Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de modernizare cladiri, retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pt. Pers. Adulte cu Handicap Urlati


Detaliu pentru invitatia numarul 324013
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pt. Pers. Adulte cu Handicap Urlati
Numar invitatie: 324013/12.04.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare cladiri, retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pt. Pers. Adulte cu Handicap Urlati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pt. Pers. Adulte cu Handicap UrlatiCod fiscal: 24930531, Adresa: str. Valea Nucetului, nr. 117, Urlati, Telefon: 0244440001, Fax: 0244440001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Valea Nucetului, nr. 117, Urlati, Romania, cod postal: 106300, telefon: +40 0724520605, persoana de contact: CRRNPAH Urlati - Stanciu Aurelian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Valea Nucetului, nr. 117, Urlati, Romania, cod postal: 106300, telefon: +40 0724520605, persoana de contact: CRRNPAH Urlati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare cladiri, retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pt. Pers. Adulte cu Handicap Urlati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari aferente proiectului?Lucrari de modernizare cladiri, retele utilitati, facilitati de acces si dotari la C.R.R.N.P.A.H. Urlati?jud. Prahova cod SMIS 15524, finantat in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.2
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 200, 317 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 44.000 lei ( 22.000 lei pentru IMM-uri). IMM ?urile vor completa o declaratie (Formularul nr.21 din , ,Volumul III ? Model de Formulare?). Perioada de valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor si se va constitui conform art.86 alin.(1) din H.G. 925/2006(Formularul nr.23 din , ,Volumul III ? Model de Formulare?), pana la data si ora deschiderii ofertelor. Se poate achita si cu OP sau fila CEC cu confirmarea bancii, in contul RO87TREZ5245026XXX001185 deschis la Trezoreria Mizil. In cazul in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatarului din garantia de participare contravaloareacalculata conform art 278 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (5 % pentru IMM), din valoarea contractului fara TVA. Perioada de valabilitate este egala cu durata contractului. Modalitatea de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o sociatate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectare prevederilor H.G. nr. 1045/2011.AC are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat. AC va elibera/restitui garantia de buna executie, conf. art.92 alin. (4) din HG nr. 925/2006 cu modif. si compl. ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Cerinte obligatorii: - se va prezenta completat Formularulnr. 3 ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Volumul III ? Modele de Formulare?. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinte obligatorii: - se va prezenta completat Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006? din ?Volumul III ? Modele de Formulare?Nota: Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art.180 si la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciaresau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Operatori economici care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, vor fi exclusi de la procedura de atribuire a contractului.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii procedurii de atribuireCerinte obligatorii: Se vor prezenta Certificate constatatoarein conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit : Certificat fiscal emis de organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;Certificat fiscal emis de organele competente ale Administratiei Publice Locale privind plata obligatiilor bugetare catre bugetuladministatiei publice locale - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;Observatie: Daca operatorul economic beneficiaza de inlesniri la plata impozitelor si taxelor, cum ar fi, de exemplu, esalonarile sau amanarea platilor, acordate de catre institutiile imputernicite (ANAF) nu se considera datorii decat in cazul in care graficele de esalonare sau noile date scadente nu sunt respectate.Cerinta nr. 4Declaratie "Certificat de participare cu oferta independenta"Cerinte obligatorii: - Se va prezenta completat Formularul nr. 6 ?Certificat de participare cu oferta independenta? din ?Volumul III ? Modele de Formulare?Cerinta nr.5?Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr34/2006?Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul nr. 7 ?Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006? din ?Volumul III ? Modele de Formulare?Aceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii? si de tertul sustinator daca este cazul(Formularul nr.16 din ?Volumul III ? Modele de Formulare?). Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Declaratie de evitare a conflictului de interese pentru persoane cu functii de decizie in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Panait Niculina ? DirectorC.R.R.N.P.A.H. UrlatiParlogea Mariana? Contabil sefC.R.R.N.P.A.H. UrlatiStanciu Aurelian ? Responsabil achizitii publice C.R.R.N.P.A.H. UrlatiCerinta nr. 6Informatii generaleCerinte obligatorii: - Se va prezenta completat Formularul nr. 8 ?Fisa de informatii generale? din ?Volumul III ? Modele de Formulare? Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator- in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul - emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, din care sa rezulte obiectul de cativitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineSe vor prezenta documente care sadovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident -din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraOfertantul, trebuie sa faca dovada unei situatii economico-financiare stabile. In acest sens, trebuie ca: - media cifrei de afaceri in domeniul de activitate, din cel mult ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare decat 4400000.00 RON (valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2).Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica si / sau profesionala?Declaratie privind lista lucrarilor executate si finalizate in ultimii 5 ani?(calculati pana la data depunerii ofertelor), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Executia in ultimii 5 ani a maxim 5 contracte de lucrari a caror valoare cumulata sa insumeze minim 2250000.00 lei fara TVA.Cerinta privind experienta similara se considera indeplinita daca ofertantii fac dovada incheierii de contracte similare, prin ?contract similar? intelegandu-se contractul de lucrari avand ca obiect lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri., Cerinta nr. 2Informatii privind pregatirea profesionala si calificarea personaluluiDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011), separat pe fiecare an in parte.Se va nominaliza personalul " cheie " de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Personalul " cheie " propus pentru executia lucrarii: - responsabil tehnic cu executia;
- sef santier;
- responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor;
- coordonator in materie SSM.Pentru personalul " cheie " se vor prezenta: CV-uri in format Europass - declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract, diplome care atesta specializarea personalului(copii lizibile certificate " conform cu originalul "), dovada privind implicarea in contracte similare., Cerinta nr. 3Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului?Participantul va declara pe propria raspundere ca detine echipamentele si dotarile specifice desfasurarii activitatii si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului sau are posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere precum si prezentarea unui angajament., Cerinta nr. 4Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora?.Nota: In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre un tert sustinator, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al unui tert sustinator, incheiat in forma autentica (in fata unui notar public), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie Ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001, Implementarea standardului pentru certificarea sistemelor de management de mediu din seria ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP si de la sediul Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer