Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE MARCARE A DRUMURILOR


Detaliu pentru invitatia numarul 323989
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Lugoj
Numar invitatie: 323989/11.04.2012
Denumire contract: LUCRARI DE MARCARE A DRUMURILOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului LugojCod fiscal: 4527381, Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Telefon: 0256/352240, Fax: 0256/350393
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +40 0256352240, fax: +40 0256350393, persoana de contact: WAGNER CRISTIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE MARCARE A DRUMURILOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE MARCARE A DRUMURILOR
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2.400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita de primire a ofertelor). Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume de bani (pentru garantiile reduse ca valoare), ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO 79 TREZ 6235006XXX000071, deschis la Trezoreria Lugoj, care se prezinta in original.In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conf. art.278?1, alin. 1, lit. b) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 5 % din valoarea contr.de lucr.fara TVA. conf.art. 89, din HG 925/2006. Ea se constituie la alegere: conf.art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif.si compl.ult., printr-un instr.de garantare emis in cond. Legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari care devine anexa la contract. Daca partile convin garantia de buna exec.se poate constitui prin retineri succesive cu respectarea HG 1045/2011 care modif.al.3 al art.90 din HG 925/2006. In acest caz contr.are oblig.de a deschide la o unitate a Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in adm.acestuia, un cont distinct la disp.aut.contr. Suma initiala care se depune de catre contr.la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.fara TVA. Pe parcursul indepl.contr.aut.contr.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succ.din sumele datorate si cuvenite contr.pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006; Cerinte obligatorii: Declaratie pepropria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul 10;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Documentulsolicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.3.Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat.Ø Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careiaisi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Ø Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta obligatorie: 4. Declaratia - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Formularul A).Evitarea conflictului de interese. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 ? Formularul B.Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primarul Mun. Lugoj Prof. Ing. Francisc Boldea;Viceprimar Ing. Ioan Ambrus; Director Ec. Cosmin Nichita; Secret. Mun. DanCiucu; Birou Jur. Mitar Flavius ; Compartiment Tehnic Ing. Borchescu Sorin; Compartiment Licitatii si Achizitii PubliceWagner Richard Cristian. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 240.000 lei. In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani (Formular 16), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Experienta similara: unul sau mai multe copii dupa informatiile din contract/contracte de executie de lucrari similare cu o valoare minima de 240.000 lei, exclusiv TVA;Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Dotari Tehnice. O declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Utilaje, si echipamente necesare: -utilaj autopropulsat pentru marcat cu vopsea alchidica;
-sabloane pentru tipurile de marcaje;
-automaturatoare specializata si turbosuflanta;
-trusa verificat marcaje;
-autovehicol pentru transport materiale;
-autovehicol pentru transport personal tehnic de specialitate; - utilaj pentru executaresapatura mecanica;, Informatii privind subcontractantii.Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare.Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa subcontracteze, respectiv datele de recunoastere ale subcontractantului/ subcontractantilor propusi; Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., 1)Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind asigurarea dotarilor si personalului necesar realizarii contractului. Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?., Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, ISO 14001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer