Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de modernizare si amenajare incinta C.S.V.S.A. Costinesti


Detaliu pentru invitatia numarul 321237
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Constanta
Numar invitatie: 321237/02.03.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare si amenajare incinta C.S.V.S.A. Costinesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor ConstantaCod fiscal: 4707706, Adresa: Sos. Mangaliei nr.78, Constanta, Constanta, Telefon: 0241682417, Fax: 0241682119
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Mangaliei nr.78, Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900111, telefon: +40 241682417, fax: +40 241682119, persoana de contact: Secretariat/Compartiment Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DSVSA Constanta: Sos. Mangaliei nr.78, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare si amenajare incinta C.S.V.S.A. Costinesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare si amenajare incinta CSVSA Costinesti, ce presupun izolarea exterioara cu polistiren, refacerea trotuarului cladirii, izolarea si imprejmuirea terenului aferent cladirii, protectie scara mansarda, construire acoperis intrare mansarda, zugraveli interioare si exterioare
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 167, 273.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.673, 00 lei.Forma de constituire a garantiei de participare: sub orice forma prevazuta de art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contul in care se va depune garantia de participare: RO29TREZ2315009XXX005046, deschis la Trezoreria Constanta, cod fiscal: 4707706. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilitacastigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei.NOTA: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50 % la garantia de participare si garantia de buna executie.Dovada constituirii garantiei in cuantumul si forma solicitata va fi la vedere, in afara plicului continand oferta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere.In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pt. a beneficia de prevederile legii 346/2004.Autoritatea contractanta va retine contestatorului, in masura in care Consiliul respinge contestatia, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art. 2781din OUG 34/2006.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si ?Declaratia privind incadrarea in categoria IMM? ? Anexa 1 la Legea 346/2004 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul va fi de 5% din pretul contractului fara TVA.Perioada de garantie este de minim 12 luni de la semnarea procesului verbal la terminarea lucrarilor.Se constituie prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent.In acest cont contractantul va vira o prima suma care reprezinta 1% din valoarea contractata fara TVA. Alimentarea acestui cont va fi realizata de beneficiar, prin retineri succesive din situatiile de plata a unui procent de 4%.Acest cont va fi purtator de dobanda in favoarea contractantului.Garantia se va restitui in procent de 70 % la receptia la terminarea lucrarilor, daca procesul verbal de receptie se semneaza fara obiectiuni, 30% se va restitui dupa efectuarea receptiei finale.Garantia se va retine de catre Autoritatea Contractanta in cazul in care contractantul nu-si indeplineste obligatiile contractuale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Formularul 12 A - Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pt. atribuirea contractului de achizitie publica.2)Formularul 12B-Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 din OUG 34/2006 completata. Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentruoperatorii economici din strainatate (dupa caz);In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3)Formularul 12 C-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4)Formularul 9-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010.5)Formularul D- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari sau asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Functiile de decizie in cadrul auoritatii contractante sunt detinute de: director executiv ? dr. Lazar Romeu;sef serviciu economic ? ec. Tolea Vera;director executiv adjunct ? dr. Dinca Gheorghe.6)Documente care atesta statutul de IMM (daca este cazul)-Declaratie pe propria raspundere a reprezentantilor legali pentru incadrarea in plafoanele referitoare la cifra de afaceri anuala neta, numarul mediu anual de salariati si activele totale.7)Asociati (daca este cazul)-Acord de asociere.In cazul asocierii mai multor ofertanti cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si situatia economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. 1)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor.Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Antreprenorul general va avea ca specific al activitatilor desfasurate COD CAEN 4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.2)Persoane juridice straine ( daca este cazul).Documente care dovedesc o forma de inregistrareca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Aceste documente vor fi traduse in limba romanaDocumentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, Bilantul contabil pentru anul 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica: -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular 12F;
-Declaratie care contine informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului ? Formular 12I;
-Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? Formular 12H. Certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer