Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de modernizare si consolidare cladiri, reabilitare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Plasament Filipestii de Targ, jud. Prahova.


Detaliu pentru invitatia numarul 330552
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Numar invitatie: 330552/27.06.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare si consolidare cladiri, reabilitare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Plasament Filipestii de Targ, jud. Prahova.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului PrahovaCod fiscal: 9770267, Adresa: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Ploiesti, Telefon: +40 244511400, Fax: +40 244586100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Ploiesti, Romania, cod postal: 100298, telefon: +40 244511400, fax: +40 244586100, persoana de contact: Butuceanu Veronica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Ploiesti, Romania, cod postal: 100298, telefon: +40 244511400, fax: +40 244586100.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare si consolidare cladiri, reabilitare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Plasament Filipestii de Targ, jud. Prahova.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari aferente proiectului ?Lucrari de modernizare si consolidare cladiri, reabilitare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Plasament Filipestii de Targ, jud. Prahova?, cod SMIS 18755, finantat in cadrul Programului Operational regional 2007-2013, Axa prioritara3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, domeniul major de interventie ? 3.2.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 610, 456 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 52000.00 lei (pentru IMM-uri, sumele se reduc cu 50%, in conditiile legii si vor completa o declaratie ? Formularul nr.21 din Modele de formulare). Perioada de valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modalitate de constituire: conform art.86 din HG nr.925/2006, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Se poate achita si cu ordin de platasau fila CEC cu confirmarea bancii, in contul IBAN al institutiei noastre: RO 95 TREZ 5215006XXX003876 deschis la Trezoreria Ploiesti. In cazul in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatarului din garantia de participare contravaloarea calculate conform art.278 ind.1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei debuna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA (5% pentru IMM-uri). Perioada de valabilitate este egala cu durata contractului. Modalitate de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract conf. art.90 alin (1) din HG nr.925/2006 sau prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor HG nr. 1045/2011. AC are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat. AC va elibera/restitui garantia de buna executie conf. art 92 alin.(4) din HG nr.925/2006, cu modif. Si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinte obligatorii: - se va prezenta completat Formularulnr. 3 ?Declaratie privind eligibilitatea? din Modele de Formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. preved. art.180.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. nr. 34/2006Cerinte obligatorii: - se va prezenta completat Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006? din Modele de formulare.Nota: Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciaresau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Operatorii economici care se afla in una dintresituatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 vor fi exclusi de laprocedura de atribuire a contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. preved. art.181 lit. a), c1), d).Cerinta nr. 3Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii procedurii de atribuireCerinte obligatorii: Se vor prezenta Certificate constatatoare in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit : a) Certificat fiscal emis de organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;b) Certificat fiscal emis de organele competente ale Administratiei Publice Locale privind plata obligatiilor bugetare catre bugetuladministatiei publice locale - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Observatie: Daca operatorul economic beneficiaza de inlesniri la plata impozitelor si taxelor, cum ar fi, de exemplu, esalonarile sau amanarea platilor, acordate de catre institutiile imputernicite (ANAF) nu se considera datorii decat in cazul in care graficele de esalonare sau noile date scadente nu sunt respectate.Cerinta nr.4?Declaratie privind neincadrareain prevederile art.69 indice 1 din OUG nr34/2006?Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul nr. 7 ?Declaratie privind neincadrareain prevederile art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006? din Modele de formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Florea Vasilica - DirectorExecutivStefan Mihaela - Director Executiv AdjunctMarin Gabriela ? ResponsabilGeneral Proiect?Sef C.P. Filipestii de TargConstantin Carmen ? Responsabil General AsistentBotescu Adriana ? Responsabil FinanciarCostache Daniela ? Responsabil TehnicButuceanu Veronica ? Responsabil Achizitii PubliceAceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertant in?Lista privind subcontarctantii? si de tertul sustinator daca este cazul (Formularul nr. 16 din Modele de Formulare). Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 5Declaratie?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul nr. 6 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Modele de formulare.Cerinta nr. 6Informatii generaleCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul nr. 8 ?Fisa de informatii generale? din Modele de Formulare. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineSe vor prezenta documente care sadovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident -din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte documentul solicitat in original sau copie legalizata, la sediul autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul, trebuie sa faca dovada unei situatii economico-financiare stabile. In acest sens, trebuie ca: - media cifrei de afaceri in domeniul de activitate, din cel mult ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare decat 5.200.000, 00 RON (valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2).Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Pentru calculul echivalentei, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica si / sau profesionalaSe va prezenta ?Declaratie privind lista lucrarilor executate si finalizate in ultimii 5 ani?, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta maxim 5 contracte avand ca obiect lucrari similare a caror valoare cumulata sa insumeze minim 2.600.000, 00 lei, fara TVA (valoarea estimata a contractului care face obiectul prezentei proceduri). Prin contract similar se intelege contractul de lucrari avand ca obiect lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri.Pentru calculul echivalentei, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Cerinta nr. 2Informatii privind pregatirea profesionala si calificarea personaluluiDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va nominaliza personalul ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinutde catre ofertant.Personalul ?cheie? propus pentru executia lucrarii: Responsabil tehnic cu executia;Sef santier;Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor (suficient decizie de numire);Coordonator in materie de SSM.Pentru personalul ?cheie? se prezinta: CV-uri format Europass?declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada acestui contract, diplome care atesta specializarea personalului(copii lizibile certificate ?conform cu originalul?), dovada privind implicarea in contracte similare; autorizatii/certificate de atestare profesionala specifica domeniului lucrarii care se va executa si legitimatii valabile la data depunerii ofertelor., Cerinta nr. 3Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiParticipantul va declara pe propria raspundere ca detine echipamentele si dotarile specifice desfasurarii activitatii si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului sau are posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere precum si prezentarea unui angajament.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare., Cerinta nr. 4Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestoraNota: In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta terta sustinatoare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al tertei sustinatoare, incheiat in forma autentica (in fata unui notar public), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie Ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001.Certificate de conformitate privind implementarea SISTEMULUI CALITATII DIN SERIA ISO 9001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene) insotit de ultimul raport de audit din care sa reiasa valabilitatea certificatului.Nota: In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca toti membriiasociati demonstreaza ca are implementat sistemul de management al calitatii.Nu se admit ofertantii in curs de certificare.Documentele emise in alte limbi decatromana, se vor prezenta insotite de traducere autorizata in limba romana., Implementarea standardului pentru certificarea sistemelor de management de mediu din seria ISO 14001.Certificate de conformitate privind implementarea SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE MEDIU ISO 14001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene) insotit de ultimul raport de audit din care sa reiasa valabilitatea certificatului.Nota: In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca toti membriiasociati demonstreaza ca are implementat sistemul de management de mediu.Nu se admit ofertantii in curs de certificare.Documentele emise in alte limbi decatromana, se vor prezenta insotite de traducere autorizata in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, fiind atasata la prezenta Invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer