Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de modernizare a unor tronsoane de drum din orasul Comarnic


Detaliu pentru invitatia numarul 340007
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL COMARNIC
Numar invitatie: 340007/23.11.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare a unor tronsoane de drum din orasul Comarnic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL COMARNICCod fiscal: 2845761, Adresa: Str.Republicii nr.104, Comarnic, Telefon: 0244-360076, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice generale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare a unor tronsoane de drum din orasul Comarnic
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta modernizarea unor tronsoane de drum situate in patru dintre cartierele orasului Comarnic, principalele categorii de lucrari ce urmeaza a fi executate fiind: lucrari de asfaltare, lucrari de betonare, lucrari de executie rigole carosabile si lucrari de executie podete. Se va reface si completa semnalizarea rutiera si se vor monta indicatoare rutiere, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 219, 945 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8500 lei si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86, alin.1 din HG 925/2006. In cazulconstituirii acesteia prin virament bancar sau fila CEC, contul este RO 10 TREZ 522 5006 XXX 002 434 deschis la Trezoreria Municipiului Campina, cod fiscal 2845761, confirmarea docmentelor de catre banca facandu-se pana la data deschiderii ofertelor. Termenul de valabilitate al garantiei trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei.In cazul constituirii garantiei in alta moneda, se va folosi cursul de schimb lei/valuta afisat de BNR in data de 6.12.2012.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de o reducere de 50 % a garantiei de participare. Daca se uzeaza de aceasta prevedere, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare (completare formular nr.7).Garantia de participare va fi eliberata de catre autoritatea contractanata conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul formularii de contestatii si respingerii acestora de catreConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8282 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.? Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.? In acelasi timp, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct, in conformitate cu prevederile art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl. privind calitatea de participant la procedura (completare formular 2)2.Decl.privind eligibilitatea conf.art.180 din OUG 34/2006 (completare formular 3)3.Declara. privind eligibilitatea conf.art.181 din OUG 34/2006 (completare formular 4)3.a.Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele 3.b.Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat de participare cu oferta independenta (completare formular 5)5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completare formular nr.6)&Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica sunt: primar- Vasile Dorian Botoaca, Mircea Coca-viceprimar, Gabriela Ciusa- Consilier Investitii, Catalin Piciorea ? Sef Birou Urbanism si Mirela Purcaru - Director Executiv, Consilieri locali: Antone Iordache Nicolae marius, Berteanu Laurentiu, Brinzi Bogdan, Grama Ion, Manea Gheorghe, Mitrea Mihai Adrian, Musea Constantin Marian, Petre Constantin, Piciorea Florentin Ciprian, Serban Dragos, Mihai, Voicu Ioan Eduard, Clinciu Emil, Comanoiu Gheorghe Mihail, Necula Florin, Peticila Ioan Ciprian, Rotila Rodica Geanina 1.Certificat Constatatoremis de ORC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului .In cazul oferantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acestuia i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator.2.Decl. privind incadrarea ofertantului incategoria I.M.M.-urilor sau orice alt documentemis de autoritatile competente prin care se atestacalitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr.346/2004 (daca este cazul) ? completare formular nr.7
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Declaratie privind media cifrei de afaceripe ultimii 3 ani, Cerinta 1: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fiede minim 14.400.000 lei.Se vor prezenta situatii financiare (bilant, cont de profit si pierdere si date informative) vizate si inregistrate de organele competente pe ultimii 3 ani.&In cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul nu poate prezenta documentele solicitate, se vorprezentaalte documente pe care le considera edificatoare pentru indeplinirea cerintei de calificare., Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibilitati banesti, resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de minim 4.000.000, pentru o perioada de minim de 90 de zile de derulare a contractului.Se vor prezenta : contracte de credit sau alte documente (ex. depozite bancare, declaratii bancare, scrisori de bonitate, scrisori de comfort), care sa dovedeasca indeplinirea cerintei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani afinalizat unul sau maxim 3 contracte de executie lucrari similar acaror valoare cumulata sa fie de minim 7.200.000 lei.Se vor prezenta ceritificari de buna executie., - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Cerinta 4: Ofertantul va trebui sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing, contracte/conventii de inchiriere si angajamente de punere la dispozitie) de urmatoarele echipamente: - excavator pe senile - 4 buc.- autobasculantecu sarcina totala maximaautorizata de 40 to - 8 buc.- statie de asfalt - 1 buc.- statie de preparare a betonului cu o capacitate de minim 90 mc/h - 1 buc.- statie sortare agregate- 1 buc.- finisor asfalt-2 buc.- cilindru compactor -4 buc.- freza asfalt-3 buc.- incarcator frontal pe pneuri - 4 buc.- buldoexcavator- 1 buc.- buldozer pe senile - 1 buc.- autogreder - 2 buc.- autobetoniere cu sarcina totala maximaautorizata 32 to- 4 buc.- autogudronator emulsie - 1 buc.- perie mecanica - 2 buc.- masina marcaj - 1 buc.- autocisterna - 1 buc.- utilaj executie rigole de acostament - 1 buc.- masina de taiat beton/asfalt - 4 buc.- pompa beton - 1 buc.- instalatie de forat piloti-1buc, -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 5: Ofertantul trebuie sa fac dovada ca dispune de urmatorul personal tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - Manager proiect, cu experienta specifica 3 ani, absolvent de studii superioare de lunga durata- Sef santier ?inginer constructor, specializarea drumuri si poduri, care sa fi fost implicat in derularea unui proiect similar;
- Responsabil tehnic cu executia lucrarilor, specializarea drumuri si poduri - inginer constructor, atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului , specializarea drumuri si poduri;
- Responsabil cu controlul tehnic de calitate -inginer constructor, domeniul constructii drumuri si poduri;
- Responsabil cu asigurarea securitatii si sanatatii muncii, Informatii privind asocierea, Informatii privind subcontractantii Informatii privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001, Informatii privind sistemul de management al mediului din seria ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer