Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de mansardare si recompartimentare la CSS Sf. Andrei in cadrul proiectului ?Dezvoltarea complexului social de servicii Sf. Andrei prin lucrari de mansardare si recompartimentare?,


Detaliu pentru invitatia numarul 319913
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 1
Numar invitatie: 319913/03.02.2012
Denumire contract: Lucrari de mansardare si recompartimentare la CSS Sf. Andrei in cadrul proiectului?Dezvoltarea complexului social de servicii Sf. Andrei prin lucrari de mansardare si recompartimentare?,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 1Cod fiscal: 15318810, Adresa: B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/223.15.12;0744798590, Fax: 021/223.15.12
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 71314, telefon: +04 0212224340, fax: +04 0212224340, persoana de contact: Mihaela Briciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de mansardare si recompartimentare la CSS Sf. Andrei in cadrul proiectului?Dezvoltarea complexului social de servicii Sf. Andrei prin lucrari de mansardare si recompartimentare?,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Lucrari de mansardare si recompartimentare la CSS Sf. Andrei in cadrul proiectului?Dezvoltarea complexului social de servicii Sf. Andrei prin lucrari de mansardare si recompartimentare?, proiect selectat in cadrul Programului Operational Regional si cofinantat de Uniunea Europeana prin Fondul European de Dezvoltare RegionalaNr. contract de finantare: 2716/22.12.2011COD proiect: BI/27/3/3.2/470/10.08.2010COD de inregistrare SMIS: 25992Axa prioritara a programului operational si domeniul major de interventie: ? PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL (POR)? AXA PRIORITARA 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale? DOMENIUL DE INTERVENTIE ? DMI 3.2. Reabilitarea / modernizarea / dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale? SCHEMA DE AJUTOR DE STAT ? nu este cazul
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 629, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
gar. de part: 32586 leiModalitati de constituire acceptate: ? Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta;? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Termen de valabilitate al garantiei de participare de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre C.N.S.C. i se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare
Garantie de buna executie
se va constitui in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006:
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea completat, Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat, Op.ec. vor atasa certificate de atestare fiscala, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulFormularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Danut Ioan Fleaca ? Director GeneralMihaela Briciu ? Sef Serviciu Achizitii Publice, Avizare ContracteElena Dobrescu - Consilier SuperiorMarius Petre - Sef Serviciu Contabilitate, BugetDaniela Nita - Dir Gen.Adjunct Ecomic Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 30.06.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinciani, lucrari similare cu ovaloare deminim 1629300lei fara TVAPentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta un numar de maxim 2 contracte de lucrari similare, a caror valoare cumulata indeplineasca cerinta de calificare., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna cel putin de urmatoarele echipamente si utilaje: - aparat de sudura- automacara- demolatoare de beton- masina de taiat beton- rotopercutor- polidisc-betoniera, Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): a) Sef santier (inginer, subinginerabsolvent al Facultatii de Constructii, cu diploma de inginer, subinginer / licenta), cu experienta pe o pozitie similara in minim 1 contract de constructii/mansardare.b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data limita de dep a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, cu experienta pe o pozitie similara in minim 1 contract de constructii/mansardare.c) Responsabil tehnic cu calitatea -cu cu experienta pe o pozitie similara in minim 1 contract de constructii/mansardare. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008sau echivalent. Nu se accepta certificat in curs de atestare.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau. Nu se accepta certificat in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
30
Descriere: componenta tehnica
perioada de garantie
10
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer