Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de modernizare in cadrul proiectului ?Infiintarea Centrului National de Informare si Promovare Turistica a judetului Arad?


Detaliu pentru invitatia numarul 326116
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Arad
Numar invitatie: 326116/09.05.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare in cadrul proiectului ?Infiintarea Centrului National de Informare si Promovare Turistica a judetului Arad?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AradCod fiscal: 3519941, Adresa: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Telefon: 0357/731100, Fax: 0357/731287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Romania, cod postal: 310003, telefon: +40 357731100, fax: +40 357731287, persoana de contact: NADIA RALUCA LUCACI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Arad, mun.Arad, str.Corneliu Coposu nr.22, jud.Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare in cadrul proiectului ?Infiintarea Centrului National de Informare si Promovare Turistica a judetului Arad?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de modernizare si remodelare a imobiluluisituat in Arad, Bd. Revolutiei nr. 81, conform memoriului tehnic, caietului de sarcini si listelor de cantitati.
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 464, 189.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 9000 lei, sa fie irevocabila.Moneda in care se va constitui: lei; Limba in care se va prezenta garantia: limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata.Perioada de valab.a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de dep. a ofertelor, care va acoperi si perioada de valab.a ofertei. In cazul extinderii per.de valab. a ofertei, per.de valab. a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofer. si-a retras oferta.Forma de const.(conform art. 86 alin.(1)din HG 925/2006), prin virament in contul Judetului Arad, prin CJA, Trez. Mun. Arad, nr. RO13TREZ0215006XXX006670 ? pentru pers. fizice/juridice romane; prin virament in contul Judetului Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Agentia Petru Rares, nr. RO03BTRL00201202A17432XX - pentru pers.fizice/juridice straine;printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc.bancara ori o soc.de asig; prin ordin de plata sau fila cec, cu cond.confirmarii acestora de catre banca pana la data desch.ofert., prin numerar la casieria unitatii (max. 5000 lei). Dovada constituirii garantiei, dupa caz insotita de decl. de incadrare in categ.IMM, vor fo atasate ofertei, intr-un plic separat la vedere. Precizari privind instr.de garantare: va fi prezentat oblig.in original, la deschiderea ofertelor, va fi emis in fav. Judetului Arad, prin C.J.A.; Sa faca referire expresa la procedura in cauza;Sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in fav.careia s-a constituit; Sa aiba inscrisa valabil. pt.care a fost const.care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;Sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta; Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in mod neconditionat, respectiv la prima cerere a benef.pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Trebuie sa prevada posib. retinerii sumei, cfm.art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va const.in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de const. cfm.art.90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie cfm HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 4 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006).Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 pentru ofertant/toti asociatii ? Formular nr. 5;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr. 28.Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: -Nicolae IOTCU-presedinte;
-Cristian DRAGAN-vicepresedinte;
-Adrian TOLEA-vicepresedinte;
-Gheorghina RIBOVICI-director executiv;
-Adrian NEDELCIU-director executiv;
-Cristian CIRLUGEA-director executiv adjunct;
-Lucia CHISBORA -director executiv;
-Nadia LUCACI-sef serviciu achizitii publice;
-Liliana TURJUC-sef serviciu financiar-contabilitate;
-Gabriela CHIRICHEU- sef serviciu proiecte cu finantare internationala;
-Silvana LUPU-sef serviciu juridic contencios administrativ;
-Marian OLARIU - sef serviciu administrarea patrimoniului public si privat;
-Diana PUIA-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Stela DUMITRACHESCU-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Mirela STANA-consilier superior serviciul achizitii publice;
-Luminita PACURAR ? consilier principal serviciu proiecte cu finantare internationala Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de O.N.R.C.de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.Vor fi calificati doar op.ec. care au ca domeniu de activitate un domeniu similar cu obiectul proc.de achizitie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care certificatul ORC, a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul" se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa urmatorul formular: Fisa de ?Informatii generale?Formularul nr. 3. In functie de informatiile si doc.disponibile operatorii economici vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei cu privire la cifra de afaceri globala. Convertirea in lei si euro, pentru ofert.romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1euro=4, 2379 lei.Pentru operatorii economici care nu au avut activit.in unul sau mai multi din cei 3 ani cifra de afaceri se va lua in considerare conform documentelor disponibile., NOTA: Atunci cand un grup de operat. economicidepune oferta comuna, sit.ec. si financ.se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care pentru un ofertant exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indepl.de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator.In cazulunei oferte individuale care beneficiaza de sustinere, cond.privind cifra de afaceri trebuie indeplinita ori de ofertant ori de tertul sustinator.In cazul unei of. individ./comuna carebeneficiaza, dupa caz, de subcontractare si sustinere, cerinta privind cifra de afaceri nu se considera indeplinita de catre subcontractant, ci doar de catre ofertant, membrii asocierii sautert sustinator, dupa caz;, Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociatie/tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat: 850.000 lei fara TVA.In cazul in care operatorul economic prezinta o decl.de incadrare in categoria IMM-urilor cfm. Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv. IMM, ac.benef.in baza art. 16 alin.2, de reduceri cu 50% pt.crit.legate de cifra de afaceri, cerute in achiz.publice. Ca o asoc.sa benef.de preved.art. 16 alin. 2 din legea 346/2004, trebuie ca toti membrii sa prezinte o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta informatii privind masurile de protectie a mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Se va completa urmatorul formular: Form. nr.16 - declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului;, Pentru persoanele nominalizate la punctele 1-5 se vor anexa: CV-uri, Declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract (Formular nr.14), Copii ale contractelor de munca sau alte contracte de prestari servicii incheiate anterior datei de deschidere a ofertelor, Diplome care atesta specializarea personalului, Autorizatii/ certificate de atestare profesionala specifice domeniului lucrarii care se va executa si legitimatiile valabile la data depunerii ofertelor. Se solicita persoane diferite pentru RTE, seful de santier si inginerul constructor., Cerinte de calificare pentru ofertant/asociatie/ tert sustinator: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani de activ.(calculati pana la data depunerii ofertei) au executat lucrari similare celor solicitate prin doc.de atrib., cerinta fiind indepl.prin prez. a maxim 3 contracte de lucrari de natura similara lucr.ce fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata sa fie minim 400.000 lei fara TVA. Prin lucrari similare se intelege orice lucrare care are cel putin caracteristicile tehnice ale lucrarii ce face obiectul procedurii. Se vor completa urm. form.: ?Form.8 lista princip.lucrari exec.in ultimii 5 ani de activ.(unde se vor regasi contr.similare); Form.9 Exper.similara, aferent fiecarui contract similar; Form.9 va fi insotit de urm.docum.anexa: copia contr.de ach.publica (pag.din care sa rezulte partile contract, obiectul, durata, pretul). Form.11?decl.priv. efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond.in ultimii 3 ani., Cerinta de calificare pentru ofertant/asociatie/ tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va prezenta cel putin urmatoarele informatii referitoare la: 1) 1 SEF DE SANTIER/SEF DE LUCRARI ? absolvent al Facultatii de Constructii, specializarea Constructii Civile, Industriale, Agricole. Acesta trebuie sa aiba experienta profesionala specifica in calitate de sef de santier/sef de lucrari in domeniul constructiilor si extinderilor cladirilor civile;Pentru seful de santier/sef de lucrari se va prezenta copie dupa diploma, CV., 2.) 1 RESPONSABIL TEHNIC cu executia lucrarii (RTE) in domeniul constructiilor civile, industriale, agricole, cu atestat valabil la data depunerii ofertelor, absolvent al Facultatii de Constructii. Acesta trebuie sa aiba experienta profesionala specifica in calitate de RTE in domeniul constructiilor civile;Pentru personalul tehnic responsabil cu executia se va prezenta copie dupa atestat (valabil la data depunerii ofertelor)., 3.) 1 INGINER RESPONSABIL CQ, absolvent al Facultatii de Constructii. Acesta trebuie sa aiba urmatoarele experiente profesionale: Experienta profesionala specifica in calitate de CQ in domeniul constructiilor civile;Pentru resp. cu controlul calitatii se va prezenta o decizie de numire din partea ofertantului/atestat, dupa caz., 4) 1 INGINER SPECIALIST ATESTAT IN DOMENIUL EXECUTARII LUCRARILOR DE PROTEJARE A MONUMENTELOR ISTORICE, conform art.8, lit.e) (atestare executare lucrari ? E) si art.9 lit. d)(domeniul consolidare/restaurare structuri istorice ? 4), din Ordinul 2495/26.08.2010 al Ministrului Culturii si Patrimoniului National, pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice. Pentru inginerul specialist atestat in domeniul executarii lucrarilor de protejare a monumentelor istorice se va prezenta atestatul (valabil la data depunerii ofertelor) specialistului emis de Comisia de atestare in domeniul monumentelor istorice, vizat la zi., 5) Personal specializat autorizat A.N.R.E. pentru lucrarile de instalatii electrice.Pentru personalul specializat, autorizat A.N.R.E. se vor prezenta autorizarile/certificate de atestare profesionala.Pentru personalul specialitat autorizat A.N.R.E. indeplinirea cerintei se poate demonstra prin luarea in calcul a resurselor tuturor membrilor unui grup ce depune oferta comuna, sau pe cele ale subcontr., cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate. Tertul poate sustine un operator economic prin punerea la dispozitia sa a resurselor umane/ tehnice autorizate cu care se va realiza ulterior partea din contract pentru care aceste autorizari se impun. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta sistemul de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2005 (SR EN ISO 14001:2004) sau echivalent, similar cu obiectul prezentei achizitii, in termenul de valabilitate mentionat de emitent.In cazul unei asocieri conditia privind SR EN ISO 14001:2005 (SR EN ISO 14001:2004)Sisteme de management de mediu sau echivalent trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri/subcontractari, tertul/subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta., Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri conditia privind ISO 9001/2008, trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri/ subcontractari tertul/subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, e-mail, sediul autoritatii contractante, posta (chelt.postale revin op.economic)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer