Achizitie publica - ?Lucrari de mentenanta de nivel IV RAV-ului electrohidraulic pentru turbina Kaplan de la HA2 ? CHE Strejesti si echipament independent pentru masura turatiei (partea electrica)?
Detaliu pentru invitatia numarul 342382
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342382/05.02.2013
Denumire contract: ?Lucrari de mentenanta de nivel IV RAV-ului electrohidraulic pentru turbina Kaplan de la HA2 ? CHE Strejesti si echipament independent pentru masura turatiei (partea electrica)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.Cod fiscal: RO 14949669, Adresa: Ramnicu Valcea, Str.Calea Bucuresti, nr.269, judet Valcea, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250746984, Fax: 0250732147
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reparatii si Servicii in domeniul hidroenergetic)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de mentenanta de nivel IV RAV-ului electrohidraulic pentru turbina Kaplan de la HA2 ? CHE Strejesti si echipament independent pentru masura turatiei (partea electrica)?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Lucrari de mentenanta de nivel IV RAV-ului electrohidraulic pentru turbina Kaplan de la HA2 ? CHE Strejesti si echipament independent pentru masura turatiei (partea electrica)?
II.1.6) CPV: 45311200-2 - Lucrari de conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val garan de participare = 1.700, 00 lei, conf art. 85 lit.a) din HG nr. 925/ 2006.Peri de valabil a garan de participare este cel putin egala cu peri de valabil a of respectiv de minim 90 zile cu incep de la data limita de depunere a of.Garan de participare se va constitui conform art. 86 din HG nr.925/2006: a)prin virament bancar sau printr-un instr de garan emis in conditiile leg de o sc bancara ori de o sc de asig, care se prezinta in original, in cntm si pentru perioada prevazuta in doc de atrib (minim 90 de zile).Garan tb sa fie irevocabila.Inst de garant tb sa prevada daca plata garan se va executa: conditionat, res dupa constatarea culpei pers garantate, in conf cu contractul garantat; sau-necondit, res la prima cerere a benef, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers garan.b)OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii of.c)Lichiditati depuse la casieria A.C.Cont RO80WBAN2511000039500064 deschis la INTESA SANPAOLO Suc. Rm. Valcea.Pentru ofer I.M.M-uri garan de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categ intrep mici si mijlocii, in confo cu cond art.3 din Leg 346/2004.In acest caz of pot participa la procedura de achiz beneficiind de reduc 50% la cuantumul garan de participare (respectiv 850, 00 lei).NOTA: Inst prin care s-a constituit garan de participare se prezinta in original in plicul original cu oferta eco-financiara. Ofer pierde garan de participare, conform art.87 din HG nr. 925/2006daca: a)isi retrage of in perioada de valabil a acesteia;b)of sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garan de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului; c)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabi a ofertei;d)ofer va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut conform art. 278^1, lit. a) din OUG 34/2006, este de 850 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum, de 5% din valoarea fara TVA a contractului, prin retineri succesive din sumele datorate fara TVA in conformitate cu dispozitiile art. 89 si art. 90 din HG nr. 925/2006 si prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea -Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? prezentare formular ACerinta obligatorieDocumentele vor fi postate pe SEAP prin mijloace electronice;Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (actualizat prin Legea 278/2011)- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? prezentare formular B Cerinta obligatorieDocumentele vor fi postate pe SEAP prin mijloace electronice;Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile OrdinuluiANRMAP nr.314/12.10.2010 - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - prezentare formular CCerinta obligatorieDocumentele vor fi postate pe SEAP prin mijloace electronice;Cerinta nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - prezentare formular DCerinta obligatorieDocumentele vor fi postate pe SEAP prin mijloace electronice;Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii -Cerinta obligatorie - Prezentare formular E Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere sau pot influenta deciziile in cadrul autoritatii contractante, si anume: Ec. Dinculescu Gheorghe ? Director General;Ing .Botoran Mircea ? Director Adj. Tehnic;Ec. Stefanescu Radu ? Director Adj. Economic;Ing. Constantin Gheorghe- Sef Birou ContracteIng. Romantov Gabriel ? Sef Birou Pregatire si Urmarire ContracteIng. Alexandrescu Dragos ? Sef Birou TehnicFlorea Cornel ? Consilier JuridicCerinta nr. 6 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si contributiei pentru asigurarile sociale de stat - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art.9 din Ordin ANRMAP 509/2011). Documentele vor fi postate pe SEAP prin mijloace electronice; Cerinta nr. 1 Certificatul constatator, trebuie sa contina informatii actuale la data limita de depunere a ofertei de la Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
-pentru persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana;
-certificatul constatator se poate prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (in conformitate cu prevederile Art.5 din Ordin ANRMAP nr.509 din 14 septembrie 2011) cu mentiunea ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte in original/copie legalizata certificatul constatator de la ORC. - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorieDocumentele vor fi postate pe SEAP prin mijloace electronice;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente;Cerinta nr. 2 Termen de decontare la maxim 120 de zile de la facturareCerinta nr. 3 Pentru persoanele juridice straine: orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Prezentarea unei liste cu principalele lucrari similare efectuate in ultimii 3 ani, care sa contina: certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul de executie, in conformitate cu normele profesionale si daca au fost duse la bun sfarsit, conform formular C1 si Anexa; Cerinta nr. 1Prezentarea certificatului sistemului calitatii SR EN ISO 9001 :2008 sau echivalent al ofertantului, conform Art. 192 din OUG nr.34/2006. (copie)In cazul in care ofertantul se afla in procedura de certificare, va prezenta documente in acest sens;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 11:03