan, Macingo Alexandru, Baraian Ion, Cocan Romul, Oltean Ioan, Iuhos Atila, Veres Andrei; Membrii comisiei de evaluare: Cocan Cornel, Szekely Csilla, Manastireanu Cristina; Secretarul comunei: Manastireanu Cristina; Contabil: Szekely Csilla)2. Completarea Anexei nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Completarea Anexei nr. 10A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA4. Completarea Anexei nr. 10B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1815. Prezentarea de certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local pentru sediul social si punctele de lucru implicate in derularea contractului, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie conforma cu originalul, copie legalizata sau original. Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN autorizate ale ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali de cel putin5.000.200 lei. Se va completa Anexa nr. 11 INFORMATII GENERALE. Se vor prezenta bilanturile contabile la datele de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 vizate de organele competente, in copie conforma cu originalul., Cerinta 2 Lichiditate generala pentru exercitiul financiar aferent anului 2012 de minim 100%, dat fiind ca se previzioneaza a se incheia contracte subsecvente cu o frecventa semestriala si cu o durata de executie de 6 luni, iar platile se vor efectua trimestrial. Informatiile solicitate vor fi extrase din bilanturile prezentate la Cerinta 1.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Experienta similara - Ofertantul trebuie sa faca dovada executiei unorlucrari similare in sensul art. 14 din Ordinul ANRMAP 509/2011 prin prezentarea unui contract de lucrari avand ca obiect lucrari de drumuri in valoare de minim 2.433.450, 00 lei fara TVA si, respectiv, unui contract de lucrari/servicii avand ca obiect activitatea de deszapezire in valoare de minim 66.650, 00 lei fara TVA, indeplinite in ultimii 5 ani. Cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea unui contract al carui obiect cuprinde atat lucrari de drumuri cat si lucrari/servicii avand ca obiect activitatea de deszapezire daca lucrarile de drumuri auvaloare de minim 2.433.450, 00 lei fara TVA iar lucrarile/serviciile avand ca obiect activitatea de deszapezire au valoare de minim 66.650, 00 lei fara TVA, contract indeplinit in ultimii 5 ani.Se va completa Anexa nr. 16 Declaratie privind lista principalelor LUCRARI EXECUTATE. Se vor prezenta, in copie conforma cu originalul, certificari de buna executie. Prin sintagma , ,certificari de buna executie" autoritatea contractanta nu limiteaza tipul de document prin care ofertantii demonstreaza indeplinirea cerintelor legate de indicarea beneficiarilor, a valorilor, perioadei, locul executiei si ducerea la bun sfarsit a lucrarilor, lasandu-se la latitudinea acestora modalitatea de confirmare a informatiilor (prin unul sau mai multe documente cu rol de certificare)., Cerinta 2 Demonstrarea dreptului de proprietate sau de detentie asupraurmatoarelor dotari tehnice minime necesare pentru executarea lucrarilor: UTILAJE PENTRU ACTIVITATEA DE VARA: - autogreder- cilindru compactor- cilindru compactor pe pneuri- repartizator asfalt- masina de reparat gropi prin plombari cu emulsie si cu agregate concasate- buldoexcavator-autobasculante- reciclator- trusa de tratamente bituminoase ? utilaj specializat care asigura asternerea mecanica concomitenta a liantului (bitum) si agregatelor natural- statie de preparare a mixturilor asfaltice- statie de preparare a betoanelor- laborator autorizat conform HG 808/2005coroborat cu Legea 10/1995., Cerinta 2 (continuare) UTILAJE PENTRU ACTIVITATEA DE IARNA: - tractor cu lama sau semigrederautogreder- autofreza- auto+lama+solnita sau utilaj multifunctional- buldoexcavator- autobasculanteSe va completa Anexa nr. 13 DECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Pentru toate utilajele prezentate, se solicita copii, conforme cu originalul, dupa: - documentele care atesta dreptul de proprietate asupra utilajelor;si, daca este cazul, - contractele de inchiriere, de leasingale utilajelor sus-mentionate si/sau alte documente care sa faca dovada angajamentului de punere la dispozitia ofertantului a utilajelor de catre proprietarii acestora., Cerinta 3 Se va completa Anexa nr. 14 Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Echipa de proiect, cu respectarea conditiilor minime impuse referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea si experienta fiecarui membru nominalizat din cadrul echipei, compusa din: a) 1 responsabil tehnic cu executia infrastructurii rutiere: Cerinte minime obligatorii: - copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu executia pentru domeniul ?cai ferate, drumuri si poduri?, valabil la data limita de depunere a ofertelor, insotit de legitimatie valabila la data limita dedepunere a ofertelor;
- declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate).Temei legal: Legea 10/1995., Cerinta 3 (continuare)b) 1 inginer drumuri si poduri (sef de santier): Cerinte minime obligatorii: - CV completat in format european datatsi semnat;
- copie diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic, specializarea ?cai ferate, drumuri si poduri?;
- declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate).Temei legal: Legea 10/1995.c) 1 responsabil cu calitatea drumuri: Cerinte minime obligatorii: - CV completat in forma european datatsi semnat;
- copie decizie interna de numire ca responsabil cu calitatea pentru domeniul drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor;
- declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate).Temei legal: Legea 10/1995.d) 1 coordonator SSM: Cerinte minime obligatorii: - copie diploma de absolvire curs coordonator SSM acreditat CNFPA/ANC;
- declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate).Temei legal: HG 300/2006. Cerinta 1 Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului, respectiv lucrari de drumuri si servicii de deszapezire.Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada devalabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2 Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului, respectiv lucrari de drumuri si servicii de deszapezire.Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2013 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer