Achizitie publica - Lucrari de modernizare cladiri, retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pt. Pers. Adulte cu Handicap Urlati
Detaliu pentru invitatia numarul 324013
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324013/12.04.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare cladiri, retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pt. Pers. Adulte cu Handicap Urlati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pt. Pers. Adulte cu Handicap UrlatiCod fiscal: 24930531, Adresa: str. Valea Nucetului, nr. 117, Urlati, Telefon: 0244440001, Fax: 0244440001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Valea Nucetului, nr. 117, Urlati, Romania, cod postal: 106300, telefon: +40 0724520605, persoana de contact: CRRNPAH Urlati - Stanciu Aurelian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Valea Nucetului, nr. 117, Urlati, Romania, cod postal: 106300, telefon: +40 0724520605, persoana de contact: CRRNPAH Urlati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare cladiri, retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pt. Pers. Adulte cu Handicap Urlati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari aferente proiectului?Lucrari de modernizare cladiri, retele utilitati, facilitati de acces si dotari la C.R.R.N.P.A.H. Urlati?jud. Prahova cod SMIS 15524, finantat in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.2
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 200, 317 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 44.000 lei ( 22.000 lei pentru IMM-uri). IMM ?urile vor completa o declaratie (Formularul nr.21 din , ,Volumul III ? Model de Formulare?). Perioada de valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor si se va constitui conform art.86 alin.(1) din H.G. 925/2006(Formularul nr.23 din , ,Volumul III ? Model de Formulare?), pana la data si ora deschiderii ofertelor. Se poate achita si cu OP sau fila CEC cu confirmarea bancii, in contul RO87TREZ5245026XXX001185 deschis la Trezoreria Mizil. In cazul in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatarului din garantia de participare contravaloareacalculata conform art 278 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (5 % pentru IMM), din valoarea contractului fara TVA. Perioada de valabilitate este egala cu durata contractului. Modalitatea de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o sociatate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectare prevederilor H.G. nr. 1045/2011.AC are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat. AC va elibera/restitui garantia de buna executie, conf. art.92 alin. (4) din HG nr. 925/2006 cu modif. si compl. ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraOfertantul, trebuie sa faca dovada unei situatii economico-financiare stabile. In acest sens, trebuie ca: - media cifrei de afaceri in domeniul de activitate, din cel mult ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare decat 4400000.00 RON (valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2).Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica si / sau profesionala?Declaratie privind lista lucrarilor executate si finalizate in ultimii 5 ani?(calculati pana la data depunerii ofertelor), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Executia in ultimii 5 ani a maxim 5 contracte de lucrari a caror valoare cumulata sa insumeze minim 2250000.00 lei fara TVA.Cerinta privind experienta similara se considera indeplinita daca ofertantii fac dovada incheierii de contracte similare, prin ?contract similar? intelegandu-se contractul de lucrari avand ca obiect lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri., Cerinta nr. 2Informatii privind pregatirea profesionala si calificarea personaluluiDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011), separat pe fiecare an in parte.Se va nominaliza personalul " cheie " de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Personalul " cheie " propus pentru executia lucrarii: - responsabil tehnic cu executia;
- sef santier;
- responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor;
- coordonator in materie SSM.Pentru personalul " cheie " se vor prezenta: CV-uri in format Europass - declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract, diplome care atesta specializarea personalului(copii lizibile certificate " conform cu originalul "), dovada privind implicarea in contracte similare., Cerinta nr. 3Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului?Participantul va declara pe propria raspundere ca detine echipamentele si dotarile specifice desfasurarii activitatii si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului sau are posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere precum si prezentarea unui angajament., Cerinta nr. 4Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora?.Nota: In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre un tert sustinator, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al unui tert sustinator, incheiat in forma autentica (in fata unui notar public), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie Ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001, Implementarea standardului pentru certificarea sistemelor de management de mediu din seria ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP si de la sediul Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 14:59