Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de marcaj rutier


Detaliu pentru invitatia numarul 327023
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1
Numar invitatie: 327023/16.05.2012
Denumire contract: Lucrari de marcaj rutier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1Cod fiscal: 4602068, Adresa: BD. POLIGRAFIEI NR.4 , SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0213193264, Fax: 0213193264
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in SEAP. Persoana de contact: DANIEL ANDRONIE. Tel: 0721498242.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de marcaj rutier
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de marcaj rutier sunt prezentate in caietul de sarcini anexat.
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 915, 322.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 38.306, 45 lei. Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere ( Formularul 12 - Sectiunea Formulare). Forma de constituire a garantiei de participare: Conform prevederilor Cap. VII sectiunea 1, din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 garantia de participare se poate constitui prin: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2. virament bancar in contul nr. RO50TREZ7015006XXX000219 deschis la Trezoreria Sectorului 1; cod fiscal: 4602068 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. ? Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul aut. contra. ( Servicul juridic ? etaj 1 cam. 3 ).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei este de 5% din val. contr. ( fara T.V.A.) Constituire - printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soci. bancara ori o soci. de asig, care se prezinta in orig. Instr. de garant va trebui sa prev faptul ca, plata garant. se va exec necond, pe baza decl beneficiarului cu priv la culpa pers. garantate. Garant trebuie sa fie irevocabila. - prin retineri din sumele datorate si cuvenite exec. Exec. are oblig. de a deschide un cont la dispoz aut. contr. la Trezorerie. Suma care se depune de catre exec. in acest cont e de 0.5% din pret contr. fara T.V.A. Pe parcursul indepl. contr, achiz urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri ( 4, 5 % ) din sumele datorate exec. pana la concurenta sumei stabilite drept garantie . Per de valab a garant. trebuie sa fie cel putin egala cu durata contr. Ofertantul decl castig este obligat sa constituie garantia in termen de 14 zile de la data incheierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 completare formular 1 din Sectiunea Formulare, in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.- In caz de sustinere, persoana care asigura sustinerea va prezenta declaratia mai sus mentionata.Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 2 din Sectiunea Formulare, in original.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.- In caz de sustinere, persoana care asigura sustinerea va prezenta Formularul 2AAtentie!In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, in original/copie conforma cu originalul, semnata si stampilata;4. Certificat de atestare fiscala emis in conditiile art 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, in original/copie conforma cu originalul;5.Certificat de cazier fiscal, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie conforma cu originalul semnata si stampilata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Nota: a. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 ale lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in luna anterioara depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 ? 31 ale lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor cu scadenta in luna in curs.c. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.d. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea Formulare, in original.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.De asemenea, declaratia trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.)7. Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4 din Sectiunea Formulare , in original.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.De asemenea, certificatul trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.)8. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5 din Sectiunea Formulare, in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.- De asemenea, declaratia trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.- De asemenea, declaratia trebuie prezentata de catre sustinator, in cazul in care ofertantul apeleaza la aceasta modalitate.Nota: Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Eugen Milea;
- Liana Roxana Duta;
- Bechir Lucian;
- Andronie DanielNOTA: a) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din Declaratiile prezentate de ofertanti. Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic: 1) Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere legalizata.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea din contarct pe care o realizeaza, si fiecare trebuie sa prezinte documentele mai sus mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Prezentarea Informatiilor generale- prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani., b) Bilant contabil- bilanturile contabile aferente ultmilor 3 ani sau ultimele bilanturi contabile in situatia in care anul financiar nu se incheie la 31.12., vizat si inregistrat de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., c) Cifra de afaceri- ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat 3.800.000 lei. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%., d) Lichiditatea generala- lichiditatea generala medie pentru ultimii 3 ani sa fie de cel putin100%.Nota: - in cazul unei oferte comune, lichiditatea generala se prezinta individual;
- in caz de sustinere, lichiditatea generala nu poate fi sustinuta de catre tertul sustinator, in situatia in care ofertantul apeleaza la aceasta modalitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Experienta similara - Lista principalelor lucrari , in original. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au realizat lucrari similare prezentand in acest sens, in copie, minim un contract de lucrari similare cu o valoare de cel putin 1.900.000, exclusiv TVA.Indeplinirea nivelului minim al experientei similare poate fi demonstrata si prin cumularea valorilor a max. 2 contracte similare., b) - Informatii privind personalul- declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani.- informatii privind personalul de specialitate SOLICITAT+ cv-uri.Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul., c) Precizari privind personalul de specialitate: pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, operatorii economici pot prezenta angajamente. In cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta are obligatia de a incheia contract/contracte individuale de munca.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: ? un coordonator executie lucrari ? inginer, participant la cel putin o lucrare similara., d) Res tehnice- Ofertantul trebuie sa detina ( doare , inchiriere, etc ), urmatoarele utilaje pt indeplinirii contract: ? utilaj pentru curatarea marcajelor vechi ? 1 buc.? autospeciala cu perie pentru curatarea suprafetelor ? 3 buc.? utilaj pentru preincalzirea materialului termoplastic cu capacitatea de minimum 1000 l ?2 buc.? utilaj pentru marcaje termoplastice longitudinale cu cap. rezervorului de vopsea de minimum 500 l ? 1 buc.? utilaj pentru marcaje termopl. transversale cu capacitatea rezervorului de vopsea de minimum 250 l ? 1 buc.? autospecializata dotata cu instalatie pentru pregatirea materialului termoplastic antiderapant si echipament pentru uscarea si incalzirea suprafetelor in vederea aplicarii marcajelor rutiere antiderapante ? 1 buc.? masina de insotire a esalonului dotata cu semnalizarea corespunzatoare - 5 buc.? suflanta cu aer pentru curatarea suprafetelor mici de lucru ? 2 buc.? trusa dotata cu termometru, higrometru, pieptene = 2 buc., e) Atestate sau rapoarte de inspectie, f) Inspectie tehnica periodica, g) Informatii privind asocierea, h) Informatii privind sustinerea, i) Precizari privind sustinerea in privinta situatiei economice si financiare si capacitatii tehnice si profesionale., j) Informatii privind subcontractantii, k) Mostre, l) Recomandari, c1)Precizari privind personalul de specialitate: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorele esaloane de lucru, necesare indeplinirii contractului: Marcaj termoplastic longitudinal - un esalon alcatuit din: ? 1 sofer pentru autospeciala dotata cu perie pentru curatarea suprafetei de lucru pe care se aplica marcajul rutier;? 1 mecanic deservent cu 1 ajutor pentru masina de marcaj;? 2 muncitori pentru pozare ? ridicare a conurilor de semnalizare si aprovizionarea masinii de marcaj cu produsele de marcare;? 1 sofer pentru masina de insotire a esalonului dotata cu semnalizarea corespunzatoare., c2)Precizari privind personalul de specialitate: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorele esaloane de lucru, necesare indeplinirii contractului: Marcaj termoplastic transversal - un esalon alcatuit din : ? 1 sofer pentru autospeciala dotata cu perie pentru curatarea suprafetei de lucru pe care se aplica marcajul rutier;? 1 mecanic deservent cu 1 ajutor pentru masina de marcaj;? 2 muncitori pentru pozare ? ridicare a conurilor de semnalizare si aprovizionarea masinii de marcaj cu produsele de marcare;? 1 sofer pentru masina de insotire a esalonului dotata cu semnalizarea corespunzatoare., c3)Precizari privind personalul de specialitate: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorele esaloane de lucru, necesare indeplinirii contractului: Marcaj preformat ? doua esaloane alcatuite din : ? 2 soferi pentru cele 2 masini de insotire cu 2 ajutoare;? 2muncitori pentru pozare.Marcaj antiderapant - un esalon alcatuit din : ? 1 sofer pentru autospeciala dotata cu perie pentru curatarea suprafetei de lucru pe care se aplica marcajul rutier;? 1 sofer pentru autospeciala dotata cu instalatie pentru pregatirea materialului.? 2 muncitori pentru pozare ? ridicare a conurilor de semnalizare, aprovizionarea autospecialei cu produsele de marcare si aplicarea materialului antiderapant;? 1 sofer pentru masina de insotire a esalonului dotata cu semnalizarea corespunzatoare. a) Standarde de asigurare a calitatii- Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus., b) Standarde de protectie a mediului- Certificarea sistemului de management de mediu ISO 14001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
termen de executie
30
Descriere: Termen maxim: 6 luni- termen minim 2 luni. Nota: Oferta ce prezinta un termen de executie mai mare de 6 luni, va fi declarata neconforma iar cea care prezinta un termen de executie mai mic de 2 luni nu va fi punctata suplimentar
termen de garatie
20
Descriere: termen minim: 18 luni- termen maxim: 24 luni. Oferta ce prezinta un termen de garantie mai mic de 18 luni va fi declarata neconforma iar cea care prezinta un termen de garantie mai mare de 24 luni nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer