Achizitie publica - LUCRARI DE MODERNIZARE A INSTALATIILOR DE INCALZIRE SI CLIMATIZARE
Detaliu pentru invitatia numarul 334932
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334932/05.09.2012
Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE A INSTALATIILOR DE INCALZIRE SI CLIMATIZARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213132761
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213156468, fax: +40 213132761, persoana de contact: Grupul de Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213156468, fax: +40 213132761, persoana de contact: Grupul de Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE A INSTALATIILOR DE INCALZIRE SI CLIMATIZARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de LUCRARI DE MODERNIZARE A INSTALATIILOR DE INCALZIRE SI CLIMATIZARE la imobilul situat in str. Paul Greceanu, nr. 38, sector 2, Bucuresti
II.1.6) CPV: 45331221-1 - Lucrari de instalare de echipament de climatizare partiala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 903.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2750 lei.Retineri intr-una sau mai multora dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum numai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) a depus o contestatie la C.N.S.C si aceasta a fost respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare inraport cu valoarea estimata a contractului o suma prevazuta la art. 278^1 lit b) din O.U.G. 34/2006In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.constituire - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO31TREZ7055005XXX000169 deschis laTrezoreria Sectorului 5, cod fiscal 4267060- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta inoriginalPentru I.M.M.-uri gar - in procent de 50 % din cuantumul precizat la punctul 2.Perioada de valabilitate (45 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor4. Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.5. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 dinHG nr. 925/2006 si art. 278^1 lit b) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA;3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.4. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului. 5. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Formularul nr.5- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Formularul nr. 17-Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormularul nr. 14-Declaratie privind evitarea conflictului de interese Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii in copie lizibila, cu stampila si semnaturaautorizata, avand mentiunea ?conform cu originalul? .Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilorpublice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatulcontatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarileprivind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in conformitatecu Formular nr.6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora (formularul 8).Se va mentiona proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 15:54