Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de marcaje rutiere pentru delimitarea locurilor de parcare


Detaliu pentru invitatia numarul 348331
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 348331/11.06.2013
Denumire contract: Lucrari de marcaje rutiere pentru delimitarea locurilor de parcare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL REVOLUTIEI NR. 50, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Registratura generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr. 50
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de marcaje rutiere pentru delimitarea locurilor de parcare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unor lucrari de executie a marcajelor rutiere pentru delimitarea locurilor de parcare in Municipiul Arad, conform cerintelor stabilite in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de1.210 lei. Valabilitatea GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data LIMITA DE DEPUNERE A i ofertelor).Moduri de constituire a GP: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau soc. de asig., in favoarea Autoritatii Contractante, sau ordin de plata vizat de banca, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus. Contul pentru garantii de participare la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669, sau depunerea sumei indicate, in numerar, la casieria AC. In cazul in care ofertantul va depune, in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 scrisoarea de garantie, aceasta va fi eliberata, de preferat, de o banca/societate de asigurari cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata a acesteia. Echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR din data publicari invitatiei de participare.Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicurile continand propunerea tehnica si propunerea financiara. Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa Formularul nr. 38
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a contractului, constituita prin retineri succesive din facturile prezentate spre plata achizitorului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 33. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiain conformitate cu FORMULARUL 34. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.-Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, conform FORMULARULUI 37. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, in conformitate cu FORMULARUL 35.Persoanele cu functie de decizie in organizarea si desfasurarea prezentei achizitii, sunt: dl. Gheorghe Falca, primar; dl. Levente Bognar, viceprimar; dl. Catalin Titiriga, viceprimar; dna Claudia Macra, administrator public; dl. Ciprian Puie, consilier juridic, dl. Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Vlaicu-Hergane Traian Ion, consilier local, dl. Ciupe Ionel, consilier local, dna. Pistru ? Popa Simona Geanina, consilier local, Nicsanu Marcela ? Ana, consilier local, Lazurca Adrian ? Catalin, consilier local, Varga Glad ? Aurel, consilier local, Farcas Ioan, consilier local, Cismasiu Mariana, consilier local, Maris Florin, consilier local, Gligor Teodor, consilier local, Ardelean Lia, consilier local, Lupas Marin, consilier local, Galis Florin, consilier local, Rus Eugen Vasile, consilier local, Mihuta Tristan Gheorghe, consilier local, Ghilinta Gheorghe, consilier local, Dolha Ioan, consilier local, Bilcea Ovidiu Sergiu, consilier local, Rotaru Viorica - Florica, consilier local, dl. Ovidiu Dragoman, Sef Serviciu Parcari din cadrul Primariei Municipiului Arad, Presedinte cu drept de vot al comisiei de evaluare, dl.Zgardea Viorel, referentdin cadrul Primariei Municipiului Arad, membru, dl. Cristian Ardelean, referent din cadrul Primariei Municipiului Arad, membru, d-na. Mot Geta, consilier din cadrul Primariei Municipiului Arad, membru de rezerva, d-na. Monica Garzi, consilier din cadrul Primariei Municipiului Arad, membru de rezerva. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.-Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii IMM: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 38(daca este cazul).- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, in original sau copie legalizata. Sau copie lizibilacu mentiunea ca informatiile trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale: Ofertantii vor completa si prezenta fisa de informatii generale, continand inclusiv date referitoare la nivelul cifrei de afaceri din ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor face dovada asigurarii a minim doua echipe de executie, formate din cate trei persoane- o echipa va fi compusa din 3 persoane deoarece marcajele pot fi executate doar cu ajutorul unor sabloane lungi de 5 metri iar componenta echipei va fi formata dintr-un vopsitor si doua persoane pentru sabloane, Lista principalelor lucrari similare in ultimi 5 ani: Ofertantii vor prezenta lista privindprincipalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (se considera ultimii 5 ani pana la data depuneriiofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarii( se va exprima in luni)
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer