Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE IZOLARE SI INSTALARE DE BURLANE


Detaliu pentru invitatia numarul 336664
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Unitatea militara 01704
Numar invitatie: 336664/04.10.2012
Denumire contract: LUCRARI DE IZOLARE SI INSTALARE DE BURLANE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea militara 01704Cod fiscal: 4283546, Adresa: Soseaua Bucuresti-Magurele, nr. 33, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40214560040 int. 114, Fax: +40214563890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Bucuresti-Magurele, nr. 33, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 051432, telefon: +40 214560040, fax: +40 214563890, persoana de contact: Ivan Ionel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Bucuresti-Magurele, nr. 33, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 051432, telefon: +40 214560040, fax: +40 214563890, persoana de contact: Ivan Ionel
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE IZOLARE SI INSTALARE DE BURLANE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de hidroizolare si instalare de burlane la terasele pavilioanelor E7 si X, astfel: -1.710 m.p. terasa la pav. E7 aflat in folosinta .M. 02638 Bucuresti, str. Floare de Colt nr. 1, sector 5, Bucuresti-40m.p. terasa la pav. X aflat in folosinta U.M. 02415 Bucuresti, bd. Drumul Taberei nr. 7-9, sector 6 Bucuresti.TOTAL = 1.750 m.p.
II.1.6) CPV: 45261300-7 - Lucrari de hidroizolare si de instalare de burlane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 209.57 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In baza art.43^1 din OuG34/2006, se solicita garantie de participare, in cuantum de 1500lei.Perioada de valabilitate a garantiilor de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui in lei, astfel: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cf form 9 din sectiunea ?Formulare?; Prin virament bancar in contul ?sume de mandat? al A.C.RO90TREZ7055005XXX000174 Trez sect 5; Prin depunerea la casieria A.C.a sumei in numerar.In cazul IMM, in baza art.16 din L346/2004, garantia de particip se reduce cu 50%. Garantia de particip, se returneaza de catre A.C. in cf cu art.88 din HG 925/2006. Garantia de particip pentru oferta depusa se pierde in toate cazurile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. In cazul in care A.C.se afla, cf prev art.209 din OUG34/2006, in situatia de a anula procedura de atribuire, garantia de particip se restituie dupa data expirarii termenului de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data. Dupa primirea comunicarii prevazute la art.206 din OUG 34/2006, ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastig au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de particip, daca transmit A.C. o solicit in acest sens, numai cu respectarea art.88 alin.4 din H.G 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de particip, astfel cum a fost solicitat in D.A., vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, cf art.33 alin.3 lit.b din HG 925/2006.In cazul in care ofert depune la CNSC contestatie la procedura de atribuire, iar consiliul respinge contestatia, A.C. va retine din garantia de particip suma de 960 lei in conf cu art. 278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Se constituie garantie de buna executie pentru contractul incheiat;Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%), din valoarea fara TVA a contractului;Garantia de buna executie va fi exprimata in lei;Garantia de buna executie, se va constitui in conformitate cu art. 90 alin. 1-3 din H.G. 925 /2006, cu completarile si modificarile ulterioare si cu H.G. nr. 1045/2011, si va fi anexa la contract.Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) 30% din valoarea garantiei la expirarea duratei de garantare a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180, 181 si 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34 /2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea contractului de achizitie publica.Documente solicitate si cerintele minime obligatorii care trebuie sa rezulte din documente in vederea calificarii: 1. ?DECLARATIE privind situatia personala? a operatorului economic, conform formularului nr. 2 din sectiunea ?Formulare? a documentatiei - pentru Persoane juridice /fizice romane.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus (DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic), sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Din documente trebuie sa reiasa ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile enumerate la art. 180 si art. 181 din O.u.G.34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Vor fi exclusi din cadrul procedurii ofertantii care se incadreaza in situatiile enumerate laart. 180 si 181 din OUG 34 /2006.2. ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, conform formularului nr. 3 din sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii.Din document trebuie sa reiasa ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 46 din O.u.G.34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. ?Declaratie privind evitarea conflictului de interese?, conform formularului nr. 4 din sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii.Din document trebuie sa reiasa ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 69ยน din O.u.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conform Ordinului nr. 170/2012, in aplicarea prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, sunt: Lungu Dumitru, Anitului Cristian, Neagu Mariana, Marian, Ivan Ionel, Ciorvasi-Filip Ferencz, Ceacsiru Iliuta, Nagy Edmund, Ciuhan Cristina, Conache Daniel, Anton Sorin, persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Ceraceanu Ion.4. ?Certificat de participare la licitatie cu oferta individuala?, conform formularului nr. 5 din sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii.Din document trebuie sa reiasa ca ofertantul respecta art. 1 din Ordinul nr. 314 din 12.10 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta individuala al ANRMAP. Documente solicitate si cerintele minime obligatorii care trebuie sa rezulte din documente in vederea calificarii: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - pentruPersoane juridice /fizice romane.Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi transmise in limba de origine, emise de institutia autorizata care tine evidenta operatorilor economici din statul respectiv, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana).Din document sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni conform art. 21 lit. e)-h) din Legea nr. 26 /1990, republicata, nu se afla in proces de fuziune, dizolvare sau lichidare conform Legii nr. 31 /1990, republicata, nu este in stare de reorganizare judiciara sau faliment conform Legii nr. 85 /2006, republicata si sa rezulte ca operatorii economici au ca domeniu de activitate, executia de lucrari ce constituie obiectul prezentei proceduri.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie executantii care nu au in obiectul de activitate executia de lucrari de constructii care fac obiectul procedurii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, conform formularului nr. 6 din sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii. Formularul va fi insotit de certificari de buna executie din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 (cinci) ani, cel putin 1 (una) lucrare similara cu cea care urmeaza a fi achizitionata prin prezenta procedura de achizitie. In acest scop v-a prezenta minim un document (contract, proces verbal de receptie partiala, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces verbal de receptie finala, etc.) care are ca obiect lucrari similare privind obiectul achizitiei, indiferent de valoare si de cantitati.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata., Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului cantitatii.Vor fi exclusi din cadrul procedurii operatorii economici care nu fac dovada atestarii pentru domeniu constructii si instalatii a responsabilului tehnic cu executia lucrarii.Se va prezenta atestatul responsabilului tehnic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa se vada clar valabilitatea acestuia (data obtinerii atestatului si data pana la care este prelungita valabilitatea acestuia daca este cazul)., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorDeclaratie pe proprie raspundere cuprinzand informatii referitoare la personalul implicat in realizarea contractului?, conform formularului nr. 7 din sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii care va cuprinde informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, FISIER ELECTRONIC ATASAT INVITATIEI DE PARTICIPARE. In baza art. 43^1 din O.u.G. 34/2006, se solicita garantie de participare, in cuantum de 1500 de lei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer