Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE MARCAJ RUTIER PE RAZA MUN. DR.TR. SEVERIN


Detaliu pentru invitatia numarul 336442
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Numar invitatie: 336442/01.10.2012
Denumire contract: LUCRARI DE MARCAJ RUTIER PE RAZA MUN.DR.TR. SEVERIN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERINCod fiscal: 4426581, Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/314379, Fax: 0252/316317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220131, telefon: +04 0252314379, fax: +04 0252316317, persoana de contact: LAURA SAMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul municipiului Drobeta Turnu Severin, Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE MARCAJ RUTIER PE RAZA MUN.DR.TR. SEVERIN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de marcaje rutiere longitudinale pe raza municipiului Drobeta Turnu Severin (conform listei anexate la caietul de sarcini)pe o suprafata de 10125 mp, cu o latime a marcajelor longitudinale de 0, 15 m.
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 875 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare se constituie potrivit prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in cuantum si pentru perioada prevazute in documentatia de atribuire. Forma de constituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar in contul RO74TREZ4615006XXX000117, deschis la Trezoreria Dr.Tr Severin , C. F. 4426581. Se prezinta O.P. in original confirmat de emitent b printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus, in conformitate cu Formularul SGB ?, ,Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?, care se prezinta in original. Prezentarea dovezii constituirii garantiei de participare este obligatorie pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire, In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM. Ofertantii individuali cat si asociatii trebuie sa depuna declaratie pe proprie raspundere, conform anexa nr. 1 din legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In masura in care CNSC respinge contestatia formulata de ofertant in cadrul prezentei proceduri de atribuire, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 1.519 lei calculata in raport cu valoarea estimata a contractului conform art. 278¹ alin. (1), lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
? Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul fara TVA al contractului ? Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conf. art. 90, alin. (1) din HG. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? prezentat in original;? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011 Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Prezentare: - Formular 1 ? Declaratia privind eligibilitatea ?(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 1.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Cerinta nr. 2: Prezentare: - Formular 2 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificari si completariIn cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2, cu referire numai la art. 181 lit. a), c ^1) si d).Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr. 3 : Prezentare: Formular 3 ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Fiecare asociat si/sau subcontractant, este obligat sa prezinte Formular 3.Ofertantul nu are dreptul de a depune decat o singura oferta de baza.Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune alte oferte, in mod individual, pe langa oferta comuna si/sau sa fie nominalizati ca subcontractanti al unui alt ofertant.Operatorii economici nominalizati ca subcontractanti in cadrul uneia dintre oferte nu au dreptul de a depune oferta in nume propriu sau in asociere.Orice oferta pentru care se constata nerespectarea prevederilor de mai sus urmeaza sa fie respinsa.Cerinta nr.4 : Prezentare: Formular 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCerinta nr.5: Prezentare: Formular 5 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din OUG 34/2006?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti sau terti sustinatori, fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele cu functii de decizie in cadrul Municipiului Drobeta Turnu Severin care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: - Primar Constantin Gherghe;
- Administrator Public Nicolaie Paponiu- Viceprimar Marius Vasile Screciu-Viceprimar Carjan Daniel Olimpiu- Secretar Iota Rogobete- Director executiv Elena Calianu? Sef Serviciu Investitii Radu Manafu- Compartiment Juridic si Contencios Administrativ Pasat MirelaCompartiment Juridic si Contencios Administrativ Popescu Laura Irinel-Sef birou Achizitii Saman Laura- Sef Birou Urmarire Lucrari Florica Marian-Sef Serviciu gospodarie : Staiculescu Gheorghe- Consilieri Birou gospodarie: Marc Leon- Consilier Birou Achizitii: Marian Mariana, Iovanescu Maria, Predut Tatiana- Sef Serviciu Contabilitate: Domnulete Alexandrinacosilieri locali: Argintoianu Doru- AdrianBolocan ConstantinBoruga DoinaBudulan Radu Alin AlexandruButusina- Popescu ElenaCarindatoiu MarianFolescu Cornel VasileGolea Mihaela CarmenGrosu Mircea SevastianIordache IonMarculescu DumitruMegragoniu Gabi DamianMura CristianNanciu Antoaneta RenattaNicolae Veronica SimonaNicolicea Liviu GabrielRobu CosminStanisoara AndreiValcu RomulusVuvrea Nicolae Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePrezentare: Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul TeritorialOfertantul are obligatia sa prezinte in original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul? certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritoriului ? formular tip emis de autoritatile competente, valabil la data depunerii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC, Pentru asociati codul CAEN trebuie sa fie corespunzator activitatii pe care o realizeaza in cadrul contractului.