Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de modernizare ascensor persoane 500 daN, 5 statii


Detaliu pentru invitatia numarul 340224
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: BIBLIOTECA CENTRALA UNIVERSITARA M EMINESCU IASI
Numar invitatie: 340224/28.11.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare ascensor persoane 500 daN, 5 statii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIBLIOTECA CENTRALA UNIVERSITARA M EMINESCU IASICod fiscal: 4540836, Adresa: str Pacurari nr 4, Iasi, Telefon: 0232264245, Fax: 0232261796
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Pacurari nr 4, Iasi, Romania, cod postal: 700511, registratura BIBLIOTECII CENTRAL UNIVERSITARE M EMINESCU IASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Banu, numarul 6, Iasi, cod postal 700127, sediul consultantului SC Sylver Rom SRL Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare ascensor persoane 500 daN, 5 statii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare ascensor persoane 500 daN, 5 statii - conform sectiunii "Caiet de sarcini"
II.1.6) CPV: 45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 1.620 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.a) a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - in copie semnata "conform cu originalul";b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, datele autoritatii contractante sunt urmatoarele: CUI 4540836, cont RO29TREZ4065019XXX000583 deschis la Trezoreria IASI.
Garantie de buna executie
Cuantumul garant. de buna execut.: 10% din pretul contractului, fara TVA. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari prezentat in original care devine anexa la contract sau OP in contul RO29TREZ4065019XXX000583. BCU Iasi are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a lucrarilor care fac obiectul contractului, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului incauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 1 - in original, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator; Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Prezentare Formular 2-in original-Cerintaobligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulteobligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta - in copie "conform cu originalul"si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - in copie "conform cu originalul", de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Cerinta 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 3-in original- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati; Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG 34/2006-Prezentare Formular nr.4-in original-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Calinescu Alexandru ? Director General, Beschea Olga ? Director General Adjunct, Petrea Vladimir ? Director Economic Administrativ Financiar, Manole Laura Cristina ? Sef Serviciu Administrativ, Danis Luminita ? Sef Serviciu BibliotecarChihaia Lacramioara ? Sef Birou Bibliotecar, Ichim Paul Dorel ? Sef Serviciu Bibliotecar, Papuc Liviu ? Sef Serviciu Bibliotecar, Halciug Carmen Georgeta ? Sef Serviciu Bibliotecar, Stumbea Camelia ? Sef Serviciu Bibliotecar, Gafton Ioana ? Sef Serviciu Bibliotecar, Manolache Julieta ? Sef Serviciu BibliotecarOlariu Ivona ? Sef Serviciu Bibliotecar, Alexa Ilona Carmen ? Sef Serviciu Bibliotecar, Diaconescu Carmen ? Sef Birou Informatizare, Simionescu Adriean ? Sef Birou Administrativ FinanciarCerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator; Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 5-in original-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata "conform cu originalul" la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor siimpozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate "conform cu originalul". Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-copie semnata "conform cu originalul"-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana. NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Fisa de Informatii generale Informatii privnd cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani Formular nr. 6 - in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul., Cerinta nr.2 Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM - daca este cazul Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM conform Formular 7-in original-Nota: In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular 7, Cerinta nr. 3 Bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari, la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011.in copie semnate "conform cu originalul".
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Lista principalelor executii de lucrari efectuate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Formular 8 - in original-Declaratie privind lista principalelor executii de lucrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta 2 - Informatii privind subcontractantii - daca este cazul Lista cu subcontractantii si specializarea acestora Completare Formular nr.8 - in original, Cerinta 3 - Declaratie pe propria raspundere cu privire la resursele tehnice - care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de executie - conform formular nr. 15 - in original
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer