Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de modernizare a strazilor Lanariei, Targul Din Vale, Costache Negri din Municipiul Pitesti


Detaliu pentru invitatia numarul 341779
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Numar invitatie: 341779/14.01.2013
Denumire contract: Lucrari de modernizare a strazilor Lanariei, Targul Din Vale, Costache Negri din Municipiul Pitesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248213994, fax: +40 248212166, persoana de contact: Mihai Alina Stefania
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei, nr. 24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare a strazilor Lanariei, Targul Din Vale, Costache Negri din Municipiul Pitesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare a strazilor Lanariei, Targul Din Vale, Costache Negri din Municipiul PitestiSe vor executa urmatoarele lucrari de modernizare: - sistem rutier nou ;
- amenajarea trotuarelor;
- realizarea canalizarii pluviale aferente strazilor modernizate;
- modernizarea parcarilor existente si executia de 10 locuri noi de parcare;
- modernizarea intrarilor strazilor laterale;
- amenajarea acceselor la proprietati;
- amenajarea intersectiei cu calea ferata;
- marcaje longitudinale pentru separarea sensurilor de circulatie, marcaje transversale pentru trecerile de pietoni, marcaje de preselectare pe benzile de circulatie, butoni reflectorizanti pe axul strazilor si indicatoare rutiere de prioritate si de semnalizare a directiei de mers la intersectia cu toate strazile de pe traseul proiectat
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 468, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 260.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prinvirament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesti, cod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti.Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor.Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.In cazul depunerii unei contestatii si in masura in care Consiliul o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 9006, 89 lei conform art. 278^1, alin.(1) lit.c, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului suma de 9006, 89 lei in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Echivalenta garantia de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
9% din val totala fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari in cond art. 90 alin. (1) din H.G.R nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond prev la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modif si complet ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp aut contr, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul ofertant din categoria IMM, garantia de buna exec.se constit.in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr 12 A -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr.12B-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente);Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata(Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare si prezentare Formular nr 3-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Completare si prezentare Formular nr 12C -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr.6A - Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: Tudor Pendiuc-Primar, Zidaru Laurentiu Marian-Viceprimar, Ionica Cornel Constantin-Viceprimar, Danut Mihail Teodorescu-Director Executiv ? Directia Dezvoltare Locala, Mariana Boncea-Director Executiv ?Directia Economica, Mihai Anton-DirectorExecutiv adjunct ?Directia Economica, Floarea Orasanu-Sef Serviciu Contabilitate, Emilian Nechita-Director Executiv ?Directia Tehnica si de Urbanism, Marcela Badescu-Sef Serviciul Dezvoltare ?i Managementul Proiectelor, Mihaela Carmen Stefanescu-Sef BiroulJuridic, Apostoliceanu Sorin Consilier local, Avramescu Tiberiu Cristian-Consilier local, Banica Iuliu-Radu-Consilier local, CiopleasiMoise-Consilier local, DinescuGheorghe-Consilier local, DinuMircea-Consilier local, Fulga Sanda Cristina-Consilier local, GardinFlorin-Consilier local, GenteaCristian-Consilier local, Ionescu Anitte Michaelle-Consilier local, , Malacu Gheorghe-Consilier local, Marinescu Silviu-Consilier local, Mosteanu Florentin Andrei-Consilier local, Neacsu Mariean-Consilier local, Perianu Radu Valeriu-Consilier local, Preda Marin-Consilier local, Prodanel Adrian Mihai-Consilier local, Tudor Mihail-Consilier local, Tudosoiu Dumitru-Consilier local, Zarnescu Nicolae Valeriu-Consilier local, , Zoana Maria Gabriela-Consilier local.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.Operatorul economic va prezenta autorizatieAFER pentru lucrari in zona de siguranta a caii ferate, cu respectarea masurilor de protectie a muncii in zona caii ferate precum si a actelor normative ce reglementeaza activitatea AAI.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala, minim22.300.000 lei. Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala, pe ultimii 3 ani financiari incheiatiPrezentarea Bilanturilor contabile vizate si inregistrate de organele competente, pe ultimii 3 ani financiari incheiati, in original sau copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic..Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR., (1)Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(2) Prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr 12A, Formular nr 12B, Formularul 5a, Formular 6 A.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin 2.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O echipa de personal cu experienta in: Lucrari de constructii de drumuri sau Lucrari de reparare drumuri, formata din: 1 sef santier: inginer constructor, specialitatea Cai Ferate, Drumuri si Poduri (CFDP), 1 inginer instalatii electrice atestat ANRE minim IIA si IIB, 1 persoana autorizata ANRGN gradul IIID, 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) domeniulIX, 1responsabil tehnic cu executia(RTE) domeniul constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele (domeniul II), 1 responsabil cu controlul de calitate (RTQ) drumuri: studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul CFDP.Pentru fiecare membru alechipei se vor prezenta: CV-in original; declaratie disponibilitate-in original; diplome studii superioare, atestate, legitimatii, autorizatii, valabile la data limita de depunere a ofertelor -in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, ContinuareOfertantul clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV-urile membrilor echipei propuse.-Formular nr.12I, CV-urile personalului de conducere prezentate in original semnate si datate conform Formular nr.12J-1;Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari (Formular nr.12J).In cazul unei asocieri, formularul12I si formularul 12J vor fi completate de liderul asocierii si va cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii , in cadrul echipei care va duce la indeplinirea acestui contract , precizandu-se pozitia pentru care este propus.Un membru al echipei nu poate ocupa 2 posturi in cadrul echipei de personal de specialitate., Informatii privind subcontractantii., Informatii privind asociatii, Tertsustinator tehnic si profesionalPersoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr 12A, Formular nr 12B, Formular nr. 6A, Formular nr. 5b, Formularul nr. 5c si Formularul nr. 5d.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate., Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunerea ofertelor, a executat si dus la bun sfarsit maxim 2 contracte de lucrari avand ca obiect: Lucrari de constructii de drumuri sau Lucrari de reparare drumuri, in valoare cumulata de cel putin 14.468.950, 00 lei, fara TVA. -Formular 12D si Formular 12E- Pentru contractul/contactele prezentat/prezentate ca experienta similara se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatorului economic, certificarile de buna executie., Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au in proprietate sau dispun(leasing sau prin contracte/conventii, angajament de punere la dispozitie din partea unui agent economic) de: statie mixturi asfaltice;laborator gradul II autorizat ISC sau contract cu un laborator gradul II autorizat ISC, potrivit HGR nr. 808/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii nr. 10/1995, cu modificarile si completarile ulterioare ?i Ordinului nr.1497/2011, cu modificarile si completarile ulterioare;1cilindru compactor;1autogudronator;2 autobasculante, 2 autobetoniere;1 repartizator mixturi asfaltice. Standarde de asigurare a calitatii-Certificatul ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiaraPunctajul maxim ce poate fi obtinut de catre un operator economic pentru criteriul ? Pretul ofertei? este de 70 de puncte.In vederea evaluarii ofertelor si acordarii punctajului pentru criteriul ?Pretul ofertei? se compara preturile totale ofertate pentru executie lucrari, exclusiv TVA.Punctajul pentru criteriul ? Pretul ofertei? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate se acorda 70 de puncte.Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P( n) = pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n) x punctajul maxim acordat ( 70 puncte).Punctaj total: punctajul pentru ?Pretul ofertei? + punctajul pentru ?Durata de garantie acordata de catre executant?.
Componenta tehnica
30
Descriere: Pentru ?Durata de garantie maxima ofertata de catre executant? exprimata in luni se vor acorda 30 puncte. Pentru alt termen de garantie decat cel maxim, punctajul se calculeaza astfel: Pt(n) = garantia ofertata de ofertantul ?n? (luni)/ garantia maxima ofertata(luni) x 30.Unde Pt(n) = punctajul ofertantului ?n? pentru factorul de evaluare ?Durata de garantie acordata de catre executant?.Perioada de garantie ofertata va fi cea prezentata in propunerea tehnica si va fi motivata prin conceptia proprie propusa de fiecare ofertant avand in vedere calitatea materialelor, tehnologile si laboratoarele folosite, resursele tehnice, resursele umane si resursele financiare.Garantia minima solicitata pentru lucrarile executate este de 60 de luni iar pentru garantii mai mici decat garantia minima solicitataofertele vor fi declarate neconforme. Garantia maxima care va fi ofertata este de 120 de luni iar pentru perioade de garantie ofertate mai mari decat 120 de luni nu se puncteaza suplimentar.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2013 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer