Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de izolare termica si de amenajari exterioare inclusive delimitare incinta imobil str. Ion Ghica, nr. 2 ? C.S.S. Floare de colt Targoviste


Detaliu pentru invitatia numarul 341529
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI
Numar invitatie: 341529/04.01.2013
Denumire contract: Lucrari de izolare termica si de amenajari exterioare inclusive delimitare incinta imobil str. Ion Ghica, nr. 2 ? C.S.S. Floare de colt Targoviste
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUICod fiscal: 9641718, Adresa: STR. I.C. VISSARION, NR. 1, Targoviste, Telefon: 0245217686, 0245614615, Fax: 0245614623
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de izolare termica si de amenajari exterioare inclusive delimitare incinta imobil str. Ion Ghica, nr. 2 ? C.S.S. Floare de colt Targoviste
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de desfaceri demolari la corp cladire centruLucrari noi la obiectul de baza corp cladire centruLucrari amenajare exterioare , inclusive delimitare incinta
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 258, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 4.600, 00 lei. Modalitati de constituire acceptate: Virament bancar in contul autoritatii contractante, RO68TREZ2715006XXX000268 deschis laTrezoreria Targoviste, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 120 zile de la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. Perioada de garantie de buna executie a contractului va fi de minimum 60 de luni. b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata in conformitate cu prevederile H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei de depunere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de depunere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie: Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: lector. univ. dr. Adrian Tutuianu - presedinte Consiliul Judetean Dambovita; 2) ec. Leonardo Badea - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita; 3) ing. Ion Gabriel Grozavu - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita; 4) dr. Ivan Vasile Ivanoff - secretar judet; consilierii judeteni: George Bogdan Ana, Marin Antonescu, Florin Silviu Antoniu, Alexandru Banila, Teodor Buta, Adrian Chitescu, Maria Cristea, Georgeta Dinca, Adrian Dumitru, Ioan Ferariu, Ioan Folescu, Ioan Hermenean, Neli Ion, Sorin Ion, Gheorghe Ivan, Mihai Marius Lupoiu, Mihai Alin Manole, Ioan Marinescu, Adrian Mocanu, Vasile Moise, Mihaita Dragos Moldoveanu, Sache Neculaescu, Luminita Elena Olaru, Catalin Cosmin Olteanu, Claudiu Cezar Popescu, Jean Popescu, Liviu Cozmin Stoica, Corneliu Stefan, Marin Tingirica, Mihai Trifan, Teodor Emilian Vasiliu, director general D.G.A.S.P.C. ing. Cristiana Bucur, sef serviciu buget-contabilitate - Iamandi Katalin, sef CSS Floare de colt ? Savu Isabela, sef birou achizitii publice ? Prunache Ionela, sef birou patrimoniu ? Zuga Florin, sef birou juridic ? Zolia Camelia. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor). Mentiune: Autoritatea contractante are dreptul de solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC - in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: inregistrate la administratia financiara. 2.2) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind media cifrei de afaceri globala. In cazul in care nu se emit astfel de documente atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asoc. profesionale care are competente in acest sens. Declaratia pe proprie raspundere, in forma autentica, trebuie sa cuprinda informatiile solicitate, pentru care nu a putut depunde documente, precum si faptul ca in tara de origine sau tara in care este stabilit. Echivalenta lei-euro este urmatoarea: 2009-4, 2373, 2010-4, 2099, 2011-4, 3620., Cerinta nr. 2 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza., Modalitate de indeplinire: Prezentarea angajamentului ferm din partea sustinatorului incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a), c1)si d) din O.U.G. 34/2006. Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 7 - Angajament privind sustinerea financiara, - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181., Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 460.000, 00 lei.1) Se va atasa Formularul nr. 6 - Informatii generale. 2.1) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, completat. 2) In scopul demonstrarii indeplinirii cerintei nr. 1 se vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa documente din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor prezentate ca experienta similara, precum si precizarea daca au fost efectuate in confomitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Observatii: a) Prin ?lucrari similare? se inteleg lucrari de izolare termica cladiri si de amenajari exterioare. b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. c) Nivelul minim pentru experinta similara din ultimii 5 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei. d) Echivalenta lei-euro este urmatoarea: 2006-3, 3817, 2007-3, 6102, 2008-3, 6827, 2009-4, 2373, ,Cerinta nr. 2 Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna cel putin de urmatoarele echipamente si utilaje: schela metalica tubulara (400 mp), autobasculanta (1 buc), incarcator frontal (1 buc), macara fereastra (1 buc), pikamer (1 buc), masinade frezat cu disc diamentat (1 buc), 1) Se va completa Formularul nr. 9 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune (dotarea proprie/inchirierea sau alta forma de punere la dispozitie) operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. 2) Se va face dovada detinerii(dotarea proprie/inchirierea sau alta forma de punere la dispozitie) a utilajelor/echipamentelor solicitate, Cerinta nr.3 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza., Prezentarea angajamentului ferm din partea sustinatorului incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice (experienta similara si/sau resurse tehnice) invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a), c1)si d) din O.U.G. 34/2006. Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 10 - Angajament privind sustinerea tehnica, - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 2 - Declaratie priv. neincad. in sit. prev. art. 181., Cerinta nr. 4 Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele resurse umane: a.Sef santier ? inginer absolvent al Facultatii de constructii, cu diploma de inginer/licenta), b.Responsabil tehnic cu executia, cu autorizatie valabila la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului d.Responsabil cu securitatea si sanatatea in munca, e.Responsabil tehnic cu calitatea ? inginer, absolvent al unei facultatii de profil tehnic (cu diploma de inginer/licenta)., Se vor atasa: 1 ) Formularul nr. 11 - Informatii generale privind angajatii, 2) Formularul nr. 12 - Personal ce va fi angajat in contract, 3) Formularul nr. 13 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane, 4) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului 12. 5) Formularul nr. 14 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii angajati in contract conform Formularului 12., Cerinta nr. 5 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza., Prezentarea angajamentului ferm din partea sustinatorului incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele umane invocate. Persoana care asigura sustinerea profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a), c1)si d) din O.U.G. 34/2006. Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 15 - Angajament privind sustinerea profesionala, - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 2 - Declaratie priv. neincad. in sit. prev. art. 181., SUBCONTRACTANTI In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va atasa Formularul nr. 16 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Daca ofertantul castigator va subcontracta parte/parti din contract, se solicita prezentarea contractelor incheiate de acesta cu subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica, ASOCIATI In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati. Se vor atasa: 1) Formularul nr. 17 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, 2) Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei, 3) Formularul nr. 18 ? Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire, 4) Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, ,Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, maxim 3 lucrari similare cu o valoare de minim 230.000 lei fara T.V.A. Ofertantul trebuie sa detina certificarea sistemului de management al mediului, ISO 14001 sau echivalent, valabila la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Ofertantul trebuie sa detina certificarea sistemului de management al calitatii, ISO 9001 sau echivalent, valabila la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.01.2013 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer