Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE MODERNIZARE A SPITALULUI PANCIU IN CADRUL PROIECTULUI?? MODERNIZAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI PANCIU, JUDETUL VRANCEA?


Detaliu pentru invitatia numarul 352393
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL PANCIU
Numar invitatie: 352393/09.08.2013
Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE A SPITALULUI PANCIU IN CADRUL PROIECTULUI?? MODERNIZAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI PANCIU, JUDETUL VRANCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PANCIUCod fiscal: 4447320, Adresa: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Panciu, Telefon: 0237/275811 ; 0724000420, Fax: 0237/276137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oras Panciu, Str. Mihai Viteazu nr.2, Judetul Vrancea, Panciu, Romania, cod postal: 625400, telefon: +40 23275811, fax: +40 237276137, persoana de contact: EUGEN GIL BULEANDRA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oras Panciu, Str. Mihai Viteazu nr.2, Judetul Vrancea, Panciu, Romania, cod postal: 625400, telefon: +40 23275811, fax: +40 237276137, persoana de contact: EUGEN GIL BULEANDRA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE A SPITALULUI PANCIU IN CADRUL PROIECTULUI?? MODERNIZAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI PANCIU, JUDETUL VRANCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este realizarea de lucrari de reabilitare pentru proiectulMODERNIZAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMNTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI PANCIU, JUDETUL VRANCEA, conform Caietului de sarcini si Proiectului Tehnic.Valoarea totala estimata: 1.747.733, 00 lei fara TVA, din care: Valoare estimata a Constructiilor si instalatiilor: 1.369.601, 00 lei fara TVAValoare estimata a Organizarii de santier: 97.270, 00 lei fara TVAValoare estimata a Amenajarii ptr protectia mediului: 18.637, 00 lei fara TVAProcentul de 5, 22 % aferent cheltuielilor diverse ?i neprevazute reprezentand suma de: 262.225, 00 lei fara TVAValoarea estimata fara TVA :1.747.733 Moneda: RON
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 747, 733 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantieide participare :27.000lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita la alegere, prin virament bancarsau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari, in original Formularul 11. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin. (4) din HG nr. 925/2006.In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi virata in contul RO25TREZ6945006xxx000036 deschis la Trezoreria orasului Panciu.In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar aceasta a fost respinsa pe fond de CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 5265, 50lei, calculata conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de participarese constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, conformLegii nr. 346/2004. Ofertantii vor complete Formularul 19.Dovada constituirii garantiei de participare, in orice situatie, trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu ladata si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, la sediu (la adresa mentionata la punctul I.1)de catre toti operatorii economici.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro/alta valuta se va face la cursulBNR(LEU/alta valuta)din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 actualizata cu HG nr. 1045/2011. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului.Model orientativ - Formular 22.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 7 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 1 din sectiunea Formulare - declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006).Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 2 din sectiunea Formulare - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Atentie: In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat. Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura de atribuire.In sustinerea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 se vor prezenta certificatele de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catrebugetele componente ale bugetului general consolidat, care sa ateste plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social (fara sedii secundare /puncte de lucru). Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul consolidat si la bugetul local sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP) si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul 4.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - D-nul PETRE ION - primar- D-nul NICA IULIAN - viceprimar- D-nul BULEANDRA GIL EUGEN ? secretar- D-nul TACU SILVIU - inspector de specialitate- D-na CRISTIAN GABRIELA ? consilier- D-nul SERBAN COSMIN - inspector de specialitate- D-nul STOICA ZAMFIR - consilier investitii- D-nul TIGANUS VASILE - inspector specialitate- D-nul PURDEL RAZVAN - consilier- D-nul MUNTU GABRIEL -inspector specialitate- D-na MARIN LIDIA - consilier- D-nulSERBAN HUZUM DUMITRU - consilier- D-nulCROITORU GHEORGHE - consilier- D-nulDUNA CONSTANTIN - consilier- D-nulDOGARU ION - consilier- D-nulBOBOC MIHAI - consilier- D-nulTATARU ION - consilier- D-nulUNGUREANU MARIAN - consilier- D-nulBANDAR VASILE - consilier- D-nulOANCEA ADRIAN - consilier- D-nulDRILEA VASILICA - consilier- D-nulTIRLEA MIREL - consilier- D-nulBURDUSA RALUCA - consilier- D-nulMANEA NELU - consilierAtentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Nota: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati/tert sustinator daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181 (sau art. 181 lit. a), c1) si d)), art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei procedure de atribuire.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respective nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.4. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 ? Formularul 3.ATENTIE! in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente) Cerinta nr. 1:1 Persoanele juridice/fiziceromane vor prezenta urmatoarele documente: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare, in original / copie legalizata / copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati care fac obiectul contractului.2. Persoanele juridice / fizice straine, in calitate de ofertanti, sau parteneri ai unei asocieri, vor prezenta documente similare cu cele solicitate, valabile in tara de origine, in original sau copie certificata ?conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin2.700.000 lei.Pentru demonstrarea cerintei operatorii economici vor depune bilanturile contabile pe ultimii trei ani inregistrate la organele competente, sau orice alte documente pe care operatorii economici le pot prezenta in sustinerea cifrei de afaceri medii globale.In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantuluisunt exprimate in euro/alta valuta, pentru conversia in lei sa va utiliza, obligatoriu, cursul de schimb leu/euro/alta valutamediu anual comunicat deBanca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2Declaratie bancara: - ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disonibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executia lucrarii de minim 400.000 lei pentru o perioada de 2 luni, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011., Cerinta nr. 3Persoane juridice/fizice strainePersoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (pentru contractele prezentate ca experienta similara). Certificarile de buna executie vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerarelucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si seva avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Ptr. demonstr. experientei similare se va prezenta cel putin un contract ? maxim patrui contracte din care sa rezulte ca s-au executat categoriile de lucrari similare obiectului procedurii de achizitie, in valoare cumulata de minim 1.350.000 lei, fara TVA.In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantuluisunt exprimate in euro/alta valuta, pentru conversia in lei sa va utiliza, obligatoriu, cursul de schimb leu/euro/alta valutamediu anual comunicat deBanca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Ofertantul are obligatia implicarii cel putin a urmatorilor experti, dupa cum urmeaza: 1. Manager de proiect ? absolvent de studii superioare, avand o experienta, dovedita prin participarea la cel pu?in un proiect similar;2. Sef santier - minim 1 (un) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice in constructii, avand o experienta, dovedita prin participarea la cel pu?in un proiect similar;3. Responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat pentru constructii civile, etc.;4. Responsabil control tehnic de calitate in constructii , desemnat prin decizie interna.5. Responsabil cu protectia muncii - cu decizie de numire/dispozitia interna ( conform HG 300/2006 );6. Responsabil cu managementul protectiei mediului pe toata perioada executiei lucrarilor ? persoana calificata in domeniul managementului protectiei mediului / inspector de mediu .Pe langa personalul specializatpot fi pusi la dispozitie si alti experti pe care ofertantul ii considera necesari pentru atingerea scopului contractului., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Pentru expertiipropusi pentru derularea contractului, se vor depune urmatoarele documente: - CV?urile - acestea vor purta numele si prenumele clar, semnatura inoriginal a persoanei respective, vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?, - copii dupa partile relevante ale contractelor de munca / colaborare/ contracte prestari servicii;
- copii ale diplomelor/certificatelor/ atestatelor de specialitate/ decizii de numire (in cazul RTE se va solicita doar atestatul);
- declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic., Cerinta nr. 5Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr. 6Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual intentia sa o subcontracteze Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul., Persoane juridice/fizice strainePentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru aceleasi categorii de lucrari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer