Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?LUCRARI DE MODERNIZARE SI MANSARDARE GRADINITA NR.1 MIHAI VITEAZU?


Detaliu pentru invitatia numarul 347855
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Rasnov - Consiliul Local Rasnov
Numar invitatie: 347855/03.06.2013
Denumire contract: ?LUCRARI DE MODERNIZARE SI MANSARDARE GRADINITA NR.1 MIHAI VITEAZU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Rasnov - Consiliul Local RasnovCod fiscal: 4443353, Adresa: str. I.L. Caragiale nr. 21, Rasnov, Telefon: 0268/230.002, Fax: 0268/230.002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Unirii nr. 12, Rasnov, Romania, cod postal: 505400, telefon: +40 268230002, fax: +40 268230002, persoana de contact: Adrian Ioan Vestea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Pita Unirii, Nr.12, Loc. Rasnov, Jud. Brasov Romania, cod postal: 505400.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?LUCRARI DE MODERNIZARE SI MANSARDARE GRADINITA NR.1 MIHAI VITEAZU?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?LUCRARI DE MODERNIZARE SI MANSARDARE GRADINITA NR.1 MIHAI VITEAZU? Oras RasnovSe urmareste extinderea spatiului destinat invatamantului prescolar, precum si modernizarea prin reabilitare a spatiilor existente la Gradinita Nr. 1 din Oras RasnovValoare estimata a lucrarilor: 515.577, 60 din carecheltuieli diverse si neprevazute 51.557, 76 lei ( 10% din valoarea estimata)
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 515, 577.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9000 lei sau alta valuta calculata la curs B.N.R. din data de 31.05.2013, reprezentand 1.74% din valoarea estimata a contractuluiValabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;
Garantie de buna executie
Cuantumul acesteia este de 5% din pretul contractului(nu din valoarea estimata, iar cuantumul va fi exprimat in procente si nu in suma fixa).Modalitatea de constituire conform art.90 alin 1-3 din H.G. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaneincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaFormularul 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareAutoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta.Certificat fiscal eliberat de CompartimentulImpozitesiTaxeLocale al unitatiiadministrativteritoriale de pe raza careiasocietatea are sediul social, caresa faca dovadapla?iiobliga?iilorscadentein luna anterioaraceleiincare se depunofertele, (original, copie legalizatasau copie pe care este men?ionat pe fiecarepaginain parte ?conformcuoriginalul? si este semnat si stampilat)Certificat de atestare fiscalaeliberat de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativteritoriale de pe raza careiasocietatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, caresa faca dovadaplatiiobligatiilorscadentein luna anterioaraceleiincare se depunofertele, (original, copie legalizatasau copie pe care este mentionat pe fiecarepaginain parte ?conformcuoriginalul? si este semnat si stampilat)Formularul2Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormularul3Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie din partea Orasului Rasnov implicate in procedura de achizitie sunt: ? Adrian Ioan Vestea-Primar?Marieana Ducar- Viceprimar?Stelian Dogariu-Secretar? Gabriela Agafitei-Sef serviciu B.C.F.I.T.? Olteanu Eugen Ilie-presedinte comisie? Mihaela Sarbu- membru comisie? Bogdan Adomnoaiei -membru comisie? Gabriela Darie-membru comisie?Hutanu Sergiu ? membru comisie? Andres Paul- loctiitor membru comisie?Vlad Cristina ? loctiitor presedinte comisie? consilieri locali: DUMITRU BUCSA.DUMITRU DRAGUTU, IONUT DRAGUTU, NECULAI MOCANU, RADU MUNTEAN, VICTOR GHEORGHE MUNTEAN, STEFAN POPA, RARES SECAREANU, BOGDAN BARBULESCU, BOTEAN MARIAN CATALIN, IANCU BOTEANU, ZAHARIE STOICA MARGHILOMAN, NICOLAE FOLEA, MARIUS LUNGU, NICOLAE DANIEL DIACONU, MIHAI GIORGIANA CRISTINA, Formularul4Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitieFormularul5 Cerinta nr. 1Certificat constatatorPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile si reale la data limita de dep[unere a ofertei.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului depus in copie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani cel putin egala cu 900.000 leiNota: Informatiile furnizate trebuie sa faca referire la cifra de afaceri anuala a ofertantului sau a fiecarui membru al asocierii pentru fiecare an financiar incheiat. Valorile vor fi prezentate in lei la cursul mediu de referinta pentru fiecare an aferent perioadei solicitate, publicat de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea.Bilantul contabil intocmit la 31.12.2011 si balanta de verificari la 31.12.2012, in copie, vizat si inregistrat de organele competente.Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.Declaratie pe propie raspundere privind asigurarile, ce vor cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista contractelor de lucrari din ultimii 5 ani.Se solicita ofertantului prezentareaprincipalelor lucrariprestate in ultimii 5 ani.Din lista lucrarilor din ultimii 5 ani trebuie sa rezulta executia a cel putin unui contract de lucrari similare in valoare de cel putin 40 000 lei fara T.V.A.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda euro si lei.Contractul/contractele depuse ca experienta similaradin anexa se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiarCerinta nr.2Ofertantul trebuie sa faca dovada unor dotari in ceea ce priveste echipamentele de care dispune, necesare pentru indeplinirea lucrarilor pe care le va executa.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic si pe care le va folosi la intreaga capacitate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vorprezenta documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a celor declarate in anexa 1 la F7Se vor prezenta documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a acestora.Declaratie pe propria raspundere ca dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe care au fost declarate in Formularul nr.7 respectiv inAnexa 1 la Formularul nr.7, vor fi disponibile de la termenul limita de depunere a ofertelor pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari.Se solicita, ca cerinta obligatorie, prezentarea urmatoarelor dotari: 1. Miniexcavator? min 1 buc.2. Autocamion? min 1 buc.3. Automacara? min 1 buc.4. Incarcator frontal ? min 1 buc.5. Autobasculanta? min 1 bucCerinta nr.3Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a Contractului.Este strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, asigurarea a cel putin: ? Sef santier: studii in domeniul contractului? nominalizareinginer diplomat domeniu Constructii? responsabil tehnic cu executia (RTE)? nominalizare responsabil cu securitatea muncii? nominalizare responsabil de calitate? nominalizare responsabil de mediuIn CV. se vor specifica numele si prenumele, si semnatura in original a persoanei respective.Se va prezenta atestatul in copiecerinta nr.4se vor prezenta informatii privind subcontractantii/asociatii ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul lucrarilor supuse procedurii de licitatieISO 14001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul lucrarilor supuse procedurii de licitatie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer