Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretineri si reparatii drumuri auto forestiere la Directia Silvica caras-Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 346878
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 346878/17.05.2013
Denumire contract: Lucrari de intretineri si reparatii drumuri auto forestiere la Directia Silvica caras-Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Petru Maior, nr. 69 A, Resita, Romania, cod postal: 320100, telefon: +40 255222645, fax: +40 255222645, persoana de contact: Secretariatul unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Petru Maior, nr. 69 A, Resita, Romania, cod postal: 320100, telefon: +40 255222645, fax: +40 255222645, persoana de contact: Secretariatul unitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (REGIE AUTONOMA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretineri si reparatii drumuri auto forestiere la Directia Silvica caras-Severin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in lucrari de intretinere si reparare la reteaua de drumuri auto forestiere administrata de catre Directia Silvica Caras-Severin, in lungime totala de 2032 km, conform caietului de sarcini.Valoarea aferenta cheltuielilor "diverse si neprevazute" este 0 (zero) lei, cantitatile fiind maximale.Valorile minime si maxime pentru fiecare contract subsecvent in parte sunt urmatoarele: Lot 1 O.S. Paltinis minim 67026.83 lei, maxim 125428, 04 lei, Lot 2 O.S. Otelu Rosu mnim 243682, 12 lei, maxim 442538, 50 lei, Lot 3 O.S. Rusca Montana minim 66035, 75 lei, maxim 126657, 90 lei, Lot 4 O.S. Teregova-Higeg Minim 53351, 62 lei, maxim 143700, 25 lei, Lot 5 O.S. Teregova-Raul Alb minim 26347, 24 lei, maxim 72546, 27 lei, Lot 6 O.S. Mehadia minim 160289.10 lei, maxim 346141, 35 lei, Lot 7 Ocolul Silvic Baile Herculane minim 187850, 01 lei, maxim 378205, 88 lei, Lot 8 Ocolul Silvic Berzasca Minim 48046, 36 lei, maxim 99948, 01 lei, Lot 9 O.S. Moldova Noua minim 45148, 87 lei, maxim 80627, 07 lei, Lot 10 O.S. Sasca Montana minim 93822, 48 lei, maxim 179492, 27 lei, Lot 11 Ocolul Silvic Oravita minim 42858, 29 lei, maxim 82556, 49 lei, Lot 12 Ocolul Silvic Anina minim 44338, 87 lei, maxim 90411, 87 lei, Lot 13 ocolul Silvic Bozovici minim 81865, 53 lei, maxim 171198, 55 lei, Lot 14 Ocolul Silvic Nera minim 78119, 76 lei, maxim 154019, 65 lei, Lot 15 Ocolul Silvic Valiug minim 136489, 97 lei, maxim 272013, 69 lei, Lot 16 Ocolul Silvic Resita minim 70990, 88, maxim 138315, 21 lei, Lot 17 Ocolul Silvic Bocsa Montana minim 33746, 57 lei, maxim 70239, 64 lei, Lot 18 Ocolul Silvic Bocsa Romana minim 79692, 68 lei, maxim 152833, 32 lei.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 507, 495.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare, constituita prin scrisoare de garantie bancara, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, prin ordin de plata cu viza bancii emitente in contul RO88BRDE110SV01383761100 sau numerar la casieria unitatii pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare se retine in urmatoarele situatii: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere al ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este urmatorul: Lot 1 Ocolul Silvic Paltinis 10000 lei, Lot 2 Ocolul Silvic Otelu Rosu 35200 lei, Lot 3 Ocolul Silvic Rusca Montana 10080 lei, Lot 4 Ocolul Silvic Teregova-Higeg 11200 lei, Lot 5 Ocolul Silvic Teregova-Raul Lung 5600 lei, Lot 6 Ocolul Silvic Mehadia 27600 lei, lot 7 Ocolul Silvic Baile Herculane 30000 lei, Lot 8 Ocolul Silvic Berzasca 7600 lei, Lot 9 Ocolul Silvic Moldova Noua 6400 lei, Lot 10 Ocolul Silvic Sasca Montana 14200 lei, Lot 11 Ocolul Silvic Oravita 6320 lei, Lot 12 Ocolul Silvic Anina 6800 lei, Lot 13 Ocolul Silvic Bozovici 13640 lei, Lot 14 Ocolul Silvic Nera 11600 lei, Lot 15 Ocolul Silvic Valiug 21600 lei, Lot 16 Ocolul Silvic Resita 10800 lei, Lot 17 Ocolul Silvic Bocsa Montana 5400 lei, Lot 18 Ocolul Silvic Bocsa Romana 12080 lei. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, echivalenta se va face la data publicarii invitatiei de participare, la cursul comunicat de BNR
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art.90 , alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigursri (in original - Formular nr.13) care va fi prezentat autoritatii contractante in original, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, in termen de 5 zile lucratoare de la data incheierii contractului. In contul deschis se va depune o suma initiala de 0, 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor completa urmatoarele formulare: Informatii generale, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Persoanele care semneaza documentele aferente procedurii sunt: Ing. Stanescu stefan, Ec. Monica Musa, Ing. Mocanu Radu, Ing., Ing. Rotariu Stejarel, Jr. Zaberca Nicoleta, Ing. Valcu Laurentiu, Ing. Brumar Miodrag.-Se va prezenta Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv are datorii la bugetul de stat, va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ca urmare a faptului ca oferta este inacceptabila, nu indeplineste cerintele de calificare si selectie (Art. 36, alin (1) lit. b) din H.G.925/2006).Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate si care trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului - copie stampilata si semnata "Conform cu originalul";
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta Nr. 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca a indeplinit in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de minim ... lei, pentru fiecare lot in parte, astfel: Ocolul Silvic Paltinis minim 125428, 04 lei, Ocolul Silvic Otelu Rosu minim 442538, 50 lei3Ocolul Silvic Rusca Montana minim 126657, 90 lei Ocolul Silvic Teregova Lot 1minim 143700, 25 lei Ocolul Silvic Teregova Lot 2 minim 72546, 27 lei, Ocolul Silvic Mehadia minim 346141, 35 lei Ocolul Silvic Baile Herculane minim 378205, 88 lei Ocolul Silvic Berzasca minim 99948, 01 lei Ocolul Silvic Moldova Noua minim 80627, 07 lei, Ocolul Silvic Sasca Montana minim 179429, 27 lei Ocolul Silvic Oravita minim 82556, 49 lei Ocolul Silvic Anina minim 90411, 87 lei, Ocolul Silvic Bozovici minim 171198, 55 lei, Ocolul Silvic Nera minim 154019, 65 lei, Ocolul Silvic Valiug minim 272013, 69 lei, Ocolul Silvic Resita minim 138315, 21 lei, Ooclul Silvic Bocsa Montana minim 70239, 64 lei, Ocolul Silvic Bocsa Romana minim 152833, 32 lei.Ofertantul care sus?ine indeplinirea acestei ceri?e se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara? insotit, in copie, de un contract sau mai multe care este(sunt)/nu este(sunt) finalizat(e), dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data limita a depunerii ofertei, lucrari par?iale potrivit cerin?ei.Contractul/e va/vor fi inso?it/e de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau un client beneficiar.In cazul in care ofertantul depune oferta la mai multe loturi, se considera indeplinita cerinta referitoare la experienta similara daca o indeplineste pentru lotul cu cea mai mare valoare., Cerinta Nr. 2Autoritatea contractanta solicita ofertan?ilor sa aibe la dispozi?ie (proprietate, chirie, etc.) minim un buldozer, un autogreder, un cilindru compactor ?i o autobasculanta, fara aceste utilaje neputand indeplini sarcinile din caietul de sarcini, a?a cum rezulta din devizele de lucrari, pentru fiecare lot in parte.Prezentare formular ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer