Achizitie publica - LUCRARI DE IZOLARE TERMICA SI FINISARE A FATADELOR ?LOCATIA NORD
Detaliu pentru invitatia numarul 345203
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345203/15.04.2013
Denumire contract: LUCRARI DE IZOLARE TERMICA SI FINISARE A FATADELOR ?LOCATIA NORD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICod fiscal: 2844545, Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244521641, Fax: 0244521641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE IZOLARE TERMICA SI FINISARE A FATADELOR ?LOCATIA NORD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: LUCARI DE IZOLARE TERMICA SI FINISARE A FATADELOR ?LOCATIA NORD
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 238, 620 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in temen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul total al contractului fara TVA. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie , in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul fara notificare prealabila si /sau punere in intarziere. Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateModalitatea de indeplinire : ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani poate fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care sa indice beneficiarii, executia de lucrari similare obiectului contractului prin unul sau mai multe contracte de natura si complexitatea lucrarii, cu o valoarea cumulata de minim 1.119.310, 00 ron fara TVA, in baza art.188 alin 3 din OUG 34/2006, Ofertantul are dreptul de a include in propunetea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul de achizitie publica. In acest sens ofertantul are obligatia de a preciza in documentele ofertei: - parte/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate., Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, insotit de CV-urile detaliate ale persoanelor propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si in care sa se prezinte pozitia si responsabilitatile persoanei respective. Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: diplome privind specializarea personalului; autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.Ofertantii vor trebui sa faca dovada ca au angajati : inginer cu studii de inginerie-constructii, cu experienta profesionala relevanta in proiecte similare , cu responasabilitati de sef de santier, responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul I- constructii civile si industriale .CQ responsabil cu controlul tehnic., Declaratie privind dotarea ofertantului cu utilaje, instalatii si echipamente necesare pentru executarea lucrarilor Standarde de asigurare a calitatii -Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contractStandarde de asigurare a protectiei mediului - Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contractPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 10:47