Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE IZOLARE TERMICA LA "SEDIUL D.M.P.S. TULCEA"


Detaliu pentru invitatia numarul 334343
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Tulcea
Numar invitatie: 334343/27.08.2012
Denumire contract: LUCRARI DE IZOLARE TERMICA LA "SEDIUL D.M.P.S. TULCEA"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala TulceaCod fiscal: 24763778, Adresa: Tulcea, strada Babadag nr. 118, etaj. III, Tulcea, Telefon: +40 740052398/+40 240531054, Fax: +40 240531054
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tulcea, Strada Babadag nr. 118, etaj. III, camera 36 - secretariat A.J.P.I.S. Tulcea, Romania, cod postal: 820126, telefon: +40 240531054, fax: +40 240531052.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tulcea, Strada Babadag nr. 118, etaj. II, camera 29 - sala de sedinte a A.J.P.I.S. Tulcea, Romania, cod postal: 820126, telefon: +40 240531054, fax: +40 240531052.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE IZOLARE TERMICA LA "SEDIUL D.M.P.S. TULCEA"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Neconformitatea la care ne supunem, in acest moment, consta in starea tehnica a constructiei care prezinta pericol pentru siguranta in exploatare (dezlipire placaj exterior si posibilitatea de cadere iminenta). Astfel, se urmareste reabilitatea fatadei "Sediului D.M.P.S. " Tulcea prin LUCRARI DE IZOLARE TERMICA, atat pentru prevenirea caderii iminente a placilor de gresie de pe fatada sediului, cat si pentru sporirea confortului termic.In "Sediul D.M.P.S. Tulcea" isi desfasoara activitatea trei institutii publice: Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Tulcea, Casa Judeteana de Pensii Tulcea si Inspectoratul Teritorial Tulcea, din care prima este administratorul de patrimoniu si autoritate contractanta. Celelalte institutii coabitante vor fi institutii coplatitoare.
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3.000, 00 lei si se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara, in original sau prin ordin de plata in contul Agentiei Judetene Pentru Prestatii Sociale Tulceanr. RO15TREZ6415005XXX003649, deschis la Trezoreria municipiului Tulcea, confirmat de trezorerie, sau in numerar depus la casieria Agentiei Judetene pentru Prestatii Sociale Tulcea. Garantia de participare se va restitui dupa incheierea contractului de lucrari, la cererea ofertantului.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - Formular nr. 19.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului.Modul de constituirea a garantiei de buna executie este conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executiea contractului in conditiile de mai sus, pana cel mai tarziu, in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91 - 92 din H.G. nr. 925/2006(Formularul nr. 20).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 - Formularul nr.1, semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantului. Decaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul 1A semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantului; Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezultefaptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale la plata catre bugetul de stat general consolidat, in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei. Certificat eliberat de Autoritatile publice locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata la bugetul local, in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei. Cerificatele solicitate se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 1B.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, Formularul 1C.Potrivit Ordinului 170/2012, persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: 1. Aurica Mihalcea - director executiv; Idalia Mustafa - coordonator Compartiment financiar contabil; Liliana Tabara - persoana desemnata sa exercite activitatea de control financiar preventiv; Ruxandra Nuta - consilier juridic in cadrul Compartimentului juridic si contencios; Claudia Ciotic - inspector responsabil cu achizitiile publice - Comp. financiar contabil; Romulus Dumitriu - director A.N.P.I.S.; Adrian Toader - director general A.N.P.I.S. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte: - obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit;
- faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. IN CAZUL IN CARE OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC, INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII DE ATRIBUIRE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA ACESTUIA PREZENTAREA IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA, SAU COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA "CONFORM CU ORIGINALUL" A CERTIFICATULUI CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani incheiati, egala sau mai mare cu 300.000 lei., Ofertantul care solicita reducerea cerintelor privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic (persoana fizica sau juridica straina) nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, aceasta are dreptul de a?si demonstra situatia economico-financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si finaciare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante., Ofertantul trebuie sa demontreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata (suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare). Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, va trebui sa contina suma si perioada.Pentru situatiile cand contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista cu cele mai importante lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie si daca au fost duse la bun sfarsit.Se vor prezenta copii de pe parti relevante ale contractul respectiv, recomandare din partea beneficiarului si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul executiei de lucrari;
- tipul lucrarilor executate;
- perioada in care s-a realizat executia;
- valoarea executiei.Copiile vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.Respectivele certificarisa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similara., Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloace de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii, formularul nr. 3 trebuie sa fie completat de liderul asocierii si trebuie sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asocierii., - Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. CV-urile vor avea numele in clar si semnatura in original a persoanei respective si vor avea mentiunea ?Declar pe proprie raspundere, cunoscand prevederile Codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii". Se va prezenta o lisa cu personalul calificat implicat in executia lucrarilor., Fiind vorba de un contract de executie lucrari se solicita prezentarea documentelor specifice: graficul fizic si valoric de executie a lucrarii, liste cupinzand cantitatile de lucrari, liste cuprinzand consumurile deresurse materiale, liste cuprinzand consumurile cu mana de lucru, liste cuprinzand consumurile de ore de functionare a utilajelor, liste cuprinzand consumurile privind transporturile, fise tehnice pentru fiecare utilaj, echipament tehnic, etc. Prezentarea de certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca ofertantul respecta standarde de asigurare a calitatii.-Certificat SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent., Prezentarea de certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca ofertantul respecta standardele de mediu.-Certificat ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Componenta financiara: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 95 de puncte; b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(ofertei n) = (pret minim/pret n) x 95.
Durata de executie
5
Descriere: a) Pentru durata de executie cea mai mica (pana la 15 zile) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru alta durata decat cea prevazuta la lit.a), dar cu incadrare in durata maxima impusa (60zile), punctajul se acorda astfel: T (durata n) = (termen minim/termen n) x 5. Oferta va fi considerata neconforma in cazul in care durata de executie ofertata este mai mare de 60 de zile. Ofertele cu durata mai mica de 15 zile nu se vor puncta suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila integral in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer