Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de modernizare a unor tronsoane din orasul Comarnic


Detaliu pentru invitatia numarul 346817
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL COMARNIC
Numar invitatie: 346817/15.05.2013
Denumire contract: Lucrari de modernizare a unor tronsoane din orasul Comarnic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL COMARNICCod fiscal: 2845761, Adresa: Str.Republicii nr.104, Comarnic, Telefon: 0244-360076, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Republicii nr.104, Comarnic, Romania, cod postal: 105700, telefon: +40 244360076, fax: +40 244390932, persoana de contact: VASILE-DORIAN BOTOACA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice generale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare a unor tronsoane din orasul Comarnic
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta modernizarea unor tronsoane de drum situate in patru dintre cartierele orasului Comarnic, principalele categorii de lucrari ce urmeaza a fi executate fiind: terasamente, lucrari de asfaltare, lucrari de betonare, lucrari de executie rigole carosabile si lucrari de executie podete, completarea semnalizarii rutiere, montarea deindicatoare rutiere, toate lucrarile urmad a se derula in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 567, 972 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8500 lei si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86, alin.1 din HG 925/2006. In cazul constituirii acesteia prin virament bancar sau fila CEC, contul este RO 10 TREZ 522 5006 XXX 002 434 deschis la Trezoreria Municipiului Campina, cod fiscal 2845761, confirmarea docmentelor de catre banca facandu-se pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru echivalenta lei/alta valuta se va folosi cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul constituirii printr-un instrument de garantare se va va utiliza modelul prezentat in sectiunea , ,Formulare executie tronsoane III'' (formular nr.20). Termenul de valabilitate al garantiei trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de o reducere de 50 % a garantiei de participare. Daca se uzeaza de aceasta prevedere, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare (completare formular nr.7).Garantia de participare va fi eliberata de catre autoritatea contractanata conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul formularii de contestatii si respingerii acestora de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8316 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A. ? Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari. ? In acelasi timp, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct, in conformitate cu prevederile art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completare formular 2)2.Declaratie privind eligibilitatea conf.art.180 din OUG 34/2006 (completare formular 3)3.Declaratie privind eligibilitatea conf.art.181 din OUG 34/2006 (completare formular 4)3.a.Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele 3.b.Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat de participare cu oferta independenta (completare formular 5)7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completare formular nr.6) *** Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica sunt: primar- Vasile Dorian Botoaca, Mircea Costin Coca-viceprimar, Gabriela Ciusa ? Sef Birou Dezvoltare Locala, Investitii si Achizitii Publice, Catalin Piciorea ? Sef Birou Urbanism si Mirela Purcaru - Director Executiv; Consilieri locali: Antone Iordache Nicolae Marius, Berteanu Laurentiu, Brinzi Bogdan, Grama Ion, Manea Gheorghe, Mitrea Mihai Adrian, Musea Constantin Marian, Petre Constantin, Piciorea Florentin Ciprian, Serban Dragos, Voicu Ioan Eduard, Comanoiu Gheorghe Mihail, Necula Florin, Peticila Ioan Ciprian.***Documentele eliberate de terti se vor prezenta in original, copii legalizate sau copii lizibile, marcate de catre ofertant cu , , conform cu originalul?. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. 1. Certificat Constatator emis de ORC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului.In cazul oferantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acestuia i se va solicita prezentareaCertificatului Constatator la sediul autoritatii contractante, in original.2. Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor sau orice alt document emis de autoritatile competente prin care se atestacalitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2004 (daca este cazul) ? completare formular nr.7***Documentele eliberate de terti se vor prezenta in original, copii legalizate sau copii lizibile, marcate de catre ofertant cu , , conform cu originalul?. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani - completare formular nr.8Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anul respectiv., Cerinta 1: Media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani sa fie de minim 14.400.000 lei.Se vor prezenta situatii financiare (bilant, cont de profit si pierdere si date informative)pentru anii 2010 si 2011, pentru anul 2012 prezentandu-se documente pe care ofertantul le considera edificatoare pentru indeplinirea cerintei., Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibilitati banesti, resurse reale , negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiaresuficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii , in valoare de minim 3.000.000 leipentru o perioada de minim 4 luni de derulare a contractului.Se vor prezenta: contracte de credit sau documente bancare relevante (ex. depozite bancare, declaratii bancare, scrisori de bonitate, scrisori de comfort).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-completare formular nr.92. Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a finalizat unul sau maxim 3 contracte de executie lucrari similar a caror valoare cumulata sa fie de minim 7.200.000 lei.Se vor prezenta certificari de buna executie, care vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari -completare formular nr.104.Cerinta 4: Ofertantul va trebui sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing, contracte/conventii de inchiriere si angajamente de punere la dispozitie) de urmatoarele echipamente: - Excavator- Statie de preparare a mixturilor asfaltice sau contracte/angajamentede furnizare mixturi- Statie de preparare a betonului sau contracte/angjamente de furnizare beton- Repartizor finisor mixturi asfaltice- Cilindru compactor- Incarcator frontal- Buldozer pe senile- Autogreder- Autobetoniere sau contract de transport beton- Autocisterna- Masina de taiat rosturi cu disc- Masina de trasat benzi de circulatie- Macara- Instalatie de forat piloti, adancime 300m- Laborator de incercari grad 2 pentru mixturi asfaltice si betoane, cu agrement RENAR, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se va completa formularul nr.11. Acesta va fi insotit de copii lizibile dupa documentele care sa ateste dovada detinerii si/sau accesului la utilaj/echipament (ex: facturi, contracte de vanzare - cumparare, contracte de leasing financiar, contracte de inchiriere, contract de furnizare, angajamente de punere la dispozitie, etc.), 5.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - prezentare formular nr.126.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, insotite deangajamentul ofertantului privind resursele umane ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului leva inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei - prezentare formulare nr.13 si 147.Cerinta 5: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: ? Coordonatorproiect, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier de minim3 ani? Sef santier cu experienta profesionala in constructiide infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;? Responsabil tehnic cu executia lucrarilor, specializarea drumuri si poduri, atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului ;? Responsabil cu controlul tehnic de calitate? Responsabil cu asigurarea securitatii si sanatatii munciiSe vor prezenta: - copii dupa contractele individuale de munca / contractelede colaborare / angajamentele / acordurile de participare- CV-uri in format EUROPASS(formular nr.15), datate sipurtand numele in clar si semnatura in original. Acestea vor avea inscrise mentiunea: ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii".-declaratii de disponibilitate (completare formular 16) , in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajate ale ofertantului-copii dupa diplomele care sa ateste studiile si specializarile personalului propus (diplome de studii, diplome care sa ateste calificarile obtinute)-pentru RTE - copie dupa atestat si legitimatie, vizata la zi-pentru demonstrarea experientei similare, in CV-ul persoanei desemnate casef de santier, se vor preciza lucrarile si beneficiarii acestorain cadrul carora a detinut functiade sef de santier-pentru responsabilul cu controlul tehnic de calitate este suficienta numirea, 8.Informatii privind asociereaOperatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;? nominalizarea liderului asociatiei;? partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Nota: In cazul unei candidaturi si oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.In ceeace priveste standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului aceastea se vor przenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza9.Informatii privind subcontractantii - completare formular nr.17 semnat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia. Nota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerareentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. 1.Informatii privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 90012.Informatii privind sistemul de management al mediului din seria ISO 14001Se vor prezenta: 1.Copie dupa Certificatul privind sistemul de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificatele echivalente, pentru domeniul de executie de lucrari specifice tipurilor de activitati care fac obiectul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme acreditate).2.Copie dupa Certificatul privind sistemul de management al mediului din seria ISO 14001 sau certificatele echivalente, pentru domeniul de executie de lucrari specifice tipurilor de activitati care fac obiectul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme acreditate).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer