Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de modernizare a DC-55-DJ150?


Detaliu pentru invitatia numarul 326573
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Ceanu Mare
Numar invitatie: 326573/14.05.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare a DC-55-DJ150?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Ceanu MareCod fiscal: 5227935, Adresa: comuna: Ceanu Mare;judetul Cluj;str.Principala;nr.376, Ceanu Mare, Telefon: 0264-367715, Fax: 0264-367715
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna: Ceanu Mare;judetul Cluj;str.Principala;nr.376, Ceanu Mare, Romania, cod postal: 405100, telefon: +40 264367715, fax: +40 264367715, persoana de contact: Clement Pintilie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul unitatii , ,Primaria Ceanu Mare?, nr.101, Ceanu Mare, jud. Cluj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare a DC-55-DJ150?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Lucrari de modernizare a drumului comunal DC-55-DJ150??din satul Iacobeni, comuna Ceanu Mare, judetul Cluj
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 515, 288 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
50.300 lei conform OG 34/2006(R) art.43^1 din OUG 34/2006. In cazul in care operatorul economic prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM, conform Legii 346 din 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare va fi 50% din suma solicitataFormular B5Autoritatea contractanta in temeiul art.278^1 din OUG 34/2006 va retine cuantumul garantiei de participare, in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca fiind nefondata90 de zile de la termenul limita de primire al ofertelorOferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al continutului, pe toata perioada de valabilitate stabilita de catre autoritatea contractanta.-prin instrumente de de garantare bancara, avand o perioada de valabilitate egala , cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei, luandu-se in considerare, termenul limita de primirii al ofertelor cf.art.90 alin.(3) al HG 925/2006 ( - Formular 11)- sau ordin de plata in contul nr. RO16 TREZ 2205 002xxx 000007 deschis la Trezoreria Turda, cu confirmarea acestuia.Garantia de participare se va prezenta intr-unplic separat de plicul ofertei, pe care se va mentiona ?Garantie de participare?.In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada pentru un numar anume de zile care sa nu depaseasca 45 de zile.In cazul unei asocieri Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa in numele si pentru Liderul Asociatiei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea contractului fara TVA, Modul de constituire a garantiei de buna executie: scrisoare degarantie bancarade buna executie. (In acest caz ofertantul are obligatia de a constitui in maxim 4 zile de la semnarea contractului garantiade buna executie)- se vor accepta la plata facturi partiale numai pentru fazele de lucrari integral realizate ? tronsoane de drum, in functie dealocarile bugetare anuale;
- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. (In acest caz, contractantul are obligatia de a deschideun cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala care se depune fiind de cel putin 0, 5% din pretul contractului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoareacontractantului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Completare formular 12A .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Completare formular 12B.Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat de stat: Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificat constatator, privindindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local , din care sa reiasa ca nu datoreaza taxe si impozite, pana in luna anteriora derularii procedurei de achi- zitii;b) certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarisociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala deAdministrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice), din care sa reiasa ca nu datoreaza taxe si impo- zite, pana in luna anteriora derularii procedurei de achizitii;Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original sau copii lizibila conforma cu originalul.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, vor fi exclusi din procedura de achizitie. In caz de neprezentare a documentelor privind achitarea taxelor, completarea ulterioara nu este permisa.Certificatele constatatoare de plata se pot prezenta si in copie lizibila conforma cu originalul. La cererea comisiei de evaluare ofertantul va prezenta documentul original.Declaratie privind calitatea de participantOfertantul va completa formularul 12 CDeclaratia de neancadrare in art.691 din OUG 34/2006Personalul de conducere si cu atributii, in derularea proce- durei: viceprimar Muresan Crucita, cs.jr.Pintilie Clement-Resp.Dep.Int.Achiz.Pb, Pop Viorica-contabil, si Balcau Nelia-secretarC.L. , Zahan Marcel-insp.fiscal -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original;Documentul trebuie sa ateste faptul ca : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- in obiectele de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati ca , ,transport marfuri? si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata ;Se permite prezentarea si in copie lizibila a documentului cerut, avand mentiunea, ,conform cu originalul?conform Ordin 509/2011
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie de minim 4.000.000 Lei; Bilant contabil si Cont de profit si pierdere pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindpersonalultehnic de specialitate: ?minimum 1 persoana RTE autorizat drumuri?minimum1 persoana CQ autorizat drumuri;ca cerinta minima urmatoarul personal: - Sef santier, responsabil tehnic cu executia, responsabil cu controlul tehnic de calitate, coordonator lucrari electrice si responsabil cu protectia si securitatea muncii., Declaratie privind echipamentele tehnice: dovada detinerii parcului de utilaje, Informatii privind subcontractantii / asociatii, Permiterea vizitarii amplasamentului, Experienta similaraLista a contractelor, sau angajamentelor aflate in derulare in momentul deschi- derii ofertelor, cu precizarea valorilor, termenelor de finalizare, si a beneficiarilor.Ofertantul va face dovada ca a executat in ultimii 3 ani, un contract de lucrari similare, de natura si complexitatea prezentului contract de lucrari, a carui valoare sa fie de cel putin de 2 515 288 lei Informatii privind masurile de protectie a mediului: Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari., Informatii privind protectiamuncii Ofertantul trebuie sa prezinte , certificate emise de organisme independente, careatestarespectareastandardelordeasigurare a calitatiisi protectie a mediului, sau echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Oferta cu cel mai scazut pret va obtine punctajul maxim = 60 punctePunctajul pentru celelalte oferte la ?Pretul ofertei? = (pretul cel mai mic/pretul ofertei evaluate) x 60 puncte
Garantie lucrari
20
Descriere: Termenul cel mai mare al garantiei lucrarilor , va lua pct.max. Garantia minima solicitata pentru lucrare, este de 24 luni de la data receptiei, efectuata la terminarealucrarilor, sub care oferta va fi considerata neconforma.Grantia maxima realista, fiind de 48 luni, peste care nu se va oferi un punctaj suplimentar. Pentru cel mai mare termen de grantie al lucrarilor, dintre termenele ofertelor, se acorda punctajul maxim, respectiv 20 puncte.Pentru alt termen, punctajul se va calcula astfel: Pn = durata cea mai mare ofertata/durata ofertei evaluate x 20
Durata executie lucrari
20
Descriere: Ofert. va prezenta durata de executie a lucrarilor, avandu-se in vedere gradul de acop a cerintelor prev in caietul de sarcini si cu respect prev legale in vigoare.Punct pentru fact de eval "durata de executie" se acorda pentru descrierea si fudamentarea termenului de realizare a lucrarilor, conform reglementarilor tehnice privind stabilitatea, rezistenta si calitatea lucrarilor, prevederilor in vigoare si in corelatie cu oferta tehnica prezentata.Durata de executie a lucrarilor, minma = 6 luni, sub care oferta nu va primi pctj. suplimentar, si durata de executie maxima , acceptata, ca fiind de 12 luni, va fi puncatata cu un pctaj.max.de 20 pcte, pentru cea mai scurta durata de executie a lucrarilor urmand ca puncatjul sa fie acordat proportional., adica avnd o pondere de 20% din pretul total.Pentru alt termen, punctajul se va calcula astfel: Pn = durata cea mai mica ofertata/durata ofertei evaluate x 20p.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP de la sectiunea Documentatie de atribuire
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer