Achizitie publica - Lucrari de Modernizare la Aleea Petre Paulescu din municipiul Salonta
Detaliu pentru invitatia numarul 346454
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346454/09.05.2013
Denumire contract: Lucrari de Modernizare la Aleea Petre Paulescu din municipiul Salonta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SalontaCod fiscal: 4593423, Adresa: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Telefon: 0259-373243, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Romania, cod postal: 415500, telefon: +40 0259373243, fax: +40 0359409733, persoana de contact: Groza Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Salonta, str. Republicii nr.1. Sala mica de sedinta etaj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de Modernizare la Aleea Petre Paulescu din municipiul Salonta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de Modernizare la Aleea Petre Paulescu din municipiul Salonta.Valoarea estimata fara TVA este de 1100000. Suma aferenta pentru diverse si neprevazute este de 110000 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 210, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 20.000 leiIn cazul in care ofertantul face parte din categoria IMM in conf. cu Legea nr. 346/2004, pentru a beneficia de reducerea de 50%, va atasagarantiei de participare si declaratia de incadrare in categoria IMM.Pentru ce-i care constituie garantia de participoare in valuta se va calcula la cursul leu/alta valuta cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) ordin de plata, insotit de extrasul de cont, in contul RO39TREZ0835006XXX000030, deschis la Trezoreria Municipiului Salontab) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractanteScrisorile de garantie vor fi eliberate de o banca din Romania, sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferintaa cu corespondent inRomaaia.c) achitarea sumei la casieria Primariei municipiului Salontad) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioadasolicitata. Acesta trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii care vor constitui garantia de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societatede asigurari, vor include in cadrul acestora si urmatoarea clauza: ?in situatia in care subscrisa a depus contestatie la Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor Bucuresti, iar acesta a respins contestatia ca ne fondata , vom retine contestatarului suma calculata , conformart. 278ยน alineat (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara TVA a contractului / 5 % pentru IMM, constituie prin modalitatile, in termende maximum 5 zile de la semnarea contractului, devenind anexa la contractul incheiat: 1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont , de disponibildistinct, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute in prezentul capitol utilizand modelele din sectiunea ?FORMULARE? din Documentatia deatribuire. Formularele si declaratiile criteriul astfel: Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006, declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazutede art. 181 din OUG 34/2006, Certificat participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta, conform Ord. 314/2010.- documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana;orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertelor si se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata conform cu originalul.Conform art. 69^1 din OUG 34/2006 , persoanele cu funtii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Torok Laszlo ? Primar si IllyesLajos ? Viceprimar si consilierii localisi consilieri local: Kiss Erno, Nagy Ileana, Syabo Sandor, Cseke Sandor, Patocs Julia-Anamaria, Szemes Sandor-Ferencz, Nagy Arpad, Szasz Denes-Albert, Horvath Janos, Szijjarto Szilard, Gali Terezia, Balogh Peter, Boit Nicolaie-Ioan, Buz Ramona-angela, Vesa Ioan, Sala Razvan-Sergiu Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDovada faptului ca obiectul de activitate al ofertantului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emia de ONRC ce fac obiectul achizitiei publice.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990. Autoritatea contractanta aredreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitii publice orice ofertant/candidat care a intrat in faliment caurmare a unei hotararii pronuntate de judecatorul sindic, conform art. 181 lit. a din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani, (2010, 2011, 2012) care sa fieminimum 1.500.000 lei. Din fisa de informatii generale sa rezulte sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie sicontul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura a ofertantilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista de lucrari executate in ultumii 5 ani, Formular experienta similara, cel putin un contract de lucrari similare, cu o valoare minima sau egala cu 1100000 lei fara TVA. insotit de certificarea de buna executie . Se va indica beneficiarul indiferent daca acestea sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, cantitatea perioada, locul executiei.Declaratie privind efectivele medii anuale si a cadrelor de conducere din ultimii 3 ani Formular 10. Declaratie privind lista utilajele si echpiamentele tehnice.Formular 11 Dovada asigurarii managementului calitatii si de mediu, ISO 9001:2008 si14001:2005 sau echivalente.Certificate emise de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sistem de management de mediu 14001:2005, sau echivalente, in domeniul constructii civile, valabil la data limita de depunerii ofertelor. Se accepta ofertantii in curs de certificare daca dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din acestea reese ca ofertantul urmeaza sa primeasca certificarea. In cazul unei asocieri, cerintele solicitate pentru indeplinirea criteriilor privind standardele de ISO trebuie indeplinite de fiecare dintre asociati pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2013 08:48