Achizitie publica - LUCRARI DE MODERNIZARE RAMPE, PLATFORME, ALEI SI AMENAJARE SPATII VERZI
Detaliu pentru invitatia numarul 326137
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326137/09.05.2012
Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE RAMPE, PLATFORME, ALEI SI AMENAJARE SPATII VERZI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta SloboziaCod fiscal: 4231768, Adresa: Jud.Ialomita, Loc.Slobozia, Str.Decebal, nr.1, Slobozia, Telefon: 0243233116, Fax: 0243234657
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Jud.Ialomita, Loc.Slobozia, Str.Decebal, nr.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920013, telefon: +40 0243233116, fax: +40 0243234657, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Jud.Ialomita, Loc.Slobozia, Str.Decebal, nr.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920013, telefon: +40 0243233116, fax: +40 0243234657, etaj 1, Serviciul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE RAMPE, PLATFORME, ALEI SI AMENAJARE SPATII VERZI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE MODERNIZARE RAMPE, PLATFORME, ALEI SI AMENAJARE SPATII VERZI
II.1.6) CPV: 45112360-6 - Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 628, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara, conform Formularului M, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cont trezorerie: RO 64TREZ3915006XXX003182;CUI 4231768Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare incepe de la data limita de depunere a ofertei si va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, daca ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie sau refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.- In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4408.8 lei in raport valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1(1) litera ?b? din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertele necastigatoare, garantia de participare se restituie de catre autoritatea contractanta, dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul anularii procedurii, garantia de participare se va restitui dupa data expirarii perioadei de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data.CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 12576 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind eligibilitatea? Formular A2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG -completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta? Formular B3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular G4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 -Completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Formular C; persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Dr. Olaru Vasile- manager, Ec. Berbece Adrian-Dir. financiar contabil, Dr. Tron Andrei- Dir. Medical, As. Nae Florentina-Dir. de ingrijiri5.Declaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- completarea si prezentarea formularului ?Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular H6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; sau echivalent. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal ; sau echivalent. Cazier fiscal / certificat echivalent pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G. 31 / 2003, .Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in mod obligatoriu, sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, sau echivalent2.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul;NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizataPersoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiToate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privindsituatia economico-financiara- Prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competente2.Fisa de informatii generale si declararea cifrei de afaceri din cel multultimi 3 ani, in functie de informatiile si documenteledisponibile ale operatorilor economiciCerinta minima: Cifra medie de afaceri din cel multultimi 3 ani, in functie de informatiile si documenteledisponibile ale operatorilor economici deminim 6 000 000 lei sau echivalent euro (transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei - www.bnr.ro)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista privind principalele lucrari siservicii executate in ultimii 5 ani2.Experienta similara la data limita de depunere a ofertelorPentru executie: cel putin 1 contract al carui obiect a fost executarea unor lucrari similare obiectivului de executie drumuri, strazi, a carui valoare sa fie de minim: 628 800 lei;Dovada indeplinirii acestorexperiente similare se face, in mod obligatoriu prin copiicontracte lucrari, copii procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finalasi copii recomandari, de la beneficiarii pentru care au fost prestate sau executate.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., 3.Informatii privind dotarile specificeOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in proprietate, prin contract de inchiriere, contract de colaborare, contract de comodat sau contract de leasing sau prin angajament de punere la dispozitie ) de utilajele si dotarile considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei: In acest sens ofertantul va completa formularul I si anexaa) pentru executie lucrari: - statie de producere betoane min.15 mc/h, la care se va atasa in copie raportul de inspectie tehnica -statie de preparat mixturi asfaltice min.120 t/h? se va prezenta in copie raportul de inspectie tehnica - repartizoare finisoare( vibrofinisoare) pentru mixturi asfaltice-1buc- perii mecanice-1buc;
-cilindru compactor vibrator asfalt ? 2 buc.;
- cilindru compactor pe pneuri ? 1 buc.;
- autogreder ? 1 buc.;
- incarcator frontal ? 1buc.;
-autobasculanta min.16 to ? 4 b, 4.Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducereOfertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, prezentarea si completarea formularului Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului ? completarea si prezentarea Formularului JExecutia de lucrari: Minim 1 subinginer RTE cu specializare drumuriexperienta similara minima 5 ani;Minim 1 CQ cu specializare drumuri;Minim 1 coordonator in materie de sanatate sisecuritate in munca conform HG 300/21.03.2006;Managerde proiect ;Sef de santier ;Pentru personalul cheie nominalizat ca experti cheiese vor prezenta: - Curriculum Vitae, model anexat formularului J- declaratie disponibilitate- copie diplome, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale;
- copii contracte de munca , ,5.Informatii privind subcontractantii1.Completarea si prezentarea formularului F si anexa - Declaratia privind partea/partile din contract relevante care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? in original;2. Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare ? in original. 1.Certificat de certificare conform standardelor de referinta: ISO 9001 saualtele echivalente2.Certificat de certificare conform standardelor de referinta: ISO 14001 saualtele echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte preturi punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pret minimx60 punctePret (n)Unde: P(n) ? punctajul ofertei pentru foctorul de evaluare ''Pret''; Pret minim- pretul cel mai mic ofertat Pret (n)- pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
Durata de executie
20
Descriere: Acest factor de evaluare este exprimat in luni.a) Pentru cea mai scazuta durata de executiei(justificata) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte durate de executie prezentate, punctajul se acorda astfel: D(n) = Durata minima x nr. puncte alocate/Durata (o) (Rezultatul inmultirii dintre Durata minima si nr. Puncte alocate se imparte la Durataofertata)
Perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: Duratade garantie minima acceptata(sub care oferta va fi declarata neconforma)va fi de 6 luni iar duratade garantia maximapeste careoferta nu va fi punctata suplimentar este de 30 luni, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional Punctajul pentru factorul de evaluare''Perioada de garantie alucrarilor executate '' se acorda astfel: 24 luni ? 15 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se regaseste in SEAP, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 08:08