Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de modernizare, reabilitare si supraetajare partiala sediul ISU MARAMURES


Detaliu pentru invitatia numarul 334661
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA GHEORGHE POP DE BASESTI AL JUDETULUI MARAMURES
Numar invitatie: 334661/31.08.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare, reabilitare si supraetajare partiala sediul ISU MARAMURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA GHEORGHE POP DE BASESTI AL JUDETULUI MARAMURESCod fiscal: 3627137, Adresa: STR. VASILE LUCACIU, NR.87, Baia Mare, Telefon: 0262211212, Fax: 0262214921
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare, reabilitare si supraetajare partiala sediul ISU MARAMURES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop executia lucrarilor de supraetajare a aripii de est a Pavilionului principal din str. Vasile Lucaciu, nr. 87 Baia Mare, refacerea sarpantei si a invelitoriiintregii cladiri, izolarea termica a cladirii, schimbarea usilor de garaj, montarea unei instalatii de exhaustare a gazelor de esapament din garajul de la parter, refacerea instalatiei electrice si refacerea finisajelor interioare.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 708, 418.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 34168, 38 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Modul de constituire a garantiei pentru participare: SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, ORDIN DE PLATA, SAU ORICE ALT INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARIGarantia pentru participare (daca este constituita prin Ordin de Plata) va fi depusa in contul: RO45TREZ4365005XXX000105 deschis la TREZORERIA Baia Mare, CIF - 3627137 Se vor prezenta documentele justificative IN ORIGINAL.In cazul contestatiilor respinse de CNSC ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 5488, 42 lei, conform art 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, respectandu-se prevederile art. 90 din H.G. nr. 925. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun acord. Modul de restituire a garantiei de buna executie : Conform art. 92, alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobatacu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.? Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local.Cerinta minima: prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele.? Evitarea conflictului de interese.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: POP ION, SIRB IONITA, CIORNEA FLORIN, AVRAM DIANA, BOCOCI CLAUDIA, CHIOREAN IOSIF, ARDELEAN CRISTIAN, BABICI OTILIA, COZMA MARIUS.? Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerinta minima: Formularul A4.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12.10. 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Cerinta minima: Formularul A5.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorii economici vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune. Pentrupersoane juridiceromane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta in original, copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Pentru persoane fizice romane : Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului in copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal.Persoane juridice/ fizice strainePrezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentelor prezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri.Nivel minim necesar: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea de 1708418, 9 lei. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraNivel minim necesar: Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maxim 5 contracte de lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 1708418, 9 lei.Contractele de lucrari similare prezentate trebuie sa acopere urmatoarele categorii de lucrari: constructii civile si industriale, tehnico-edilitare si instalatii electrice. Se accepta si contracte distincte pe specialitati. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul., Informatii referitoare la studiile, pregatireaprofesionala si calificarea personalului de conducere, sipersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.Nivel minim necesar: - Sef sau Sefi de santier - inginer sau subinginer Constructii Civile Industriale si Agricole (CCIA), Cai Ferate Drumurisi Poduri (CFDP)sau instalatii in constructii, absolvent cu licenta in domeniu;
-un Responsabil Tehnic de Executie (RTE)? cu atestat valabil la data ofertarii pentru domeniile vizate (CCIA, CFDP, instalatii in constuctii, instalatii electrice); se vor prezenta autoriz. acestora in copie si declaratia de disponibilitate in original.- un coordonator in materie de SSM in perioada de executie; persoana desemnata va trebui sarespecte toate conditiile impuse de HG 300/2006., Autorizatie ANRENivel minim necesar: autorizatie ANRE pentru executarea lucrarilor electrice prevazute in proiectul de executie., Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii Standarde de asigurare a calitatii. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniile aferente obiectului prezentului contract. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.Certificatele vor trebui sa acopere categoriile de lucrari: constructii civile siindustriale, drumuri ? poduri, si instalatii electrice. Fiecare asociat vaprezenta certificatele pe domeniul/domeniile in care executa lucrarile, dacaeste cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer