Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de modernizare si amenajare a Centrului de urgenta pentru persoane fara adapost, Casa Mazdrac ramase de executat din contractul de finantare 3443/26.11.2009 incheiat intre Serviciul Public de Asistenta Sociala Comanesti si Ministerul Muncii Famili


Detaliu pentru invitatia numarul 334524
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE ASISTENTA SOCIALA COMANESTI
Numar invitatie: 334524/30.08.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare si amenajare a Centrului de urgenta pentru persoane fara adapost, Casa Mazdrac ramase de executat din contractul de finantare 3443/26.11.2009 incheiat intre Serviciul Public de Asistenta Sociala Comanesti si Ministerul Muncii Familiei si Protectiei Sociale.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ASISTENTA SOCIALA COMANESTICod fiscal: 16115864, Adresa: str. Ciobanus, nr. 2, Comanesti, Telefon: 0234374272, Fax: 0234374278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ciobanus, nr. 2, Comanesti, Romania, cod postal: 605200, telefon: +40 234374272, fax: +40 234374278, persoana de contact: Str. Ciobanus, nr.2
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ciobanus, nr.2, Sala de sedinte a Primarie orasului Comnasti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare si amenajare a Centrului de urgenta pentru persoane fara adapost, Casa Mazdrac ramase de executat din contractul de finantare 3443/26.11.2009 incheiat intre Serviciul Public de Asistenta Sociala Comanesti si Ministerul Muncii Familiei si Protectiei Sociale.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare si modernizare Centru de urgenta pentru persoane fara adapost, Casa Mazdrac in Cartierul Supan, oras Comanesti, judetul Bacau- ramase de executatat din contractul de finantare 3443/26.11.2009 incheiat intre Serviciul de Asistenta Sociala Comanesti si Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, conform caietului de sarcini atasat prezentei.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 197, 710 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantie de participare 3954 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu durata de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limitita stabilita pentru depunerea ofertelor, modalitatea de constituire este conf. art.86(1) din HG 925/2006. Garantia de participare poate fi constituita in contul RO62TREZ0635006xxx003572 deschis la trezoreria Moinesti.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conf. art.89(2) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorartevpentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea trezorerie statuluidin cadrul organului fiscal competentin administrarea acestuia, un cont de disponibil district la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 modificata si completata de Legea 279/2011 ? Cerinta obligatorie-Prezentare formular completat-Formular C ?in original, din sectiunea formulare, datat, semnat si ?tampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicit de acesta.In cazul in care oferta este depusa de o asociere , fiecare ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, va prezenta documentele mai sus mentionate.Declaratie privind neincadrarea in prevederile atr.181- Cerinta obligatorie-Prezentare formular completat-Formular D ?in original, din sectiunea formulare, datat, semnat si ?tampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicit de acesta.In cazul in care oferta este depusa de o asociere , fiecare ofertant asociat/subcontractant va prezenta documentele mai sus mentionate.Tertul sustinator va prezenta Declaratia de neincadrare in atr.181 doar pentru lit.a), c1)?i d).-Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Cerinta obligatorie-Prezentare formular completat-Formular E ?in original, din sectiunea formulare, datat, semnat si ?tampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicit de acesta.In cazul in care oferta este depusa de o asociere , fiecare ofertant va prezenta documentele mai sus mentionate. De asemena trebuie prezentate si de catre subcontrctantii declarati in oferta.-Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Ministerul Finantelor Publice, Agentia Natioanala de Administrare Fiscala cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? datat, semnat si stampilat de catrereprezentantul legal sau de catre persoana imputernicit de acesta.-Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea publica locala , cusituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? datat, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicit de acesta.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP 314 /2010-Formularul A din sectiunea formulare.Documentul va fi prezentat in original, datat, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de catre acesta.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006 modificata si completata cu Legea nr.279/2011 conform formularului B din sectiunea formulare.Documentul va fi prezentat in original, datat, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de catre acesta.Persoanele cu functie de raspundere din cadrul autoritatii contrctante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Viorel Miron-PrimarGherber Daniela- Director economic, Munteanu Gariela ?Sef serviciu SPAS, manager proiect- membru comisia de evaluare;Consilier locali membri ai comisiei economice: Ciocan Nicolaie, Lucas Mihaita, Popoi Ion, Dobrescu Mihail, Ardeleanu Tomita;David Raluca-jurist-membru comisia de evaluare;Bobeica Ionel-inspector investitii- membru comisia de evaluare;Aron Mihaela Simona-Sef serviciu administratie publica-membru comisie evaluare;Misaila Carmen-Inspector SPAS-membru in comisia de evaluare; Se solicita Certificat Constataor emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul semnata si stampilata de catre reprezentantul legal din care sa rezulte ca domeniul de activitate al candidatului corespunde cu obiectul procedurii achizitiei publice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Informatii privind situatia economico-financiara-Cerinta obligatorie media cifrei de afaceri globale din cel multultimii trei ani minim 395420 lei.Se completeaza formularul F-Informatii generale din sectiunea formulare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani. Completarea si prezentarea formularului nr. G.Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cerinta minima obligatorie, indeplinirea in ultimii 5 ani a unor lucrari similare receptionate a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 197710 lei fara TVA.2. Declara?ie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si anexa acesteia.Completarea si prezentarea Formularului nr. H
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Drata de executie a lucrarii
30
Descriere: Durata de executie poate fi de maxim 1 luna, aceasta fiind durata de executie maxim acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma. Durata minima de executie sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 20 zileDurata de exacutie a lucrarilor cea mai mica va primi punctaj maxim. Dn=(termen maxim/termen n x puncatj maxim alocat)
Perioada de garantie
20
Descriere: Perioada de garantie minima acordata lucrarii va fi de 24 luni sub care oferta va fi declarata neconforma. Durata maxima va fi de 60 luni calendaristice peste care oferta nu va fi punctata suplimentar. Perioada de garantie cea mai mare va primi punctajul maxim Pn=(perioada n/perioada maxima)xpunctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca gratuit de pe site-ul e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer