Achizitie publica - Lucrari de modernizare drumuri locale in cartierele Pripor si Costesti din orasul Fieni
Detaliu pentru invitatia numarul 334271
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334271/24.08.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare drumuri locale in cartierele Pripor si Costesti din orasul Fieni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL FIENI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4280310, Adresa: STRADA INGINER AUREL RAINU, NUMARUL 67, Fieni, Telefon: 0245774070, Fax: 0245774073
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA INGINER AUREL RAINU, NUMARUL 67, Fieni, Romania, cod postal: 135100, telefon: +40 245774070, fax: +40 245774073, persoana de contact: SorinelVASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local Fieni situata in Fieni, str. ing. Aurel Rainu, nr. 67, jud. Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare drumuri locale in cartierele Pripor si Costesti din orasul Fieni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare drumuri locale in cartierele Pripor si Costesti din orasul Fieni
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 240, 204 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 24804, 08 lei. Modalitati de constituire acceptate: - Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta; - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Termen de valabilitate al garantiei de participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor OBSERVATII: - In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO37TREZ2755006XXX000772 ? Trezoreria Pucioasa.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A, in termen de 10 zile de la semnarea acestuia de catre ambele parti. b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: completarea Formularului 1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaCerinta obligatorie: completarea Formularului 2-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: completarea Formularului 3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Cerinta obligatorie : completarea Formularului 3.1. Persoanele cufunctie de decizie din cadrul autoritatii: Budoiu Adriean - Primar, Iliescu Georgeta - Sef serviciu financiar, Vasile Sorinel - Sef Birou Investii - Achizitii publice, Consilieri locali: Marinoiu Razvan Andrei, Suditu Alexandru Cezar, Motoc Gheorghe, Dinu Vasile, Marcu Gheorghe, Enache Maria, Hadarean Mirela, Ghinoiu Ion, Baicu Dan, Secareanu Gheorghe, Secareanu Viorel, Ilinca Cristina, Diaconescu Ion Liviu, Dogarel Stelian, Udroiu Gheorghe. Persoane cu functie de decizie din cadrul Consiliului Judetean Dambovita: Tutuianu Adrian - Presedinte, Consilieri judeteni: Ana George Bogdan, Antonescu Marin, Antoniu Florin Silviu, Banila Alexandru, Briceag Paul Robert, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Cristea Maria, Dinca Georgeta, Dumitru Adrian, Ferariu Ioan, Folescu Ioan, Hermenean Ioan, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Lupoiu Mihai Marius, Manole Mihai Alin, Marinescu Ioan, Mocanu Adrian, Moise Vasile, Moldoveanu Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Olteanu Catalin Cosmin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Stefan Corneliu, Stoica Liviu Cozmin, Tingirica Marin, Trifan Mihai, Vasiliu Teodor Emilian-Certificat de participare cu oferta independenta conf. Ordinului 314/2010Cerinta obligatorie : completarea Formularului 3.2-Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si bugetul localCerinte obligatorii: Certificat de cazier fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice in original sau copii legalizate, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala de Administrare Fiscala, in copie conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind Impozitele si Taxele Locale, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei, in original sau copii legalizate, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Persoane juridice romaneSolicitatCerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului include serviciile care fac obiectul contractului nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii juridice, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, in copie conforma cu originalul.Persoane juridice straineSolicitat Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va demonstra situatia financiar contabila prin depunerea Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011., Ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, pentru ultimii 3 ani egala sau mai mare decat echivalentul valorii estimate a contractului in lei. Cerinta se refera la cifra de afaceri globala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta informatii privind privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Ofertantii vor prezenta Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiari, Ofertantii vor demonstra ca au executat cel putin un contract similar cu obiectul contractului de fata si cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata fara TVA a contractului ce face obiectul prezentei proceduri. In acest sens se vor depune: de copii de pe partile relevante ale contractului invocat, copie de pe procesul verbal de receptie cu recomandarea aferenta din partea beneficiarului, semnat si stampilat, pentru contractul similar, informatii privind subcontractantii - daca este cazul, Ofertantii vor prezenta informatii privind personalul angajat cu contract individual de munca si al cadrelor de conducere precum si personalul propriu alocat derularii contractului Ofertantii vor detina Certificat sistem management de calitate pentru executie constructii civile, Ofertantii vor detina Certificat sistem management de mediu pentru executie constructii civile
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine prin descarcarea de pe site-ul www.e-licitatie.ro (S.E.A.P.)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 12:23