Achizitie publica - Lucrari de izolare termica a Caminului nr. 1
Detaliu pentru invitatia numarul 339851
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339851/21.11.2012
Denumire contract: Lucrari de izolare termica a Caminului nr. 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Vasile Alecsandri" din BacauCod fiscal: 4278094, Adresa: Calea Marasesti nr.157, Bacau, Telefon: 0234542411, Fax: 0234545753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii "Vasile Alecsandri" din Bacau, Calea Marasesti nr.157, Bacau, Romania, cod postal: 600115, telefon: +40 234542411, fax: +40 234545753.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii Publice din cadrul Universitatii "Vasile Alecsandri" din Bacau, Calea Marasesti nr. 157, corp D, etaj 1, Bacau, cod postal 600115
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de izolare termica a Caminului nr. 1
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea va presupune realizarea anveloparii exterioare a caminului nr. 1 , respectiv izolarea termica exterioara a acestuia dar si lucrari de izolare termica la interior a subsolului, planseului si podului caminului. In cadrul activitatii de proiectare nu se doreste si intocmirea documentatiei de atribuire pentru licitatie constand inlistele de cantitati, intrucat ele exista (fiind intocmite de Serviciul Tehnic din cadrul institutiei) si sunt deja puse la dispozitia operatorilor economici in vederea participarii la prezenta licitatie. Valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 30.000 lei fara tva. Valoarea estimata a lucrarilor de executie este de 570.000 lei fara tva.
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 600, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 12000 lei respectiv 6000 lei in cazul in care se face dovada ca ofertantul este IMM.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/ 2006, in lei sau intr-o moneda liber convertibila si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie ( Formular anexat), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO74TREZ061504601X000440, deschis la Trezoreria Bacau, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG 925/ 2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/ 2006.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5% din valoare fara TVA a contractului valabila incepand cu data incheierii contractului. Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90, alin. (1) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig. In cadrul unei asocieri, Liderul Asociatiei va face dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea; 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 ANRMAP; 4. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor - Cerinte obligatorii: Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala de Administrare Fiscala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul; Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind Impozitele si Taxele Locale, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul; Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotite de traducerea legalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul. 5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din oug 34/2006 (evitarea conflictului de interese) Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt : Rector ? Prof.univ.dr.ing. Valentin NEDEFF, director general- Ing. Ciprian Druga, Contabil Sef - Ec. Gabriela Serban, Serviciul Achizitii - Ing. Carmen Dumitras si Ec. Dan Rusei, Serviciul Tehnic - Ing. Maria Cosa si Ing. Radu Rastoaca, Sef Serviciul Social - Ing. Camelia Simion; Consilier Juridic - Emil Balint; Control financiar preventiv - Cristina Bordianu. Persoane juridice romane Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata. Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere legalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani financiari incheiati(2009;2010;2011) in valoare de 600000 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/ valuta comunicat de BNR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru lucrari: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani -Existenta unor contracte de lucrari in ultimii 5 ani de catre operatorul economic catre beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, in valoare de minim 570000 lei; prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de asigurare a calitatii in termen de valabilitate ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata in seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 17:16