Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE MARCAJE RUTIERE PE RETEAUA DE DRUMURI NATIONALE DIN ADMINISTRAREA DRDP IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 331647
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 331647/13.07.2012
Denumire contract: LUCRARI DE MARCAJE RUTIERE PE RETEAUA DE DRUMURI NATIONALE DIN ADMINISTRAREA DRDP IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Asachi Gh. nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 232214430, fax: +40 232214432
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Asachi Gh. nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE MARCAJE RUTIERE PE RETEAUA DE DRUMURI NATIONALE DIN ADMINISTRAREA DRDP IASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de marcaj axial, delimitare benzi acelasi sens, delimitare parte carosabila si marcaje transversale si diverse.
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 679, 810.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.500 lei, constituita prin virament bancar in contul RO33RNCB0175008094080037 BCR Iasi sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau depunerea de numerar la casieriaautoritatii contractante. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si sa prevada explicit ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Totodata trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) din OUG34/2006(A), in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC. Se recomanda utilizarea Formularului 13 - Scrisoarea de Garantie Bancara pentru participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Daca ofertantul depune oferta pentru ambele loturi, poate constitui garantia de participare sub forma de scrisoare de garantie bancara pe total valoare, cu conditia ca in scrisoarea de garantie bancara sa fie evidentiata valoarea garantiei de participare pentru fiecare.*IMM beneficiaza de reducere 50%.
Garantie de buna executie
5% din valoarea de contract acceptata, fara TVA. Garantia se constituie: i) Fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract; ii) Fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in termen de 7 zile lucratoare de la semnarea contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.*IMM beneficiaza de reducere 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.1.Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006(A) - Formularul 1.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director DRDP Iasi-ing. Danut Pila; Director Adjunct Intretinere?ing. Stefan Ilie; Director Economic - ec. Vasile Popa;Sef Compartiment SC ? ing. Stefan Dinco; Sef Serviciul Achizitii ?ing. Manuela Popa;
- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 2;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 3. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit a, c^1 si d din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);5. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata.ART. 69^1 din OUG 34/2006 - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalain ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu: -400.000, 00 lei pentru lotul 1-800.000, 00 lei pentru lotul 2?Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala? + bilant la 31.12.2011, Informatii sustinere capacitate economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista princ lucr exec in ultimii 5 ani (rap la data depunerii ofertei) din care sa rezulte ca: Of a executat cel putin un contract avand ca obiect lucrari de marcaje rutiere in valoare de cel putin 200.000, 00 lei fara TVA pentru lotul 1 si 400.000, 00 lei fara TVA pentru lotul 2+cel putin un Certificat/document edificator care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare.Ofertantul va prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul? cel putin un contract sau parti relevante ale contractului (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul + durata + pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi) insotit de proces/e verbal/e de receptie la terminarea lucrarilor prin care sa se dem exec lucr prezentate, sau pv de receptie partiala a lucrarilor prin care sa se demo exec lucr prezentate sau pv de receptie finala prin care sa se dem exec lucr prezentate sau doc constatatoare., Cerinta 2: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de echipamentele necesare pentru executia marcajelor rutiere - esaloane de lucru pentru executie marcaje rutiere axiale si de delimitare a partii carosabile si pentru executia marcajelor transversale si diverse, asa cum sunt acestea descrise in caietul de sarcini.Ofertantul trebuie sa prezinte documente justificative edificatoare/ angajamente prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta pe intreaga durata de implementare a contractului cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor / echipamentelor / instalatiilor., Cerinta 3: Of va prezenta pentru fie autovehicul din alc esaloanelor de lucru, urmatoarele: copii dupa cartile de identitate si dupa certificatul de inmatriculare cu ITP valabila, in cazul in care devine castigator; asigurari RCA, in cazul in care devine castigator; copii dupa contracte/conventii de inchiriere, angajamentul de punere la disp a autovehiculelor (daca nu sunt proprietatea executantului); licentele de transport, rovinieta. In acest sens ofertantul va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere ca va depune copii dupa cartile de identitate si a certificatului cu ITP valabila in cazul in care devine castigator; Declaratie pe proprie raspundere ca va face asigurari RCA si ca va achita rovinieta in cazul in care devine castigator. NOTA: 1. Pentru autovehiculele de la terti, actele mai sus solicitate vor fi prezentate pe numele acestora. 2 Dovada achitarii rovinietei se va face intre data comunicarii rezultatului procedurii si semnarea contractului, Cerinta 4: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personalul minim necesar pentru executia marcajelor rutiere: *un conducator tehnic (din partea executantului) pentru coordonarea activitatii de aplicare a marcajelor rutiere;**un responsabil CQ in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate;***un responsabil cu protectia mediului;****un responsabil cu sanatatea si securitatea muncii.*****muncitori pentru pozare - ridicare a conurilor de semnalizare si aprovizionarea masinii de marcaj cu produsele de marcare;, Informatii sustinere capacitate tehnica si/sau profesionala Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este anexata invitatiei de participare si publicata pe site-ul www.drdpiasi.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer