Achizitie publica - Lucrari de modernizare-reabilitare termica a Centrului Regional Galati conform proiectului tehnic, a listei de cantitati de lucrari si a prevederilor Caietului de sarcini
Detaliu pentru invitatia numarul 357444
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357444/10.02.2014
Denumire contract: Lucrari de modernizare-reabilitare termicaaCentruluiRegional Galaticonform proiectului tehnic, alistei de cantitati de lucrarisi a prevederilor Caietului de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL PENTRU IMIGRARICod fiscal: 22084517, Adresa: Str Eforieinr.3-5 , Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3132331, Fax: +40 3132331
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Lt. Col. Marinescu Constantin nr.15A, Sector 5, Bucuresti , , Bucuresti, Romania, cod postal: 050037, telefon: +40 213132331, fax: +40 213132331, persoana de contact: Gheorghe Mirescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Lt. Col. Marinescu Constantin nr.15A, Sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare-reabilitare termicaaCentruluiRegional Galaticonform proiectului tehnic, alistei de cantitati de lucrarisi a prevederilor Caietului de sarcini
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare-reabilitare termicaaCentruluiRegional Galaticonform proiectului tehnic, alistei de cantitati de lucrarisi a prevederilor Caietului de sarcini.Contractul va cuprindeurmatoarele categorii de lucrari (izolare pereti exteriori, inlocuire tamplarie, lucrari de instalare ferestre si usi din PVC , izolare apardoselilor , izolareamasardei)Valoarea investitiei de bazaeste :421435, 48 lei-Cheltuieli diverse si neprevazuteeste de 2% din valoarea cheltuielilor cuinvestitia de baza= 8600, 72 leiValoarea estimatatotala=430.036, 20 leiNota: Procentul aferentcheltuielilor dediverse si neprevazutenu se aplica la capitolului ?Organizare desantier?
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 430, 036.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8428, 71 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, conform Formularului 1;
-prin virament bancar, in contul: RO93TREZ7005005XXX001788 deschis la Trezoreria ATCPM Bucuresti, CF 22084517;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.In cazul IMM-urilor cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 si va fi prezentata in original(Formularul 2). In situatia in care un operator economic a depus contestatie iar CNSC respinge aceasta contestatie, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4201, 43 lei calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG 34/2006.Cursul valutar leu/alta valuta va fi cel stabilit de BNR, din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau prin retineri susccesivedin sumele datorate pentru facturi partiale.Suma initiala care se depune de catre operatorul economicin contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului de lucrari . Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va instiinta operatorul economic despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea operatorului economic. Autoritatea contractantava restituigarantia de buna executieconform prevederilor art. 92 alin (4) din HG 925/2006..In cazul IMM cuantumul garantiei de buna executie solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 si va fi prezentata in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos, cu exeptiacertificatelor constatatoaresi certificatelor fiscale, trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"si trebuie sa fie valabile la datalimita aofertelor; se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva; in cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al ofertantului(lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al ofertantului (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioarecelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante: Nelu Pop?inspector general-Stefan Pop-inspector general adjunct-Iordache Paun-inspector general adjunct-Leonard Medrega?director Directia Logistica-Maria Melintescu?contabil sef;Persoane cu atributii in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mirescu Gheorghe?presedinte comisie de evaluare- Balea Simona?membru-Tudor-Caracas Oana?membru-Vasile iulian?membru-Preda Mirela?membru Certificat constatator emis de ONRCinbaza Legii nr.26/1990.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator emis de ONRC va fi prezentat original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o va realiza.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente referitoare la inregistrare/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional(documente/echivalente emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, insotite de traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o va realiza.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va solicita declararea cifrei medie de afaceri in domeniul constructiilor civile pe ultimii trei ani(2011, 2012 si 2013 sa fie de min421.435, 48leifara TVA)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora
In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr.16 Declaratie privind lista subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia.Lista cu subcontractanti va fi insotita de acordurile de subcontractare?Formularul nr. 17.In cazul subcontractarii, fiecare subcontractant este obligat sa declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 dinO.U.G.nr. 34/ 200, Informatii privindasociatii
a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 14-Declaratie privind lista asociatilor), completata de liderul Asocierii.
b) Acordul de asociere-Formularulnr.15Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.In cazul asocierilor, fiecare asociat este obligat sadeclaratiaprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind Lista personaluluinecesar executarii lucrarii
Seva prezentaDeclaratie privindLista personaluluinecesar executarii lucrarii , respectiv personalul muncitor calificat, pe meserii de care dispune ofertantulpentru executia lucrarilor- completareformularul nr. 13In cazul asocierilor, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulareiar cerintaminimase va considera indeplinita indeplinita in mod cumulativ., Declaratie privind Lista personalului deconducere , a personalului responsabil direct cu indeplinirea contractului de lucrari
Se va prezenta Declaratie privind Lista personbalului de conducere, a personalului responsabil direct cu indeplinirea contractului de lucrari precum si a oricaroralti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului(experti/specialisti;RTE, CQ)in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, infoprmatii privind studiile, pregatirea profesionala, si CV-urile acestora? completarea formularului nr.12Ofertantii trebuie sa faca dovada asigurarii acel putin urmatorului personal minim necesar: Sef de santier: inginer/subinginer cu experienta in domeniul constructiilor civile pentru care se vor prezenta: -copie diploma de studii;
-contract de munca, in copie sau contract de prestari servicii in copie sau angajament de participare, dupa caz
Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii(RTE) atestat MDRT, domeniul constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere, pentru care se vor prezenta: -Atestat MDTR, in copie;
-Legitimatie cu viza in terme de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie;
-contract de munca, in copie sau contract de prestari servicii in copie sau angajament de participare, dupa caz
Responsabil tehnic cu controlulcalitatii (CQ) pentru care se vor prezenta: -diploma de studii, in copie, - decizia/dispozitia de numire in functia de responsabil tehnic cucontrolul calitatii-contract de munca, in copie sau contract de prestari servicii in copie sau angajament de participare, dupa caz
Responsabil privind sanatatea si securitate in munca(SSM) pentru care se vor prezenta: -Certificat de absolvire cursuri in domeniu, in copie;
-contract de munca, in copie sau contract de prestari servicii in copiesau angajament de participare, dupa caz, Declaratie privind efectivelemedii anualein ultimii trei ani ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere
Se va prezentaDeclaratie privind efectivelemedii anuale in ultimii trei ani ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere-Formularul nr.11
In cazul asocierilor, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulareiar cerinta minima se va considera indeplinita indeplinita in mod cumulativ., Declaratie privind utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare acontractului
Se va prezenta Declaratiaprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? conform Formularului nr.10 si a anexei acestuia.In cazul asocierilor, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulareiar cerintaminimase va considera indeplinita indeplinita in mod cumulativ, Informatii privind experienta din ultimii 5ani, calculati pana la data de depunere a ofertelor Ofertantul (operator economic saumembrii asocierii de operatori economici, impreuna) trebuie safaca dovada ca a mai executatlucrarisimilare in valoare cumulata de cel putin 421.435, 48 leifara TVAListava continedespre contracte in domeniul constructiilor civile, contractereceptionate partial, receptionate la terminarea lucrarilor, sau receptionate final, in ultimii 5 ani, calculatipana la data limita de depunere a ofertelor.Valoarea cumulata a lucrarilorsa fie decel putin 421.435, 48 lei fara TVA.Declaratia v-a fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate debeneficiari(copii ale partilor relevante din contracte/copii procese verbale de receptie/recomandari, /documente constatatoare/orice alt document din care sa rezulte obligatoriu date referitoare la: executarea lucrarilor in conformitate cunormele profesionale in domeniu si au fost duse la bun sfarsit, partile contractante, obiectulcontractului, perioada si locul executiei, valoarea.In cazul in care ofertantul are un contract comun si pentrualte lucrari, va prezenta documente relevantedin care sa rezulte valoarea lucrarilor similare celor ce fac obiectul achizitiei.In cazul asocierilor, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare iar cerintaminima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Documentele vor fi prezentatein original, copie legalizata sau copielizibila?conform cu originalul?Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.2009-4, 2373;2010-4, 2099;2011-4, 2379;2012-4, 4560;2013-4, 4190Pentru alte monededecat euro , valorileexperienteisimilarese vor exprimain lei/alta valuta, la cursulde schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat deBanca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) Documente emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economicrespecta anumite standarde de calitate si care confirma certificarea sistemului calitatiidin gama ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2014 14:20