Achizitie publica - Lucrari de modernizare a unor portiuni de drum din cartierele Ghiosesti , Poiana, Vatra-Sat si Podu Lung din orasul Comarnic
Detaliu pentru invitatia numarul 341085
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341085/17.12.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare a unor portiuni de drum din cartierele Ghiosesti , Poiana, Vatra-Sat si Podu Lung din orasul Comarnic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL COMARNICCod fiscal: 2845761, Adresa: Str.Republicii nr.104, Comarnic, Telefon: 0244-360076, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice generale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare a unor portiuni de drum din cartierele Ghiosesti , Poiana, Vatra-Sat si Podu Lung din orasul Comarnic
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta modernizarea unor portiuni de drum situate in patru dintre cartierele orasului Comarnic, principalele categorii de lucrari ce urmeaza a fi executate fiind: lucrari de asfaltare, lucrari de betonare, lucrari de executie rigole carosabile, acestea urmand a se executa in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 334, 008 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8100 lei si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86, alin.1 din HG 925/2006. Pentru echivalenta lei/alta valuta se va folosi cursul comunicat de BNRcu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul constituirii acesteia prin virament bancar sau fila CEC, contul este RO 10 TREZ 522 5006 XXX 002 434 deschis la Trezoreria Municipiului Campina, cod fiscal 2845761, confirmarea docmentelor de catre banca facandu-se pana la data deschiderii ofertelor. Termenul de valabilitate al garantiei trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de o reducere de 50 % a garantiei de participare. Daca se uzeaza de aceasta prevedere, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare (completare formular nr.7).Garantia de participare va fi eliberata de catre autoritatea contractanata conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul formularii de contestatii si respingerii acestora de catreConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8093, 90 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.? Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.? In acelasi timp, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct, in conformitate cu prevederile art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl. privind calitatea de participant la procedura (completare formular 2)2.Decl.privind eligibilitatea conf.art.180 din OUG 34/2006 (completare formular 3)3.Declara. privind eligibilitatea conf.art.181 din OUG 34/2006 (completare formular 4)3.a.Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele 3.b.Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat de participare cu oferta independenta (completare formular 5)5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completare formular nr.6)&&Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica sunt: primar- Vasile Dorian Botoaca, Mircea Coca-viceprimar, Gabriela Ciusa- Consilier Investitii, Catalin Piciorea ? Sef Birou Urbanism si Mirela Purcaru - Director Executiv, Consilieri locali: Antone Iordache Nicolae marius, Berteanu Laurentiu, Brinzi Bogdan, Grama Ion, Manea Gheorghe, Mitrea Mihai Adrian, Musea Constantin Marian, Petre Constantin, Piciorea Florentin Ciprian, Serban Dragos, Mihai, Voicu Ioan Eduard, Clinciu Emil, Comanoiu Gheorghe Mihail, Necula Florin, Peticila Ioan Ciprian, Rotila Rodica Geanina 1.Certificat Constatator emis de ORC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului .In cazul oferantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acestuia i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator.2.Decl. privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor sau orice alt document emis de autoritatile competente prin care se atestacalitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2004 (daca este cazul) ? completare formular nr.7
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Cerinta 1: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 10.600.000 lei.Se vor prezenta situatii financiare (bilant, cont de profit si pierdere si date informative), Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibilitati banesti, resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de minim 1.965.160 lei, pentru o perioada de minim de 7 luni de derulare a contractului.Se vor prezenta : contracte de credit sau alte documente (ex. depozite bancare, declaratii bancare, scrisori de bonitate, scrisori de comfort), care sa dovedeasca indeplinirea cerintei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a finalizat unul sau maxim 2 contracte de executie lucrari similar a caror valoare cumulata sa fie de minim 5.300.000 lei.Se vor prezenta certificari de buna executie., - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Cerinta 4: Ofertantul va trebui sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing, contracte/conventii de inchiriere si angajamente de punere la dispozitie) de urmatoarele echipamente: excavator, statie de preparare a mixturilor asfaltice sau contracte/angajamentede furnizare mixturi, statie de preparare a betonului sau contracte/angjamente de furnizare beton, repartizor finisor mixturi asfaltice, cilindru compactor, incarcator frontal, buldozer, autogreder, autobetoniere sau contract de transport beton, perie mecanica, autocisterna, - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, Cerinta 5: Personal tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - Coord. proiect, cu exp.prof. in constr. de infrastructura de transp. rutier de minim 3 ani- Sef santier exec. cu exp. profes. in constr. de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- RTE , specializarea drumuri si poduri , atestat de catre MDRT- Responsabil cu controlul tehnic de calitate - inginer constructor, domeniul constructii drumuri si poduri;
- Responsabil cu asigurarea securitatii si sanatatii munciiSe vor prezenta : - copii dupa contr.indiv.de munca / contr.de colaborare / angajamentele / acordurile de participare- CV-ul in format EUROPASS- copii dupa diplomele care sa ateste studiile si specializarile personalului propus (diplome de studii, diplome care sa ateste calificarile obtinute;
- ptr.resp.cu calitatea este suficienta decizia de numire, Informatii privind asocierea: in cazul unei oferte comune se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; ? nominalizarea liderului asociatiei; ? partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Nota: In cazul unei candidaturi si oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.In ceeace priveste standardele de asigurare a c, Informatii privind subcontractantii: przentarea formularului nr. 17 semnat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia. Nota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Informatii privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001, Informatii privind sistemul de management al mediului din seria ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 12:47