Achizitie publica - LUCRARI DE MODERNIZARE A ZONEI STRAZILOR PIETEI SI STADIONULUI , ORAS MIOVENI , JUD.ARGES
Detaliu pentru invitatia numarul 350574
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350574/17.07.2013
Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE A ZONEISTRAZILORPIETEI SI STADIONULUI , ORAS MIOVENI , JUD.ARGES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MIOVENICod fiscal: 4318199, Adresa: B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, ARGES, Mioveni, Telefon: 0348/455113, Fax: 0248/260500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria orasului Mioveni , B-DUL DACIA, NR.1, Mioveni, jud. Arges , Romania, cod postal: 115400, telefon: +40 348455113, fax: +40 248260500 - Compartiment Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Mioveni, B-dul Dacia nr.1, Mioveni, jud. Arges, Romania, cod postal: 115400 - Sala de consiliu a Consiliului Local Mioveni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE A ZONEISTRAZILORPIETEI SI STADIONULUI , ORAS MIOVENI , JUD.ARGES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. CANALIZARE PLUVIALA STR. PIETEI, STADIONULUI SI BISERICII2. MODERNIZAREZONASTRADAPIETEI CUSTRADASTADIONULUIa.Pe strada Pietei si zonele adiacente acesteiab.Pe Aleea Preot Nicolae Capatanac.Pe strada Stadionuluid.Pe strada MunteniaValoarea estimata a fost calculata avandu ? se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie respectiv: 1.Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.280.152 lei;2.Cheltuieli diverse si neprevazute 222.454 lei, reprezentand un procent de 9, 75 % din valoarea de la pct.1. Valoarea estimata totala este de 2.502.606 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 502, 606 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 40.000 LEI. Daca gar. de particip. va fi depusa in euro, echiv. se va face la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data lim. de dep. a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, inclusiv. Operatorii economici care demonstreaza ca sunt IMM vor plati jumatate din garantia de participare, respectiv 20.000 lei.Modul de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, ( in original) care va acoperi toate riscurile prevazute de lege, respectiv: a) ofertantul _____________________ (denumirea/numele) si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ___________________________ (denumirea/numele) nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ___________________________ (denumirea/numele) a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d)Ofertantul ___________________ (denumirea/numele) se aflain situatia descrisa la art. 278?1 din OUG nr. 34/2006 actualizata. 2. ordin de plata in contul RO54TREZ0465006XXX010008 deschis la Trezoreria Pitesti; Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 din OUG nr.34/2006 este de 6060, 15 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1. instrument de garantare ( in original) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; 2. sume in numerar depuse la casieria autoritatii contractante; 3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, cont deschis in Trezorerie cf. prevederilor HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Perioada garantiei de buna executie estede 24 de luni de la incheierea procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici si tertul sustinator daca este cazul, participanti la procedura, nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 2 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA)-original- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizataOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, lit. c^1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator daca este cazul.Mod de dovedire: i) Se va completa Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -originalii) Se vor atasa certificate fiscale din care sa reiasa "lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?, cf. art.9 alin.2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele si impozitele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CUORIGINALUL?, semnata si stampilata de operatorul economic - pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor la buget este 25 ale fiecarei luni pt obligatiile lunii anterioare, iar in cazul persoanelor juridice straine se va tine cont de prevederea legala conf. careia ?In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens?.- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaMod de dovedire: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze Formularul anexat nr. 12 -original.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 actualizataMod de dovedire: Ofertantii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori(daca este cazul) participanti la procedura trebuie sa completeze Formularul anexat nr. 15 -original.Lista persoanelor cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)este anexata formularului nr.15 si are urmatorul continut: Baciu Ion Marius - consilier local, Berliba Marian - Consilier local, Canuta Elvira Elena - consilier local, Coman Georgica - consilier local, Didita Gheorghe - consilier local, Dragusinoiu Filofteia Valentina - consilier local, Filfanescu Sorin Ion- consilier local, Frantescu Costel - consilier local, Mandu Ion - consilier local, Martalogu Ion - consilier local, Popa Marian - consilier local, Neagoe Ion - consilier local, Olteanu Dumitru - consilier local, Scurtu Marin - consilier local, Stoica Grigore - consilier local , Serban Ramona Corina - consilier local, Toma Rodian Cristian - consilier local, Vasilescu Mitu -consilier local, Georgescu Ion - Primar; Costache Aurel - Viceprimar; Stefanescu Maria - Secretar oras Mioveni; Fintoiu Ilie - consilier juridic; Dorobantu Vasile - Sef Birou Achizitii-Urmarire Investitii;Barbuta Nela - Inspector Birou Achizitii- Urmarire Investitii; Proca Danut Dumitru - Inspector Birou Achizitii -Urmarire Investitii; Sava Gheorghita - Sef Serviciu Economic. - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoane juridice / fizice romanei) Se va atasa, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata dupa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in baza Legii nr.26/1990, din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectulcontractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice / fizice strainei) Se vor atasa copii dupa original si traducere autorizata in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;Ofertantul in oricare din situatiile de mai sus, clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cifra de afaceri medie globala, in ultimii 3 ani fiscali - min. 4.000.000 lei.CURSUL DE SCHIMB LA CARE SE VA FACE ECHIV. LEU/EURO ESTE CURSUL MEDIU ANUAL COMUNICAT DE BNR , RESP.: 2010 - 1 Euro = 4, 2099 lei 2011- 1 Euro = 4, 2379 lei 2012- 1 Euro = 4, 4560 lei- Bilanturi contabile aferente celor 3 ani, inregistrate la organelecompetente sau orice alte documente edificatoare din care sa rezulte cifra de afaceri.- Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca operatorul economic, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor , o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele , materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice , sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Ofertantii trebuie sa fi executat si sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani cel putin un contract sau cel mult 2 contracte de lucrari similare a caror valoare cumulataeste de minim 2.000.000 lei(fara TVA). Se va atasa o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie /documenteconstatatoare / recomandari/procese verbale de receptie prin care sa se confirme executarea de lucrari similare continand referiri la beneficiarul contractului, tipul lucrarilor executate, perioada in care s-a realizatcontractul, valoarea contractului , pentru cele mai importante lucrari. Cei 5 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, aut. contr. valua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani si va avea in vedere doar lucr. exec. in aceasta per. Daca contr. prez. au fost derul. de catre of. in asoc. /subcontr. atunci procentul executat de ofertant trebuie sa asig. indepl. cerintei minime de calificare. Pentru lucrarile executate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana.Pt. contr. prez. ca exper. simil.expr. in alte monede decat lei conversia se va realiza la cursul valutar stab. de BNR valabil la data semnarii contr., -Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Obligativitatea prezentarii listei privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si asigurarea personalului de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari din care sa faca parte :1.Responsabil tehnic cu executia pentru lucrarile care fac obiectul contractului -Se va prezenta copie atestate/certificate (in termen devalabilitate la data limita de depunere a ofertelor) si copie contract de munca / de colaborare sau angajamente de participare (conform art.188, alin 3, lit b din OUG 34/2006, actualizata).2.Responsabil calitate - Se va prezenta copie dupa Decizia de numire si copie contract de munca/ de colaborare sau angajamente de participare (conform art.188, alin 3, lit b din OUG 34/2006, actualizata)., -Informatii privind resursele tehnice -Obligativitatea prezentarii uneideclaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se vor prezenta Documente care atesta detinerea( dotare proprie/contract/precontract de inchiriere / angajament sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor , instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului., -Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se va prezenta o Declaratie privind partea/partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritateacontractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitiepublica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., -Informatii privind asociatii. Se va prezenta o Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora . Se va atasa Acordul de asociere (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). a) In cazul in care oferta este depusa deo asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiileprivind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indepliniasociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. b) Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte desemnarea contractului, atasarea Acordului de asociere in forma autentica.Autentificarea documentului se va face de catre un notar public, conformlegii 36/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, art 65 sectiunea II"Autentificarea actelor". - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Certificatul ISO 9001(sau echivalent).Intr-o asociere atat antreprenorul general( liderul asociatiei) cat si ceilalti asociati trebuie sa indeplineasca cerinta privind sistemede management ISO 9001-2008(sau echivalente)pentru partea din contract pe care o realizeaza., - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Certificatul ISO 14001 (sau echivalent).Intr-o asociere atat antreprenorul general( liderul asociatiei) cat si ceilalti asociati trebuie sa indeplineasca cerinta privind sistemede management ISO 14001-2004 (sau echivalente)pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 10:07