Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE MARCAJ RUTIER PE RAZA MUN. DR.TR. SEVERIN


Detaliu pentru invitatia numarul 345493
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Numar invitatie: 345493/18.04.2013
Denumire contract: LUCRARI DE MARCAJ RUTIER PE RAZA MUN. DR.TR. SEVERIN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERINCod fiscal: 4426581, Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/314379, Fax: 0252/316317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220131, telefon: +04 0252/314379, fax: +04 0252/316317, persoana de contact: LAURA SAMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul municipiului Dr.Tr.Severin, str.Maresal Averescu nr.2, Dr.Tr.Severin, jud. Mehedinti , sala de sedinte(Orly), parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE MARCAJ RUTIER PE RAZA MUN. DR.TR. SEVERIN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de marcaje rutierepe o suprafatade 20822 mp ? Conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de participare este de: 5.600 lei. Perioada de val a gar part.va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: 1)Prin virament bancar in contul RO74TREZ4615006XXX000117, deschis la Trezoreria Dr.Tr Severin , C. F. 4426581. Se prezinta O.P. in original confirmat de emitent ; 2). Printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus, care se prezinta in original. In cazul in care emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pt data de 20.03.2013, respectiv 1 euro= 4.4179 lei.Instrum.de garantare emis in cond.legii, tb sa prevada faptul ca plata se va face conditionat/ neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul__si-a retras oferta in perioada de val a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul__ nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul __a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.d)autorit. contract.va aplica prev.art.278^1 din OUG34/2006 modif., respectiv in cazul in care Consiliul va respinge contestatia, autorit.contract.va retine contestatorului din gar de part. suma de 2.800 lei; In cazul of din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc de atribuire, In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul fara TVA al contractului ? Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conf. art. 90, alin. (1) din HG. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? prezentat in original;? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011 Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Prezentare: - Formular 1 ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 1.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Cerinta nr. 2: Prezentare: - Formular 2 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificari si completariIn cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2, cu referire numai la art. 181 lit. a), c ^1) si d).Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.3 : Prezentare: Formular 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.4: Prezentare: Formular 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti sau terti sustinatori, fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele cu functii de decizie in cadrul Municipiului Drobeta Turnu Severin care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: - Primar Constantin Gherghe;
- Administrator Public Paponiu Nicolaie- Viceprimar Screciu Marius Vasile-Viceprimar Carjan Daniel Olimpiu- Secretar Iota Rogobete- Director executiv Calianu Elena- Compartiment Juridic si Contencios Administrativ Pasat Mirela? Sef Serviciu InvestitiiManafu Petre Radu-Sef birou Achizitii Saman Eugenia Laura- Consilier Birou Achizitii: Marian Vasilica Mariana, Iovanescu Maria, - Sef Serviciu Contabilitate: Domnulete Alexandrina- Directie Tehnica: Teculescu Mianda, Marc LeonConsilieri locali: Argintoianu Doru- AdrianBolocan ConstantinBudulan Radu Alin AlexandruButusina- Popescu ElenaCarindatoiu MarianFolescu Cornel VasileGolea Mihaela CarmenGrosu Mircea SevastianIordache IonMarculescu DumitruMegragoniu Gabi DamianMura CristianNanciu Antoaneta RenattaNicolae Veronica SimonaNicolicea Liviu GabrielRobu CosminStanisoara AndreiValcu RomulusVuvrea Nicolae Prezentare: Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Ofertantul are obligatia sa prezinte in original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul? certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritoriului ? formular tip emis de autoritatile competente, informatiile cuprinse in certificatului constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Pentru asociati codul CAEN trebuie sa fie corespunzator activitatii pe care o realizeaza in cadrul contractului.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - documente prezentate original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Din certificatul constatator prezentat, trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori si ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei;Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa solicite ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentele in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA NR. 1 Informatii privind situatia economico-financiara: - Valoareamedie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sauasociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani sa fie de cel putin500.000 lei sau echivalent. - Pentru echivalenta lei/euro(alta valuta), se vautiliza cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte avutin vedere. -Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri globalape ultimii 3 ani , inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani;Operatorul economic are dreptul de a-si demonstra situatia economica sifinanciara prin prezentarea de documente care sa reflecte o imagine fidela asituatiei economicePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea acordului de asociere in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contracte pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procentual din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, acestea se vor prezenta insotite de traducere autorizata in limba romana., Informatii privind subcontractantiIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea /partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Prezentare: Formular nr.9 Informatii referitoare la personalul de conducere, si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului.
Pentru personalul de specialitate care nu este angajat permanent al operatorului ofertant, se permite si prezentarea unui angajament, urmand ca operatorului declarat castigator sa i se solicite prezentarea contractului incheiat cu expertul/expertii propusi.
Esalonul de lucru va avea in componenta un conducator tehnic(din partea
executantului) pentru coordonarea activitatii de aplicare a marcajelor rutiere.Deasemenea, esalonul de lucru nu va avea mai putin de cinci lucratori, care vor participa la aprovizionarea masinii de marcaj cu produse de marcare .Acestia vor efectua si pozarea cu conuri pentru protectia vopselei ude., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii:
-responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie
executata (RTE cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor );
-responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul lucrarii;
-Se va prezenta autorizatia pentru RTE si decizia de numire pentru CQ in
copie., Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari . -O declaratie referitoare la
utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul
economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va dovedi ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje:
a)autospeciala dotata cu perii sau instalatii de spalare specifice pentrucuratirea suprafetei de lucru pe care se aplica marcajul rutier;
b) masina de marcaj cu mecanic deservent si ajutor;
c) remorca de transport masina de marcaj;
d) masina de insotire a esalonului de lucru dotata cu semnalizarea corespunzatoare;
e) trusa dotata co termometru, higrometru si pieptene;
f) indicatoare rutiere (fig. a 40 - ? Marcaje rutiere? conform SR 1848-1/2008;
g) panouri mobile de avertizare luminoasa cu comanda electronica (figa 41
? ? Semnalizarea unui utilaj ce se deplaseaza lucrind? conform SR 1848-
1/2008) pentru presemnalizarea si semnalizarea lucrarii;
h)autovehicul de incheiere a esalonului, care are rolul de a proteja vopseaua
aplicata pina la darea in circulatie si de a recupera conurile.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract / precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament., Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document [contract(e)/proces(e) verbal(e)de receptie etc.] prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de minim 250.000 lei fara TVA. Se lasa la latitudinea ofertantilor modalitatea de indeplinire a cerintei, prin prezentarea de orice documente/ certificari., O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit Cerinta nr. 1 Certificarea sistemului calitatiiSe solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului., Se solicita Certificat care sa ateste implementarea standardului demanagement al mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer