Achizitie publica - Lucrari de marcaje rutiere pentru delimitarea locurilor de parcare
Detaliu pentru invitatia numarul 325836
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325836/08.05.2012
Denumire contract: Lucrari de marcaje rutiere pentru delimitarea locurilor de parcare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Registratura generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, B-dul Revolutiei, nr. 50
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de marcaje rutiere pentru delimitarea locurilor de parcare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unor lucrari de executie a marcajelor rutiere pentru delimitarea locurilor de parcare in Municipiul Arad, conform cerintelor stabilite in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare GP este de 2.400 lei. Valabilitatea GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data primirii ofertelor).Moduri de constituire a GP: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau soc. de asig., in favoarea Autoritatii Contractante, sau ordin de plata vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus. Contul pentru garantii de participare la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669, sau depunerea sumei indicate, in numerar, la casieria Autoritatii Contractante. In cazul in care ofertantul va depune, in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 scrisoarea de garantie, aceasta va fi eliberata, de preferat, de o banca/societate de asigurari cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata a acesteia. Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicurile continand propunerea tehnica si propunerea financiara. Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa Formularul nr. 14
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a contractului, constituita prin retineri succesive din facturile prezentate spre plata achizitorului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiain conformitate cu FORMULARUL 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.-Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, conform FORMULARULUI 12 C. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, in conformitate cu FORMULARUL 7. Persoanele cu functie de decizie in organizarea si desfasurarea prezentei achizitii, sunt: dl Gheorghe Falca, Primar, dna. Geanina Pistru, Viceprimar, dl. Levente Bognar, Viceprimar, dna. Claudia Macra, Administrator Public, dl. Ovidiu Dragoman, Sef Serviciu Parcari din cadrul Primariei Municipiului Arad, Presedinte cu drept de vot al comisiei de evaluare, dl.Sergiu Groza, Consilier, din cadrul Primariei Municipiului Arad, membru, dl. Cristian Ardelean, Referent din cadrul Primariei Municipiului Arad, membru, dl. Eugen Vadrariu, Referent din cadrul Primariei Municipiului Arad, membru de rezerva, d-na. Monica Garzi, Consilier din cadrul Primariei Municipiului Arad, membru de rezerva. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.-Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii IMM: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 14(daca este cazul). Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, in original sau copie legalizata. Sau copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul valabil la data depunerii ofertei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor face dovada asigurarii a minim doua echipe de executie, formate din cate trei persoane- o echipa va fi compusa din 3 persoane deoarece marcajele pot fi executate doar cu ajutorul unor sabloane lungi de 5 metri iar componenta echipei va fi formata dintr-un vopsitor si doua persoane pentru sabloane, Lista principalelor lucrari similare in ultimi 3 ani: Ofertantii vor prezenta lista privindprincipalele lucrari similare executate in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data depuneriiofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Ofertatii trebuie sa faca dovada derularii unui contract de lucrari similare, cu o valoare de minim 100.000 lei sau 23.596, 59 euro(valoare curs mediu annual 2011 BNR de 4.2379 ron).Se vor prezenta xerocopii dupa partile relevante din contractul de lucrari si proces verbal de receptie a lucrarilor / recomandare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarii( se va exprima in luni)
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact Ovidiu Dragoman
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.05.2012 09:48