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - documente prezentate original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Din certificatul constatator prezentat, trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori si ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei;Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa solicite ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentele in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de minim 300.000 lei.Curs valutar mediu - leu/euro pe anii: 2009-1 euro=4, 2373 lei;2010-1 euro=4, 2099 lei;2011-1 euro= 4, 2379 leiBilanturi contabile sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente, aferente anilor 2010 si 2011, prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul? semnate de catre reprezentantul /reprezentantii legali ai ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?;Experienta similara: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte: -maxim 3 (trei) contracte de lucrari sim, finaliz in ult 5 (cinci) ani, valoarea cumulata a contractelor prezentate fiind de cel putin 150.000 lei fara TVA.Pt contractele de ex lucrari final. si depuse de ofertant se va prezenta: Form nr. 8 - ?Fisa de exp sim? , copii ale partilor relevante din contractul/contractele de lucr pt exp sim, si copii pv de receptie.Demonstrarea lucr ex si finalizate, se va realiza conf. art. 14 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011: Lucrari receptionate partial insotite de pv de receptie partial/Lucrari receptionate insotite de pv de receptie la term lucrar/Lucrari recept insotite de pv de receptie finala;Contractele/pv de receptie se vor prezentata in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?., Decl.privind utilajele si echipamentele. Ofertantul va dovedi ca dispune de: a)autospeciala dotata cu perii sau instalatii de spalare specifice pentrucuratirea suprafetei de lucru pe care se aplica marcajul rutier;b) masina de marcaj cu mecanic deservent si ajutor;c) remorca de transport masina de marcaj;d) masina de insotire a esalonului de lucru dotata cu semnalizarea corespunzatoare;e) trusa dotata co termometru, higrometru si pieptene;f) indicatoare rutiere (fig. a 40 - ? Marcaje rutiere? conform SR 1848-1/2008;g) panouri mobile de avertizare luminoasa cu comanda electronica (figa 41? ? Semnalizarea unui utilaj ce se deplaseaza lucrind? conform SR 1848-1/2008) pentru presemnalizarea si semnalizarea lucrarii;h)autovehicul de incheiere a esalonului, care are rolul de a proteja vopseauaaplicata pina la darea in circulatie si de a recupere conurile, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii: -responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fieexecutata (RTE cu atestat valabil la data ofertarii );
-responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul lucrarii;
-Se va prezenta autorizatia pentru RTE si decizia de numire pentru CQ incopie.Esalonul de lucru va avea in componenta un conducator tehnic(din parteaexecutantului) pentru coordonarea activitatii de aplicare a marcajelorrutiere.Deasemenea, esalonul de lucru nu va avea mai putin de cincilucratori, care vor participa la aprovizionarea masinii de marcaj cu produsede marcare .Acestia vor efectua si pozarea cu conuri pentru protectia vopselei ude;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantiIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea /partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asocierea Se solicita prezentarea acordului de asociere in copie legalizata/copie certificata , ,conform cu originalul?, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contracte pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procentual din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, acestea se vor prezenta insotite de traducere autorizata in limba romana. Cerinta nr. 1 Certificarea sistemului calitatiiSe solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatiicertificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunerea ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului., Cerinta nr. 2Se solicita Certificat care sa ateste implementarea standardului demanagement al mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, PRIN DESCHIDERE CASUTA "DOCUMENTATIE SI CLARIFICARI"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 17:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer