Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari de izolare termica


Detaliu pentru invitatia numarul 329922
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 329922/20.06.2012
Denumire contract: lucrari de izolare termica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Isaccei nr.25, Tulcea, Romania, cod postal: 820166, telefon: +40 240517712, fax: +40 240516425, persoana de contact: compartiment achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Directiei Silvice Tulcea, str.Isaccei nr.25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari de izolare termica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executarea de lucrari termoizolare exterioara a sediului DS Tulcea
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data deschiderii ofertelor.Forma de constituire : -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau ordin de plata cu conditia confirmarii acestiua de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in cont RO 80 RZBR 0000 0600 0035 2809 Raiffeisen Bank Tulcea, sau numerar la casieria DS Tulcea.Garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere.
Garantie de buna executie
Se constituie prin orice modalitate prevazuta de legislatia in vigoare in domeniul achizitiilor publice(art.90 din HG 925/2006).Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor completa si depune formularele: -Informatii generale-Formular nr.2-Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr.3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Formular nr.4-.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular nr.7-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.6-Certificat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat.-.Certificat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006-Formular nr.5Persoane cu functie de decizie din cadrul A.C.: ing.Iordachescu Catalin, Ec.Benga Carmen, Consilier Juridic Apahidean Felicia , ing.Lupu Paul Se va prezenta in copie legalizata/copie cu mentiunea conform cu originalul"Certificat constatator eliberat de ORC in etapa evaluarii ofertelor A.C.va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: SE VA ATASA IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE SEMNATA CONFORM CU ORIGINALUL ULTIMUL BILANT CONTABIL DEPUS
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si modul de indeplinire a contractelor anterioare, insotita de procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilorLista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehniceEfectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii privind asocierea: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare operator asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare).Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii asociatiei respective.Daca ofertantul castigator va fi o asociatie A.C. va solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului. Sa prezinte certificat ISO 9001, sau echivalentul acestuia(tradus in limba romana)Sa prezinte certificat ISO 14001, sau echivalentul acestuia(tradus in limba romana)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer