Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere vara ? iarna


Detaliu pentru invitatia numarul 356298
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VALEA IERII (PRIMARIA VALEA IERII)
Numar invitatie: 356298/04.12.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere vara ? iarna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA IERII (PRIMARIA VALEA IERII)Cod fiscal: 5562115, Adresa: Valea Ierii nr 50, Valea Ierii, Telefon: +40 741818360, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Valea Ierii nr 50, Valea Ierii, Romania, cod postal: 407585, telefon: +40 374961930, fax: +40 374091297, persoana de contact: Giurgiu Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Valea Ierii nr 50, Valea Ierii, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere vara ? iarna
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Avand in vedere starea actuala a drumurilor si a degradarilor evolutive datorate solicitarilor dinamice si a factorilor climaterici, este necesara executarea lucrarilor de intretinere specifice tipului drumurilor, in vederea eliminarii defectiunilor si aducerii drumurilor la o stare normala de exploatare care sa asigure siguranta si confortul circulatiei atat vara cat si iarna.Pentru realizarea Lucrarilor de intretinere a drumurilor, necesare a se executa, sunt propuse a fi licitate urmatoarele tipuri de lucrari : Lucrari de intretinere a drumurilorDeszapezirea drumurilorAvand in vedere natura acordului-cadru nu au fost prevazute cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 718.18 - 5, 193, 058.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
100.000, 00 lei, perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art.86 din HG 925/2006. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in valuta, contravaloarea sumei de 100.000, 00 lei fiind calculata la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Facilitate IMM: 50%. Garantia de participare se va retine in cazurile si cuantumul stipulate de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 si, respectiv, art. 87 din HG 925/2006. Cont IBAN pentru constituire garantie de participare: RO67TREZ2195006XXX002152 deschis la Trezoreria Turda.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Modalitatea de constituire: prin oricare dinmijloacele prevazute la art. 90 din HG 925/2006. Eliberarea garantiei de buna executie se va face in conditiile art. art. 92 alin. 4 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea Anexei nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Persoane cu functie de decizie: Duma Gabriel Alexandru PrimarMichile Paul Vasile Viceprimar - consilier localMaris Marius Adrian consilier localBodea Valentin Aurel consilier localCulda Octavian Vasile consilier localSucala Traian consilier localVirtan Maria consilier localBercia Iuliana consilier localLazar Cristian consilier localCulda Ioan consilier localIlea Nicoleta Consilier-economistMaris Nelia Crenguta secretarGiurgiu Ioan Membru comisie de evaluareBodea Adela Membru comisie de evaluareMarinca Viorica Membru comisie de evaluare2. Completarea Anexei nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Completarea Anexei nr. 10A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA4. Completarea Anexei nr. 10B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1815. Prezentarea de certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, conform Notificarii 149/2013 a ANRMAP. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie conforma cu originalul, copie legalizata sau original. Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN autorizate ale ofertantului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali (2010, 2011, 2012) de cel putin 5.193.000, 00 lei. Se va completa Anexa nr. 11 INFORMATII GENERALE. Se vor prezenta bilanturile contabile la datele de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 vizate de organele competente sau documente echivalente, in copieconforma cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Experienta similara - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, anterior datei limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si duse la bun sfarsit, prin intermediul unui contract, lucrari de drumuri in valoare de minim 2.529.000, 00 lei fara TVA si, respectiv, printr-un contract de lucrari/servicii, activitati de deszapezire in valoare de minim 67.000, 00 lei fara TVA, insotita de certificari/documente care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Se va completa Anexa nr. 16 Declaratie privind lista principalelor LUCRARIEXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI. Se vor prezenta, in copie conforma cu originalul, certificari de buna executie. Prin sintagma , ,certificari de buna executie" autoritatea contractanta nu limiteaza tipul de document prin care ofertantii demonstreaza indeplinirea cerintelor legate de indicarea beneficiarilor, a valorilor, perioadei, locul executiei si ducerea la bun sfarsit a lucrarilor, lasandu-se la latitudinea acestora modalitatea de confirmare a informatiilor (prin unul sau mai multe documente cu rol de certificare)., Cerinta 2 Dotari tehnice minime necesare: UTILAJE PENTRU ACTIVITATEA DE VARA: - autogreder- buldozer pe senile- excavator pe senile- cilindru compactor- cilindru compactor pe pneuri- freza rutiera de 500 mm, pentru gropi mici si izolate- freza rutiera de 2000 mm, pentru reparatii pe suprafete extinse- repartizator asfalt- masina de reparat gropi prin plombari cu emulsie si cu agregate concasate- buldoexcavator- autobasculante- reciclator -utilaj specializat care sa asigure in acelasi timp frezarea, malaxarea, dozarea controlata a apei pentru compactare si asternerea in strat uniform a amestecului rezultat- distribuitor de ciment- trusa de tratamente bituminoase ? utilaj specializat care asigura asternerea mecanica concomitenta aliantului (bitum) si agregatelor naturale- utilaj specializat pentru colmatare rosturi cu mastic bituminos- statie de preparare a mixturilor asfaltice- termocontainer cu sistem autonom de mentinere si control a temperaturii, pentru transport mixturi asfaltice- statie de preparare a emulsiei bituminoase- statie de preparare a betoanelor- laborator autorizat conform HG 808/2005 coroborat cu Legea 10/1995UTILAJE PENTRU ACTIVITATEA DE IARNA: - tractor cu lama sau semigreder- autogreder- autofreza- autobasculante+lame+solnite- utilaje multifunctionale+lame+solnite- buldoexcavatorSe va completa Anexa nr. 13 DECLARATIE privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Pentru toate utilajele prezentate, se solicita copii, conforme cu originalul, dupa: - documentele care atesta dreptul de proprietate si, daca este cazul, - contractele de inchiriere, de leasingale utilajelor sus-mentionate si/sau alte documente care sa faca dovada angajamentului de punere la dispozitia ofertantului a utilajelor de catreproprietarii acestora., Cerinta 3 Echipa de proiect, cu respectarea condi?iilor minime impuse referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea ?i experien?a fiecarui membru nominalizat din cadrul echipei, compusa din: a) 1 responsabil tehnic cu execu?ia infrastructurii rutiere: Cerin?e minime obligatorii: - copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu execu?ia pentru domeniul ?cai ferate, drumuri ?i poduri?, valabil la data limita de depunere a ofertelor, insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).b) 1 inginer drumuri ?i poduri (?ef de ?antier): Cerin?e minime obligatorii: - copie diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic, specializarea ?cai ferate, drumuri ?i poduri?;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).c) 1 responsabil cu calitatea drumuri: Cerin?e minime obligatorii: - copie decizie interna de numire ca responsabil cu calitatea pentru domeniul drumuri, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).Se va completa Anexa nr. 14 Decl efectiv mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si se vor prezenta documentele solicitate.Nota: Se accepta ca o persoana nominalizata sa ocupe mai multe pozi?ii in cadrul echipei de proiect, daca indepline?te cumulativ condi?iile minimalestipulate pentru fiecare din acele pozi?ii. Cerinta 1 Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului, respectiv lucrari de drumuri si servicii de deszapezire.Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2 Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul obiectuluicontractului, respectiv lucrari de drumuri si servicii de deszapezire.Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada devalabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2013 18:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer